pishborobanner

مایکروسافت Visual Studio 2022 و NET 6 را منتشر کرده است.

[ad_1]

مایکروسافت امروز انتشار عمومی Visual Studio 2022 و NET 6 را اعلام کرد. این ابزارهای جدید قابلیت های جدیدی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهند تا روند توسعه و ساخت برنامه های جدید را سریعتر و آسان تر کنند.

Visual Studio 2022 اولین به روز رسانی بزرگ نرم افزار در بیش از دو سال گذشته است. این نسخه اکنون از برنامه های 64 بیتی پشتیبانی می کند، که خبر خوبی برای توسعه دهندگان است زیرا اکنون می توانند از تمام ظرفیت حافظه رایانه شخصی استفاده کنند. ویژوال استودیو دیگر از دستگاه های 32 بیتی پشتیبانی نمی کند.

Visual Studio 2022 شامل تغییرات مختلفی است و از نسخه های جدید C ++، NET 6 و C # 10 پشتیبانی می کند. ویرایشگر برنامه نیز تغییر کرده است. به عنوان مثال، اکنون از کپی و چسباندن چند نقطه ای و ویژگی های جدید IntelliCode مانند تکمیل خط در پروژه های C# پشتیبانی می کند.

نکته مهم بعدی تغییراتی است که در پلتفرم افزونه ویژوال استودیو ایجاد شده است. این نسخه دیگر از افزونه های ویژوال استودیو 2019 پشتیبانی نمی کند مگر اینکه افزونه ها به روز شده باشند. مایکروسافت همچنین ظاهر برنامه را تغییر داد و برخی از نمادها را تغییر داد. فونت کد جدید Cascadia برای استفاده کاربران به نرم افزار اضافه شده است.

در مورد دات نت 6 نیز تغییرات بزرگی رخ داد. عملکرد این فریم ورک به خصوص در زمینه فایل های I/O افزایش یافته است. API ها بهبود یافته اند. به عنوان مثال، عملکرد API های JSON بهبود یافته است و حداقل API های جدیدی به ASP.NET Core اضافه شده اند که کار با سرویس های HTTP را آسان تر می کند. این نسخه از HTTP / 3 و OpenSSL 3 نیز پشتیبانی می کند.

دات نت فریم ورک 6 دارای ویژگی به نام رابط کاربری برنامه چند پلتفرمی (MAUI) خواهد بود که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا یک رابط کاربری مدرن برای هر دو پلتفرم دسکتاپ و موبایل طراحی کنند. با این حال، این ویژگی در زمان راه اندازی در دسترس نیست و ما نمی دانیم که چه زمانی منتشر می شود.

این فریم ورک برای سه سال آینده توسط مایکروسافت پشتیبانی می شود، اما تنها توسط Visual Studio 2022 برای ویندوز و مک پشتیبانی می شود.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما