pishborobanner

فیس بوک به کاپیتول هیل باز می گردد تا کباب دیگری را برای قانونگذار تهیه کند.

[ad_1]

تصویرآنتیگون دیویس ، مدیر امنیت جهانی فیس بوک ، در سال 2018.
اعتبار…تراشه Somodevilla / گتی ایماژ

انتظار می رود آنتیگون دیویس ، رئیس امنیت جهانی فیس بوک ، صبح پنجشنبه در مورد تاثیر اینستاگرام بر نوجوانان توسط سناتورها به شدت مورد بازجویی قرار گیرد.

این جلسه که از ساعت 10 صبح آغاز می شود ، اولین جلسه از دو جلسه ای است که کمیته حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مجلس سنا درباره تاثیر فیس بوک بر جوانان برگزار می کند. دومی ، سه شنبه ، با یک افشا کننده اطلاعاتی در مورد تحقیقات فیس بوک در مورد نوجوانان به اشتراک می گذارد.

این جلسات پس از آن منتشر شد که وال استریت ژورنال در ماه جاری مجموعه ای از مقالات مربوط به تحقیقات داخلی را در فیس بوک منتشر کرد. در یکی از مقالات گزارش شده است که به دنبال نتایج فیس بوک ، از هر سه نوجوان یکی گفته است که اینستاگرام مشکلات تصویر بدن آنها را بدتر کرده است. در میان نوجوانانی که به خودکشی فکر می کردند ، 13 درصد از کاربران بریتانیایی و 6 درصد از کاربران آمریکایی گفتند که می توانند این افکار را در اینستاگرام دنبال کنند.

عصر روز چهارشنبه ، فیس بوک دو صفحه اسلاید از تحقیقات به نقل از The Journal منتشر کرد. این شرکت در مورد اسلایدها کاملاً نظر داد و در مواقع صحت و قصد گزارش تحقیق را مورد اعتراض قرار داد یا مجدداً فرموله کرد. این شرکت در اسلاید خود اعلام کرد که بسیاری از نوجوانان تجربیات مثبتی را در اینستاگرام گزارش داده اند ، از جمله اینکه این برنامه گاهی به سلامت روان کمک می کند.

قانونگذاران از این شرکت و مدیران آن به دلیل پنهان کردن تحقیقات که با اظهارات عمومی مارک زاکربرگ رئیس فیس بوک و مدیر اینستاگرام آدام موسری مغایر است ، انتقاد کردند. هر دو هشدارهای طولانی را نادیده گرفته اند که اینستاگرام – از طریق فیلترهایی که می توانند تصاویر را افزایش دهند و دکمه “پسندیدن” که می تواند به عنوان معیار محبوبیت مورد استفاده قرار گیرد – محیطی پرتنش را برای کاربران جوان ایجاد کرده و باعث شده است بسیاری از نوجوانان نسبت به خود احساس بدتری داشته باشند.

این هفته آقای ماسری اعلام کرد که فیس بوک برنامه انتشار نسخه ای از اینستاگرام برای کودکان در مقاطع ابتدایی و راهنمایی را متوقف می کند.

آقای ماسری استدلال می کند که مقاله این مجله در اینستاگرام این تحقیق را خارج از زمینه می داند و می گوید تعداد نوجوانان در این مطالعه “بسیار کم” است. او گفت بسیاری از نوجوانان تجربیات مثبتی را در اینستاگرام گزارش می دهند.

انتظار می رود خانم دیویس ، که هفت سال ریاست امنیت فیس بوک را بر عهده داشته است ، این پیام را در جلسه استماع تکرار کند. این شرکت از ایده یک برنامه برای بچه هایی مانند YouTube Kids دفاع کرد و گفت که می تواند ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی قوی تری را برای کودکان خردسال نسبت به برنامه اصلی اینستاگرام ارائه دهد.

سناتور مارشا بلکبرن از تنسی ، زن ارشد جمهوری خواه در کمیته فرعی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، در بیانیه ای گفت: “از نگاه دیگر ، تاثیری منفی بر سیستم های روانی نوجوانان تا ناتوانی وی در مداخله در زمینه قاچاق انسان ، خانگی. عبودیت و سایر اقدامات پلیس فیس بوک برای مطالب مضر پاسخ های زیادی دارد. “

اعتبار…جنی ریفل برای نیویورک تایمز

وکیل طرفین روز چهارشنبه به یک قاضی اداری گفتند که آمازون با دو تن از منتقدان برجسته داخلی خود توافق کرده و مانع از یک جلسه علنی در مورد ادعاهایی مبنی بر اخراج غیرقانونی این زوج توسط این شرکت شد.

کارمندان سابق امیلی کانینگهام و مارن کوستا ، تماس گرفت در بیانیه ای که آمازون ملزم به پرداخت بدهی های معوقه خود بود و “به همه کارگران مهندسی و انبارهای خود در سراسر کشور اخطاریه ارسال کرد که آمازون نمی تواند کارگران را به دلیل سازماندهی و اعمال حقوق خود اخراج کند”. آنها این شهرک را “پیروزی در حمایت از حقوق کارگران” نامیدند.

زوج آنها سال گذشته به دلیل فشارهای عمومی به شرکت برای کاهش تأثیر تغییرات آب و هوایی و رفع نگرانی ها در مورد کارگران انبار خود اخراج شدند. آمازون ادعا کرده است که کارکنان سابق دستورالعمل های داخلی را بارها نقض کرده اند.

خوزه نگریت ، سخنگوی آمازون ، روز چهارشنبه گفت: “ما به یک توافق متقابل رسیده ایم که مسائل حقوقی این پرونده را حل می کند و ما از حل و فصل این موضوع استقبال می کنیم.”

این معامله در رابطه با طناب زدن برای آمازون انجام شد ، که متعهد شده است “بهترین مکان برای کار روی زمین” باشد ، با استخدام 40،000 کارمند شرکت و فنی و 125000 کارگر انبار در بازار کار تنگ در ایالات متحده.

در سال 2018 ، خانم کاستا و خانم کانینگهام ، که به عنوان طراح در دفتر مرکزی آمازون در سیاتل کار می کردند ، در میان گروه کوچکی از کارکنان بودند که به طور علنی از این شرکت خواستند تا برای مقابله با تأثیرات آب و هوایی آن بیشتر تلاش کند. آنها تلاش های خود را به یک سازمان ، کارکنان آمازون برای عدالت آب و هوایی ، تبدیل کردند و بیش از 8700 همکار آمازون را برای حمایت از تلاش های خود جذب کردند.

با گذشت زمان ، خانم کانینگهام و خانم کاستا اعتراضات خود را گسترش دادند. پس از اینکه آمازون به آنها گفت که آنها سیاست ارتباطات خارجی خود را با صحبت علنی در مورد تجارت نقض کرده اند ، گروه آنها 400 کارمند را سازماندهی کرد که همچنین به منظور نقض عمدی از سیاست برای بحث کردن نزدیک شدند.

در آغاز همه گیری ، آنها یک رویداد داخلی را برای کارگران انبار اعلام کردند تا در مورد شرایط ایمنی محل کار خود با کارکنان فنی صحبت کنند. کمی بعد آمازون هر دو زن را اخراج کرد. الیزابت وارن ، سناتور دموکرات ماساچوست با نوشتن نامه ای به آمازون نسبت به اقدامات تلافی جویانه ابراز نگرانی کرد و تیم بری ، پیشگام اینترنت و نایب رئیس سابق گروه رایانش ابری آمازون ، در اعتراض از سمت خود کناره گیری کرد.

در بهار امسال ، وکلای هیئت ملی روابط کار گفتند که معتقدند ادعاهای خانم کاستا و خانم کانینگهام مبنی بر اخراج به تلافی سازماندهی آنها موجه است. سپس دفتر آژانس در سیاتل علیه آمازون شکایت کرد و گفت که این شرکت “به طور گزینشی و متفاوت سیاست های بی طرفانه خود را در ارتباطات و تبلیغات خارجی برای جلوگیری از مشارکت کارکنان در فعالیتهای امن و هماهنگ” اعمال کرده است.

این جلسه قرار بود صبح سه شنبه آغاز شود اما به دلیل تلاش طرفین برای دستیابی به توافق به تعویق افتاد.

این پرونده یکی از بسیاری از گرفتاری هایی است که این شرکت از زمان شروع همه گیری با شورای کار داشته است. در ماه آگوست ، یک مقام شنوایی NLRB به آژانس توصیه کرد که انتخابات اتحادیه را در انبار آمازون در بسمر آلاباما رد کند و خاطرنشان کرد که رفتار آمازون شرایط آزمایشگاهی لازم برای یک انتخابات عادلانه را مختل کرد. آمازون مداخله را رد می کند و وعده داده است که اگر دفتر منطقه ای کمیته کار با این توصیه موافقت کند و انتخابات را که اتحادیه با آن مخالف بود به طور رسمی لغو کند ، تجدید نظر خواهد کرد.

اعتبار…خام / رویترز

نوع دلتا ویروس کرونا در ویتنام ، دومین تامین کننده پوشاک و کفش برای ایالات متحده پس از چین ، غوغا می کند و بر توزیع نابرابر واکسن ها در سراسر جهان و خطرات ناشی از شیوع جدید برای اقتصاد جهانی تأکید می کند ، ساپنا ماهشوری و گزارش پاتریشیا کوهن برای نیویورک تایمز

با نزدیک شدن فصل تعطیلات ، بسیاری از خرده فروشان آمریکایی انتظار دارند تاخیر و کمبود کالا همراه با افزایش قیمت نیروی کار و افزایش هزینه های حمل و نقل در حال حاضر وجود داشته باشد. نایک با اشاره به توقف تولید 10 هفته ای در ویتنام از اواسط ژوئیه و بازگشایی هایی که قرار است به صورت مرحله ای در ماه اکتبر آغاز شود ، هفته گذشته پیش بینی فروش خود را کاهش داد. ایورلین گفت احتمال تاخیر چهار تا هشت هفته ای وجود دارد.

قطب صنعتی متراکم شهر هوشی مین ، مرکز ویروس کشور ، شاهد یک سری قرنطینه های فزاینده شدید بوده و بسیاری از کارخانه ها به طور موقت در ماه ژوئیه تعطیل شده اند. این فعالیت تجاری را فلج کرد و زنجیره تنگ عرضه جهانی را تحت فشار قرار داد. اگرچه موارد جدید کاهش یافته است ، اما دولت به دلیل مشکل در واکسیناسیون ساکنان خود ، قرنطینه را تا پایان ماه سپتامبر تمدید کرد.

شرکت های آمریکایی به دنبال خارج از ویتنام هستند ، اغلب به کارخانه های چینی که قبلاً با آنها کار می کردند باز می گردند یا شرکایی را در کشورهای دیگر پیدا می کنند که در میانه رونق قرار ندارند.

این سوال وجود دارد که آیا آنها زمان کافی برای تعویض قبل از تعطیلات خواهند داشت یا خیر. گوردون هانسون ، اقتصاددان و استاد سیاست شهری در مدرسه کندی هاروارد می گوید: “ماه سپتامبر زمان بدی برای تغییر موقعیت است.”

نمایندگی ها در حال حاضر در تلاش برای آماده سازی مشتریان هستند. LL Bean در مورد تاخیر و تنگناهای حمل و نقل تعطیلات هشدار می دهد و از خرید زودهنگام می خواهد. مقاله را بخوانید

اقتصاد این کشور پس از همه گیری ویروس کرونا بهبود یافته است ، اما میلیون ها نفر هنوز به کار خود بازنگشته اند. برخی به دنبال هستند اما شغلی پیدا نکرده اند. دیگران به دلیل مراقبت از کودک یا سایر تعهدات نمی توانند کار کنند. برخی دیگر می گویند که همه گیری همه آنها را مجبور کرد در نحوه اولویت بندی مشاغل خود تجدید نظر کنند.

در حال حاضر چه چیزی شما را در حاشیه نگه می دارد؟ چگونه از نظر مالی بدون پرداخت حقوق ثابت مدیریت می کنید؟ عدم حضور شما در محل کار زندگی شما را در حال حاضر و در آینده چگونه تغییر داده است؟



[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما