pishborobanner

رونالدو تا کجا یونایتد را گاز می گیرد؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، منچستریونایتد برای بازی مشکل دارد. وقتی از حالت تهاجمی به حالت دفاعی در می آیید نمی توانید به درستی دفاع کنید. هیچ ساختار ثابتی برای حملات آنها وجود ندارد. شما بیش از حد به بازیکنان وابسته هستید. شما گزینه های خاصی برای پست هافبک دفاعی ندارید. از این نظر ، آنها خط مرکزی بسیار روشن ندارند. آنها تیمی هستند که با قیمت بالایی گرد هم آمده اند ، اما گاهی اوقات ارزش آن کمتر از این قیمت به نظر می رسد.

اما بدتر از همه ، آنها معمولاً در دقایق پایانی یک نمایش بسیار ناامیدکننده موفق به گلزنی می شوند و برنده می شوند ، که باعث می شود برخی از ما در اتاق رسانه اولدترافورد با خود فکر کنیم: آیا هیچ کدام از این مسائل واقعاً مهم است؟

تو باید مهم باشی به نظر می رسد چنین کاستی هایی می تواند بسیاری از تیم ها و مربیان دیگر را به زانو در آورد. اما علیرغم انتقادات قدیمی در سه سال گذشته و شک و تردید در بین طرفداران طرفدار واقع گرای ، Ole Gunnar Solskj.r هنوز توانایی عجیب و غریبی برای نتیجه گیری در زمان نیاز دارد.

البته ، بسیار بهتر است از مهارتی برخوردار باشید که برای بدست آوردن چنین پیروزی هایی به آن نیاز ندارید. این پنجمین یا ششمین باری است که سولشر از زمان روی کار آمدن در یونایتد در چنین وضعیتی قرار گرفته است ، اما یونایتد هنوز قوی است. گاهی اوقات با یک نمایش نفس گیر و متفاوت ، مانند دو پیروزی مقابل تاتنهام و منچسترسیتی در دسامبر 2019 ، فشار برطرف می شود. گاهی اوقات ما هنوز هم می توانیم همه مشکلات معمول را مشاهده کنیم ، اما بازیکنان به صورت جداگانه تمام تلاش خود را برای خلاص شدن از شر سایر هم تیمی ها انجام می دهند. خط

این دقیقاً همان اتفاقی است که در بازی با ویارئال رخ داد. ویدئویی از دقایق پایانی و حساس بازی منتشر شده است. در این ویدئو پاس بی هدف نمانیا ماتیچ روی زمین نشان داده می شود و ادینسون کاوانی 30 متر را با سرعت تمام می دوید تا او را دنبال کند و سپس توپ را به یوان فویت ارسال کرده و آن را به یک حرکت هجومی تبدیل می کند. تعهد و فداکاری کاوانی به تیم بسیار قابل توجه است. با این حال ، به نظر می رسد سایر بازیکنان یونایتد به طور کامل تسلیم شده اند.

در این کلیپ ، کاوانی تنها بازیکنی است که یونایتد را در بازی نگه داشته است. با این حال ، در بیشتر دقایق بازی ، این وظیفه بر عهده داوید دخیا بود. بدون دفع های متعدد دروازه بان یونایتد در مقابل پاکو آل اس اس سر ، آرنات دانوما و ضربه دقیقه آخر مو جی و ومز ، هیچ شانسی برای بازگشت به بازی وجود ندارد. در آخرین دقیقه پنج دقیقه وقت اضافه ، کریستیانو رونالدو اولین بازی خود را در این بازی انجام داد و موفق شد یکی از خاطره انگیزترین لحظات دوران خود در یونایتد را جشن بگیرد.

بازگشت رونالدو از یک سو معضل سختی را برای این تیم ایجاد کرد. انتظارات به حدی افزایش یافته است که یونایتد هنوز نتوانسته است آنها را برآورده کند. این بازیکن 36 ساله حداقل وظیفه خود را انجام داده است. او تا کنون در پنج بازی 5 گل به ثمر رسانده است و تنها بازی بدون گل به پایان رسید شنبه 0-1 مقابل بابر استون ویلا. این اجتناب ناپذیر است”. مسائل تاکتیکی اصلی یونایتد زمانی بیشتر آشکار می شود که بازیکن نتواند در طول بازی تحت تأثیر قرار گیرد. در بازی با ویارئال هم همینطور بود.

یکی از نشانه هایی که سولشر می پذیرد که تیمش مشکلاتی دارد که باید حل شود این است که او از سیستم جدیدی علیه ویارئال استفاده کرد. پل پوگبا تقریباً در کنار برونو فرناندز موقعیت هافبک تهاجمی تری داشت تا یونایتد از سیستم 3-3-4 استفاده کند و اسکات مک تومینا تنها هافبک دفاعی بود. تغییر شرایط در مدافع کناری نیز مشاهده شد ، جایی که جانشین دیگو دالوت ، آرون فان بیساکا ، محروم شد و موقعیتی داشت که باید در خط میانی منحرف می شد.
دالوت پس از بازی گفت: “ما می خواستیم تیم ها را به وینگرها بسپاریم.” مدافعان مدافع حاضر شدند تا ضد حملات را مهار کنند و از خط میانی بازی کنند. “

وقتی همه آماده باشند ، سیستم می تواند با استعدادترین بازیکنان یونایتد را به زمین بیاورد و پوگبا را از موقعیت های دفاعی جدا کند. همانطور که در اولین ساعت بازی ویارئال مشاهده می شود ، تنها مشکل این سیستم کار نکردن آن است. اگر تغییر نقش دالوت برای جلوگیری از یک ضدحمله باشد ، نتیجه عکس خواهد داشت و فضای پشت سر او در سمت راست خط دفاعی یونایتد باقی می ماند تا حریف توپ های ساده ای را به دانجوما ارسال کند تا به دروازه تیم نزدیک شود.

در حالی که دالوت نتوانست به طور کامل هر دو نقش را بین دو نقش بازی کند ، مک تومینا تنها ماند تا فضای قابل توجهی را پوشش دهد و اغلب توسط بازیکنان حریف از بازی خارج می شد. پوگبا ، دالوت یا الکس تلس به نوبت به خط ضرب و شتم اضافه می کردند ، اما خط پنج نفره جریمه منتظر بود تا توپ از آن سوی زمین بیاید. این امر باعث شد دفاع دفاعی مک تومینا و یونایتد در برابر ضدحملات آسیب پذیرتر شوند.

حداقل این بار شرایط تغییر کرد. سولشر اخیراً بدون تعویض از سوی بسیاری از بازیکنان ناکارآمد انتقاد کرده است. به نظر می رسد منصفانه به نظر می رسد که یونایتد پس از شروع ضعیف در 30 دقیقه پایانی بازی پس از تساوی Teles عملکرد خوبی داشت. خروج از ویارئال بدون تاثیر نبود ، اما تعویض های سولشر نیز تأثیر مثبتی داشت. کاوانی شتاب جدیدی به بازی داد ، در حالی که فرد و جسی لینگارد نیز در گل پیروزی رونالدو نقش مهمی داشتند.

با این حال ، این احساس وجود دارد که وقتی هواداران برای گل پیروزی اسطوره تازه وارد خود تشویق می کنند ، حتی جذابیت این رویداد نمی تواند نقص های بسیاری از نمایش را پنهان کند. سرمربی یونایتد در مصاحبه ای پس از بازی گفت: “ما باید تمام تلاش خود را می کردیم و در نهایت خوش شانس بودیم.” هیچ یک از مشکلات تیم یونایتد در نهایت نقشی در این بازی نداشت. اما آنها معنای خود را در یک شب دیگر نشان خواهند داد.

نویسنده: مارک کریچلی

ترجمه: مژده لاریجانی

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما