pishborobanner

ماجراجویی جدید ایلان ماسک؛ تولید ربات انساننما

[ad_1]

ایلان ماسک، مالک تسلا اعلام کرد: این خودروساز برقی امسال هیچ مدل خودرویی به دلایل زنجیره تامین عرضه می‌کند در عوض بر روی توسعه یک ربات انساننما به نام «اپتیموس» تصمیم خواهد گرفت که به گفته ماسک در آینده، فرد دیگری را معرفی کند. کار در جهان را کند.

به گزارش ایسنا، ماسک در تماسی به سرمایه گذاران گفت: از نظر اولویت محصولات فکر می کنم در واقع مهم ترین محصولی که امسال میدهیم ربات انساننما “اپتیموس” است. فکر می‌کنم این پتانسیل قابل‌توجه‌تر از تجارت خودرو در طول زمان است.

«اپتیموس» که با نام «تسلا بوت» نیز شناخته می‌شود، اولین بار در رویداد روز هوش مصنوعی تسلا در آگوست 2021 معرفی شد. قد این ربات انساننما 5.8 اینچ و وزن آن 125 پوند و سرعت راه رفتن آن 8 کیلومتر در ساعت و با قرت حمل 20 وزن بار است.

ماسک در این مراسم گفت: این ربات به اندازه ای ضعیف طراحی شده است که بیشتر انسانها را در صورت نیاز به آن غلبه کنند. «اپتیموس» از فناوری هوش مصنوعی تسلا که برای سیستم خودران خود توسعه داده است، نیرو می گیرد.

ماسک گفت که اولین استفاده از «اپتیموس» احتمالاً در کارخانه های تسلا خواهد بود که کارهای ساده ای مانند قطعات جابجایی در اطراف کارخانه را انجام دهند. در درازمدت، ربات های انسان می توانند راه حلی برای کاهش و ولد افزایش و افزایش نیروی کار باشند.

ماجراجویی جدید ایلان ماسک؛  تولید ربات انساننما

مدیر تسلا بارها در رسانه های اجتماعی درباره خطر سقوط جمعیت جهانی هشدار داده است. وی در جولای 2021 در گگاارشی از والاستریت ژورنال درباره توقف رشد جمعیت ایالات متحده نوشت که جمعیت فروپاشی بهطور بالقوه بزرگترین خطر برای آینده است.

گزارش های جدید نشان داد که نرخ زاد و ولد در ایالات متحده آمریکا در سال 2020 به پایین ترین خود رسیده است، وی بار دیگر در اوایل فوریه در توییتی نوشت: ما باید خیلی بیشتر نگران باشید که جمعیت می شوند. اگر به اقتصاد فکر کنید، اقتصاد نیروی کار است.

ماسک در این جلسه ملاقاتان کرد: بسیاری از فناوری های موجود خودروجودی خودران تسلا برای ساخت ربات های انسان قابل استفاده یا مفید است.

سهام تسلا پس از تایید شرکت مبنی بر این که تا سال 2023 هیچ وسیله نقلیه ای به خصوص سایت اینترنتی تولید نمی شود، سقوط کرد.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما