pishborobanner

تیم حقوقی برای پرسپولیس از نانِ شب واجب‌تر

[ad_1]

خبرگاری ایرنا: پیککسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا چه زمانی تیم از این پرونده ها و سوءمدیریت ها ضربه بخورد. در این شرایط بهره برداری از یک تیم حقوقی خبر از نان شب برای پرسپولس بج.

حمید درخشان روز پنجشنبه با اشاره به تساوی پرسپولیس برابر نساجی در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به خاطر شرایط زمین چمن نمی توانم در مورد بحث فنی در این دیدار صحبت کنم اما نساجی از تیم های خوب لیگ است. در مورد این بازی فقط می توانم بگویم که همین بازیکنان سالم از آن زمین بیرون آمدند جای ککر دارد.

وی در مورد اینکه خیلی ها معتقدند پرسپولیس پس از فینال آسیا دچار افت شده است، اضافه کنید: تنها یک بازی از فینال آسیا گذشته و با یک مسابقه آن هم در شرایط ورزشگاه و زمین چمن بد نمی توان پرسپولیس را ارزیابی کرد. به طور حتم پرسپولیس از این بازی با قدرت به لیگ باز خواهد گشت. در زمین وطنی بزرگترین تیمهای دنیا مانند رئال مادرید هم نمیتوانستند کار فنی کنند.

پیککسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرسپان کرد: پرسپولیس باید نگاهی به جلو داشته باشد و فینال لیگ قهرمانان را فراموش کند. تمام تمرکک تیم دیگر روی قهرمانی و جمع آوری امتیازات در لیگ باشد و از همین هفته ها گام محکم برای قهرمانی در لیگ برداشته شود.

وی در خصوص شکایت ماریو بودیمیر و پرداخت غرامت حدود 15 میلیاردی به وی بررسی کرد: کارشناسان قبلی تنها کارایی نداشتند، بلکه باری هم روی دوش باشگاه گذاشتند. واقعا دیگر با این ککایتها فوتبال ما مورد تمسخر قرار می گیرد و به نظر می رسد باید از خیر فوتبال بازی بگذریم. واقعا کلافه شدیم. هرگاه تیم رنگ آرامش به خود می‌گیرد یک پرونده دیگر می‌آید. ما از شنیدن این خبرها کلافه شدیم.

روشن با اشاره به لزوم بهکارگیری از وکلای خوب کفت: آیا می شود باگگاه بزرگی ماگگاه بزرگی پرسپولیس یک تیم حقوقی خوب نیست تا از حق تیم دفاع کند؟ افرادی که به عنوان معاون حقوقی در پرسپولیس کار می کنند و در نار این تیم نار آن مطرح می شود، می گویند که در چه پرونده ای تصمیم گیری می شود؟ پرونده برانکو؟ آل کثیر؟ کدام؟ واقعا دیگر بس است. فوتبال ما تا الان از این موضوع ضربه خورده است. چرا این قراردادها که می بندند توسط یک حقوقدان بررسی نمی شود تا پرسپولیس اینگونه ضربه بخورد؟

وی گفت: این مسائل روی تیم هم تاثیر منفی خواهد داشت. امیدوارم که این مککلات حل شود تا پرسپولیس دیگر با این چالش پیش پا افتاده درگیر نباشد و ضربه نخورد.

قهرمان اسبق پرسپولیس در شانس موفقیت پرسپولیس در لیگ امسال گفت: نشان از نظر فنی در بالاترین سطح پرسپولیس و امسال هم قهرمان خواهد شد. امیدوارم این مسائل هم حل شود تا کادر فنی و بازیکنان فرعی مسائل فرعی باشد زیرا این مککلات شایسته تیم بزرگ پرسپولیس و نایب قهرمان آسیا نیست.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما