pishborobanner

هندبال ایران در نیمه نهایی آسیا موفق شد قطر را شکست دهد

[ad_1]

تیم ملی هندبال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا شکست خورد.

به گزارش ایسنا، شاگردان مانوئل مونتایا فرناندز در مرحله نیمه نهایی هندبال قهرمانی مردان آسیا به مصاف قطر، قهرمان چهار دوره متوالی قهرمانی آسیا رفتند. تیم ملی ایران با نتیجه 19:34 مغلوب قطر شد و در دیدار رده بندی با بازنده دیدار عربستان و بحرین برای کسب مدال برنز مبارزه کرد.

قطر نیمه اول 20-10:

محمد سیاوشی در نیمه اول درون دروازه بود. قطر در اولین دقیقه بازی اولین گل بازی را به ثمر رساند. افشین صادقی برای ایران گل زد اما آن گل حساب نشد. محمد غلامی در دقیقه 5 گل اول ایران را به ثمر رساند. مجتبی حیدرپور در دقیقه 22 کارت زرد گرفت. یونس در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

محمد کیانی یک گل، محمد غلامی یک گل، مجتبی حیدرپور یک گل، پویا نوروزی نژاد یک گل، افشین صادقی چهار گل، کیارش طاهری یک گل و یونس اطری یک گل برای تیم ملی ایران به ثمر رساندند.

نیمه دوم:

محمد سیاوشی در نیمه دوم در دروازه بود. گل اول را تیم چند ملیتی قطر به ثمر رساند. گل اول نیمه دوم ایران را مهرداد صمصامی به ثمر رساند. در دقیقه 12 علی رحیمی وارد دروازه شد و به خوبی کنترل کرد.

مهرداد صمصامی یک گل، یاسین کبیریان جو یک گل، یونس اطری چهار گل، افشین صادقی یک گل و مجتبی حیدرپور دو گل در نیمه دوم به ثمر رساندند.

تیم ملی هندبال مردان ایران با شکست کویت، عراق، هند، استرالیا و عربستان سعودی با شکست مقابل بحرین با 5 برد متوالی راهی نیمه نهایی شد.

شاگردان مانوئل که به جمع چهار تیم برتر جام جهانی راه یافتند، برای کسب مدال برنز باید با بازنده بازی عربستان و بحرین بازی کنند. این دیدار روز دوشنبه 2 بهمن ساعت 16:30 برگزار می شود.

تیم ملی هندبال ایران آخرین بار در سال 2014 به مدال برنز قهرمانی آسیا دست یافت و برای اولین بار جواز حضور در جام جهانی را دریافت کرد. تیم ملی ایران در سال های 2016 و 2018 در مسابقات قهرمانی آسیا پنجم و در سال 2020 ششم شد.

یونس عصاری، محمدرضا اورعی، احسان ابویی، مجتبی حیدرپور، امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، محمدرضا کاظمی، محمد کیانی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استکی، پویا نوروزی مهدی افشین نژاد، حسین جهانی 18 بازیکن تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا را تشکیل می دهد.

مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی ایران است. همچنین کیوان صادقی به عنوان مدیر فنی، محسن طاهری و مسعود ظهرابی به عنوان مربی، فرید علیمرادی به عنوان مربی دروازه بان، علی بخشی به عنوان متخصص تغذیه و درمانگر و ناصر سلیمی به عنوان آنالیزور و رئیس کادر فنی تیم ملی هندبال ایران.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از 28 دی تا 10 بهمن ماه در عربستان برگزار می شود. تاکنون تکلیف 8 تیم آخر یعنی رتبه های نهم تا شانزدهم مشخص شده است.

* رده بندی تیم ها در مسابقات قهرمانی هندبال مردان آسیا:

روز دوشنبه تکلیف 4 تیم اول و یکشنبه تکلیف رده های پنجم تا هشتم مشخص می شود.
۹- امارات
10- عمان
11- هنگ کنگ
12- جردن
13. ویتنام
14- سنگاپور
۱۵- هند
16- استرالیا

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما