pishborobanner

انیمیشن روح; ارواح قدر زندگی را بهتر می دانند

[ad_1]

بهترین انتخاب: انیمیشن Soul/ Soul یکی از جدیدترین انیمیشن‌های ماجراجویی، علمی تخیلی، فانتزی، کمدی و موزیکال است که توسط تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان با استعدادی به نام پیت دکتر، سازنده انیمیشن In and Out، Up ساخته شده است. کمپانی هیولاها و غیره. انیمیشن «روح» بدون شک بهترین نتیجه ای است که در سال های اخیر از دیزنی و پیکسار دیده ایم.

روح

انیمیشن «روح» در 11 اکتبر در جشنواره فیلم لندن، بزرگترین رویداد ملی فیلم بریتانیا به نمایش درآمد. این فیلم قرار بود در 25 دسامبر در ایالات متحده اکران شود، اما بعداً، به دلیل بیماری عروق کرونر، استودیوی والت دیزنی پیکچرز تصمیم گرفت انیمیشن را در همان روز از طریق سرویس دیزنی استریم دیجیتالی کند.

روح

داستان انیمیشن «روح» درباره شخصیتی به نام جو است. جو (با صدای جیمی فاکس) معلم موسیقی دبیرستان است. آرزوی زندگی او ادامه ندارد. علاقه واقعی او به سبک جاز و یک سبک در این حرفه است. وقتی او به قلمرو دیگری سفر می کند تا به شخص دیگری کمک کند تا علاقه واقعی به زندگی خود را پیدا کند، به سرعت متوجه می شود که داشتن روح به چه معناست و چه تأثیری بر زندگی دارد.

روح

مارک نیلسن، تهیه کننده پیکسار، درباره انیمیشن «روح» به هالیوود ریپورتر گفت: «آیا تا به حال فکر کرده اید که احساسات، رویاها و علایق شما از کجا می آیند؟» چیزی که به شما احساس می کند پیکسار شما را در سال 2020 از خیابان های نیویورک به کیهان می برد تا به مهم ترین سوال زندگی در این سفر پاسخ دهد.

اولین اقدام تحسین برانگیز سازندگان انیمیشن «روح / انیمیشن» این است که زمانی که در حال طراحی، نمایش و بیان جهان پس از مرگ خود بودند، کاملاً از آینه ها و ادیان مختلف دنیا فراتر رفتند. آنها به هر کسی با هر نظری اجازه می دادند که با مکالمات موجود در انیمیشن همذات پنداری کند.

روح

انیمیشن «روح» آنقدر خوب ساخته شده است که بسیاری از منتقدان فقط می توانند از آن ابراز تحسین کنند.

پیتر بردشاو، منتقد گاردین: «این انیمیشن واقعاً فیلمی دوست‌داشتنی، سرگرم‌کننده و آرام است».

اوه شما. او از نیویورک تایمز انتقاد می کند: “فیلم جدید پیکسار سوالی را مطرح می کند که بسیاری از ما به خواب رفته ایم، این سوال: چرا ما وجود داریم؟ معنای زندگی چیست؟ و بعد چه اتفاقی می افتد “این نیست. اولین بار است که استودیو پیکسار از مهارت های بصری و داستان سرایی خود برای کشف موضوعات عمیق فلسفی استفاده کرده است.”

روح

پیتر دبروگ، منتقد ورایتی: «بسیاری از کودکان ممکن است درگیر نباشند. اما بزرگسالان زیادی هستند که آرزو می کنند هرگز به دنیا نمی آمدند و «روح» مانند فیلم های قبلی پیکسار با قلبی بزرگ و سخاوتمند کار می کند که حتی زندگی عادی جو گارنر را باید قدر دانست. اثری که بینندگان پیر و جوان را در حالتی قرار می دهد که فکر می کنند روح خودشان مانند یک شخصیت کارتونی خاص می درخشد.»

الکس گادفری، منتقد امپراتور: «فیلم تأثیر احساسی را که وعده داده است، ارائه نمی‌کند، بسیاری از ایده‌ها هرگز به وجود نمی‌آیند، اما «روح» بدون شک یک سفر وجودی زیبا و تأثیرگذار پر از شگفتی است. فیلم در هر 100 دقیقه زیباست، اما سفر احساسی خوبی نیست. اما جزئیات آن را ممکن می کند. لحظات عالی در فیلم وجود دارد، لحظاتی که روایت دقیقاً متناسب با انیمیشن است و شما را به جای دیگری هدایت می کند. این لحظات جادویی پیکسار است. “در این لحظات همه چیز منطقی می شود.”

دیوید فیر منتقد رولینگ استون: «روح» درس های مفصلی درباره زندگی و سبک زندگی دارد. از قضا، بهترین آنها ساده ترین آنها هستند، “نگاه کن، تلاش کن، یاد بگیر. لذت ببر.”

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما