pishborobanner

ایلان ماسک: Starlink می تواند هواپیماها را با نیم گیگابایت اینترنت تأمین کند

[ad_1]

ایلان ماسک اخیراً در توییتی نوشت که سرویس Starlink اسپیس ایکس می تواند دسترسی سریع و با تأخیر کم به اینترنت را در اختیار مسافران قرار دهد. ایلان ماسک گفت که در حال مذاکره با چندین شرکت هواپیمایی است تا اینترنت را در اختیار آنها قرار دهد.

مدیرعامل SpaceX اخیراً در مورد برنامه Starlink برای ایجاد اینترنت در پروازها صحبت کرد و توییت کرد نوشت“اگر می خواهید اینترنت Starlink را در خط هوایی مورد علاقه خود داشته باشید ، به آنها بگویید که چه می خواهید.” به گفته ایلان ماسک ، Starlink می تواند با حداقل تاخیر در پرواز ، اینترنت نیم گیگابیتی را ارائه دهد.

چند ماه پیش ، جاناتان هافلر ، معاون رئیس SpaceX قول داد که روی یک محصول هوانوردی کار می کند و گفت که این شرکت در حال مذاکره با خطوط هوایی برای آوردن اینترنت Starlink به هواپیماها است. وی در ماه ژوئن گفت: “ما تا به امروز نمونه هایی از این سرویس را نشان داده ایم و قصد داریم به زودی محصول خود را برای استفاده در هواپیما آماده کنیم.”

در حال حاضر شرکت های هواپیمایی در پروازهای ویاسات و اینتلست پروازهای اینترنتی ارائه می دهند. اما اینترنت از طریق ماهواره های دور زمین در گردش است ، در حالی که ماهواره های Starlink در مدارهای نزدیک تری قرار دارند و می توانند اینترنت سریع تری را برای مسافران فراهم کنند.

هافلر گفت استارلینک پوشش جهانی را ارائه می دهد تا همه هواپیماهایی که در این شبکه پرواز می کنند به اینترنت دسترسی داشته باشند. به گفته ایلان ماسک ، تأیید مقررات تعیین می کند که Starlink چه زمانی می تواند اینترنت را به هواپیماها ارائه دهد. او در توییتی در ماه ژوئن نوشت: “در حال حاضر” [بوئینگ] 737 [ایرباس] ما روی A320 تمرکز می کنیم زیرا بیشترین مسافر را حمل می کند. “

SpaceX در حال حاضر 1740 ماهواره Starlink را پرتاب کرده و بیش از 100000 کاربر در 14 کشور جهان دارد. پیش بینی می شود تعداد ماهواره های Starlink به حدود 12000 ماهواره برسد.



[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما