pishborobanner

بلیط هواپیما تهران-پاریس; باورنکردنی 85 میلیون

[ad_1]

فرارو- بله، لیر ارزان شده و احتمالا فکر می کنید همه ما قرار است یک سفر شیرین به ترکیه داشته باشیم، اما احتمالا نمی دانید که فقط پرواز به استانبول و بازگشت به استانبول در بهترین حالت برای هر نفر حدود شش میلیون تومان است. اگر بلیط یک طرفه بخرید و خوش شانس باشید که در لحظه آخر جیب خود را داشته باشید، برای بلیط هواپیما تهران به استانبول هم باید حدود سه میلیون و 100 هزار تومان بپردازید.

به گزارش فرارو، هزینه ها در جهات دیگر می تواند بیشتر باشد. به عنوان مثال بلیط هواپیما یک طرفه تهران به پاریس شش میلیون و 300 هزار تومان و فرودگاه بین المللی پیرسون در تورنتو کانادا حداقل 19 میلیون و 500 هزار تومان است. پرواز تهران – پاریس در شرایط خاص برای هر نفر 85 میلیون تومان است. پس اگر در این روزها که بحث عوارض خروج از کشور داغ است یا اگر به سخنان سیدکاظم موسوی نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی یازدهم قیمت بلیت گوش می دهید، خدای نکرده قبل از هر کاری حداقل شما در حال گرفتن یک تصمیم عجولانه ملاقات کرد.

قیمت بلیط در مسیر تهران-استانبول

مدت زمان پرواز از تهران به استانبول ترکیه تقریباً سه ساعت است. بسته به شرکت هواپیمایی، این زمان می تواند از سه ساعت و 15 دقیقه به سه ساعت و 30 دقیقه افزایش یابد. ایران ایرتور ارزان ترین بلیط سفر استانبول را برای روز پنجشنبه 25 آذرماه به قیمت 2 میلیون و 800 هزار تومان می فروشد. این پرواز ساعت 19:45 از فرودگاه امام خمینی تهران حرکت می کند و ساعت 22:30 در فرودگاه استانبول به زمین می نشیند. اگر می خواهید قبل از تاریک شدن هوا در استانبول باشید، باید بلیط هواپیما را ساعت 11:45 صبح بخرید که ساعت 14 و 45 دقیقه ظهر در استانبول می نشیند. قیمت بلیت این پرواز 100 هزار تومان گرانتر است. ایران ایرتور ارزان ترین بلیط هواپیما تهران به استانبول را ارائه می دهد اما سقف قیمت در نهایت به 3 میلیون و 200 هزار تومان می رسد.

حداقل قیمت بلیط پرواز تهران-استانبول با ماهان ایر برای پنجشنبه هفته آینده 3 میلیون و 447 هزار و 500 تومان است. پرواز ساعت 9:35 از تهران انجام می شود. حدود ربع ساعت قبل پرواز ترکیش ایرلاینز در حالی فرودگاه تهران را به مقصد استانبول ترک کرد که مسافران آن بلیت آن را سه میلیون و 465 هزار تومان خریداری کردند. به هر حال قیمت بلیط هواپیما استانبول ترکیه در پروازهای ماهان ایر تا 4 میلیون و 696 هزار و 600 تومان و قیمت بلیط هواپیما تهران – استانبول در پروازهای ترکیش ایرلاین تا 7 میلیون و 193 هزار تومان است.

پرواز معراج ایر پنج شنبه 25 آذر ساعت 10:15 به استانبول، قیمت بلیت آن 4 میلیون و 342 هزار تومان است. 15 دقیقه بعد قشم ایر در حالی تهران را به مقصد استانبول ترک می کند که تعدادی از مسافران آن بلیط پنج میلیون و 300 هزار تومانی خریداری کرده اند. تقریبا یک میلیون تومان گران شد.

قیمت بلیط در مسیر تهران – دبی

پرواز تهران به دبی حدود دو ساعت طول می کشد. تقریباً دو ساعت و 30 دقیقه طول می کشد تا این مراسم خاص انجام شود. یعنی اگر ساعت 8 صبح پنجشنبه تهران را ترک کنید، ساعت 10:30 در فرودگاه دبی فرود خواهید آمد. قشم ایر در حال حاضر فروشنده یکی از ارزان ترین بلیت های پرواز تهران – دبی است که در چنین زمانی از روز برای هر نفر دو میلیون و 15 هزار تومان دریافت می کند. البته این رقم برای مسافران موهبتی است زیرا در همین پرواز مسافرانی هستند که بلیت خود را با قیمت دو میلیون و 568 هزار تومان و حتی سه میلیون و 677 هزار تومان خریداری کرده اند. مسافران بیزینس کلاس همین پرواز احتمالا 4 میلیون و 680 هزار تومان برای بلیت پرداخت خواهند کرد.

هواپیمای ماهان ایر دقیقا در همین ساعت پنجشنبه 25 آذر ساعت 8 صبح تهران را به مقصد دبی ترک می کند. مسافران در طول هفته بلیت خود را با قیمتی بین 3 میلیون و 113 هزار تومان تا 4 میلیون و 680 هزار تومان خریداری می کردند، در حالی که به عنوان مثال روز سه شنبه آذر می توانستند بلیط هواپیما فلای دبی را با 3 میلیون و 175 هزار تومان خریداری کنند. پروازهای فلای دبی در مسیر تهران به دبی معمولا از فرودگاه امام خمینی در دو بازه 50 دقیقه ای صبح و 15 و 10 دقیقه انجام می شود. برای کسانی که فکر می کنند فردا زمان بهتری است، در هفته منتهی به 25 آذر، شرکت هواپیمایی امارات بلیت هایی را با حداقل قیمت 5 میلیون و 650 هزار تومان فروخت. بلیت پرواز تهران – دبی با ترکیش ایر حدود هشت میلیون تومان است. قطر ایرویز گران ترین بلیط مسیر تهران به دبی را می فروشد که قیمت آن به 24 میلیون و 325 هزار تومان می رسد.

قیمت بلیط در مسیر تهران-نجف

ارزان ترین بلیط هواپیما تهران به نجف 3 میلیون و 667 هزار تومان است. با توجه به مسیرهای مختلف خطوط هوایی، این پرواز بین یک تا دو ساعت طول می کشد. اگر می خواهید زمان کمتری را در هواپیما بگذرانید باید به دنبال پروازهایی با حداقل قیمت سه میلیون و 956 هزار تومان باشید. فلای دبی اولین پرواز در مسیر تهران-نجف را انجام می دهد. هواپیماهای این شرکت ساعت 50 دقیقه بامداد تهران را ترک می کنند و ساعت 3:35 بدون توقف مسافر را در نجف فرود می آورند. برای خرید بلیت این هواپیما باید 9 میلیون و 377 هزار تومان بپردازید. ارزان ترین بلیط مسیر تهران-نجف در عوض متعلق به شرکت هواپیمایی وارش است که ساعت 21:30 تهران را ترک می کند. مسافران این پرواز سه میلیون و 667 هزار تومان برای خرید بلیت هزینه کردند. قیمت بلیط قشم ایر برای پرواز ساعت 19 دقیقاً به همین صورت است، اما فردی که مثلاً می خواهد عصر به نجف برسد، باید حداقل 3 میلیون و 850 هزار تومان برای پرواز زاگرس در روز پنجشنبه 25 آذر – خرید پرواز کنار بگذارد. بلیط.

شرکت هواپیمایی تابان بلیت هواپیما را ساعت 13:15 با قیمتی حدود 3 میلیون و 860 هزار تومان به فروش می رساند. برای پرواز در صبح یکی از گزینه ها پرواز کاسپین در ساعت 9:50 صبح و پرواز کیش ایر در ساعت 9 صبح است. برای هر دو باید 4 میلیون و 200 هزار تومان هزینه کنید.

قیمت بلیط در مسیر تهران-تورنتو

مسافران ایرانی برای سفر به تورنتو نیاز به خرید بلیط از خطوط هوایی خارجی دارند. هواپیماها معمولا آنها را به تهران می برند و به دبی می برند و بعد از تعویض به تورنتو می فرستند. تعداد تعویض هواپیما می تواند سه برابر شود. به همین دلیل، پرواز تهران به کانادا حدود 25 ساعت طول می کشد. با لمس ارزان ترین بلیط، پس از پرداخت 19 میلیون و 550 هزار تومان و گذراندن 26 ساعت در هواپیما وارد تورنتو می شوید. سریع ترین زمان رسیدن هواپیما از تهران به تورنتو 17 ساعت است و در این صورت قیمت بلیط هواپیما به 32 میلیون و 500 هزار تومان می رسد. کسانی که اول سفر می کنند، امکان خرید بلیط هواپیما 19 میلیون و 500 هزار تومانی را دارند، اما با نزدیک شدن به روزهای پایانی روز، بلیط هواپیما تهران-تورنتو افزایش می یابد و به طور متوسط ​​قبل از شروع به 28 میلیون و 750 هزار تومان می رسد.

اولین پرواز تهران ساعت 50 دقیقه صبح تهران را ترک می کند. فرود در دبی در ساعت 3:30 بعد از ظهر. او ساعت 8:30 صبح در دبی بیدار می شود تا ساعت 13:55 در فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک فرود آید. از آنجا با هواپیماهای کانادایی سوار می شوید و در حدود 17 و 30 دقیقه در تورنتو فرود می آیید. خرید بلیت این پرواز از شرکت هواپیمایی امارات در تهران حداقل 19 میلیون و 546 هزار تومان هزینه خواهد داشت. راه دیگر دسترسی به کانادا از طریق وین است. با این برنامه ساعت 3:45 بامداد از فرودگاه امام خمینی (ره) شرکت هواپیمایی آسترین را سوار و ساعت 6 صبح در وین فرود خواهید آمد. پس از توقف یک ساعت و 15 دقیقه ای، ساعت 7.15 صبح وین را به سمت فرانکفورت ترک می کنید. هواپیما به مدت 8 و 45 دقیقه در آلمان فرود می آید و یک ساعت بعد به سمت فرودگاه پیرسون تورنتو بلند می شود. ورود به کانادا در ساعت 12:30 بعد از ظهر و پس از حدود 17 ساعت پرواز. خرید بلیت این سفر 32 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود. پروازهایی که مسافران تورنتو را از فرودگاه امام خمینی در ساعات پایانی شب می‌برند، معمولاً حدود ۲۲ و ۵۰ دقیقه طول می‌کشند و پس از سه توقف در ساعت ۱۸:۵۰ بعد از ظهر به وقت ایران در تورنتو فرود می‌آیند.

قیمت بلیط در مسیر تهران-پاریس

مسافران پرواز تهران-پاریس هم اکنون می توانند بلیط خود را از پنج شرکت هواپیمایی خارجی شامل پگاسوس، ترکیش ایر، قطر ایرویز، ایرفلوت و امارات ایرلاینز خریداری کنند. ارزان‌ترین بلیط برای یک پرواز چهار ساعته از پگاسوس است که حدود سه ساعت بعد در فرودگاه سابیها گوکچن در ترکیه می‌نشیند، پس از 40 دقیقه توقف پرواز می‌کند و ساعت 10:35 صبح پاریس را ترک می‌کند. قیمت بلیت این پرواز حداقل شش میلیون و 252 هزار تومان است.

برنامه پروازهای ارزان قیمت ترکیش ایرلاینز کمی طولانی تر است. هواپیما ساعت 3:50 بامداد فرودگاه امام خمینی را ترک می کند. ایران حدود ساعت 7 صبح وارد فرودگاه ازمیر می شود، ساعت 9:15 صبح از فرودگاه سابیها گوکچن حرکت می کند و ساعت 11:45 صبح از فرودگاه شارل دوگل حرکت می کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، مسافران در حدود 10 ساعت و نیم به فرانسه خواهند رسید. قیمت بلیت این پرواز برای آنها شش میلیون و 965 هزار تومان است. گران ترین بلیط سفر به فرانسه نیز توسط آسترین ساخته شده است. این پرواز ساعت 3:45 صبح تهران را ترک می کند و پس از دو توقف در فرودگاه های وین و زوریخ، ساعت 11:55 به وقت ایران در شارل دوگل به زمین می نشیند. قیمت این سفر برای هر نفر با پول ما 85 میلیون تومان است!

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما