pishborobanner

چرا اکثر روان درمانی شکست می خورند؟

Psychotherapyهم‌زمان اطمینان‌بخش و وحشت‌آور است که بسیاری از روان‌درمانی‌ها نه به تکنیک و نه سال‌ها تمرین (و نه هنوز هم کمتر – خوشبختانه – به مجموعه‌ای پوچ از علامت‌های اختصاری علامت‌گذاری شده که وعده حرکت خورشید و ستاره‌های دیگر را می‌دهند) معطوف می‌شود، بلکه بر روی هدایای خاص و ویژگی هایی که درمانگر یا به نظر می رسد دارد — یا نه. اگر شما هم مثل من هستید، تا حدودی با وسواس حداقل چهل و هفت مقاله در مورد اتحاد کاری و مجموعه ای از موضوعات مرتبط را خوانده اید تا بفهمید بهترین درمانگران چه می کنند.

درمان افسردگی بدون دارو

اولین، کوتاه ترین، با این وجود، محوریت همدلی مؤثر را به عنوان کلید اتحاد کاری بیان می کند. پاسخ شما را شگفت‌زده نخواهد کرد اگر با تحقیقات معاصر در مورد روان‌درمانگران مؤثر آشنا باشید، افرادی که دارای شفقت، همدلی و توانایی ایجاد شراکت با بیماران خود در آنچه اتحاد کاری نامیده می‌شود، هستند. بیماران در دو درمان کوتاه‌مدت سریع‌تر بهبود یافتند، اما در بلندمدت روان‌درمانی و روانکاوی طولانی‌مدت مزایای بیشتری به همراه داشت.

برای برخی از بیماران، آگاهی از اینکه درمانگر آنها را در خارج از جلسه در ذهن دارد، می تواند به خودی خود مفید و شفابخش باشد، به خصوص اگر هیچ گونه دلبستگی اولیه قابل توجهی نداشته باشند. نوروفیدبک و درمان یکپارچگی حسی و توجه بازی همگی درمان هایی هستند که می توان برای درمان ADHD به کار برد. درمان بین فردی (IPT) یک درمان با زمان محدود (معمولاً 16 جلسه) برای اختلال افسردگی اساسی است.

درمان وسواس فکری

در بسیاری از موارد، می‌توانید فرمت‌های روان‌درمانی را با هم ترکیب کنید، مانند داشتن چند جلسه فردی و چند جلسه خانوادگی یا زوجی. پزشکان خانواده یا پزشکان عمومی (GPs)، اغلب اولین متخصصین مراقبت های بهداشتی هستند که در صورت داشتن مشکل سلامت روان به آنها مراجعه می کنند.

مشاور خانواده

این احساس و رفتار شما را تغییر خواهد داد. من احساس می‌کنم توصیه‌ای که کورنفیلد به بیوه کرد بسیار خوب بود: به عنوان تمرین‌کنندگان مراقبه، باید یاد بگیریم که اساساً به تجربه خود تکیه کنیم. در این فرآیند، یک اسطوره خاص باید مسلط باشد، زیرا یک اسطوره خاص باید چیزی را فراهم کند که از طریق آن یا بر اساس آن اسطوره دیگر خوانده شود.

خانواده درمانی

در مبارزه با آهنگ آژیر مقیاس، مهم است که به یاد داشته باشید که این فقط یک ابزار است که به شما کمک می کند تا میزان سلامتی خود را تعیین کنید. آنها در ادامه خاطرنشان می کنند که درمانگران در توانایی ها و موفقیت های خود هم بین یکدیگر و هم با بیماران مختلف متفاوت هستند: "حتی بهترین درمانگران با هر مشتری موثر نیستند" (ص. 13).

با استناد به نتایج "فراتحلیل 82 مطالعه مستقل"، واضح است که "از بین همه عوامل درمانی که مورد مطالعه قرار گرفته اند، همدلی دقیق بیشترین ارتباط را با پیامدهای مثبت مشتری دارد" (ص 29). در نتیجه، مهم است که از "تناسب بین ویژگی های مشتری و مهارت های درمانگر" غافل نشوید (ص.14). دقت ممکن است بیمار و درمانگر را نیز به صبر وادار کند.

درمان اختلال دو قطبی

در یک مطالعه، این پاسخ تقریباً بلافاصله آشکار شد: «بیان بیشتر همدلی درمانگر» برای پیش‌بینی «کاهش بیشتر در مصرف الکل» (ص. 10) یافت شد و این را می‌توان «در همان جلسه اول» ذکر کرد. ص 11). این ویژگی‌ها نیز وابسته به زمان نیستند: یک کارآموز تازه کار می‌تواند آن‌ها را داشته باشد و به‌عنوان یا حتی مؤثرتر از فردی در عمل به مدت سی سال از آنها استفاده کند.

درمان می تواند از مراقبت های کایروپراکتیک، فیزیوتراپی، مداخله ارتوپدی و موارد دیگر متفاوت باشد. در یک لحظه بیشتر در مورد همه اینها. آنها همچنین از کنجکاوی خود استفاده می کنند تا بیشتر در مورد آنچه که بیمار احساس و تجربه می کند بیابند. روان درمانگران سوالاتی می پرسند و ارزیابی مناسبی از مسائل، اهداف قابل دستیابی و یک برنامه درمانی که متناسب با شرایط و نیازهای خاص شما خواهد بود انجام می دهند.

باید ضبط Psychotherapy شبکه‌ها

فصل سوم به تفصیل به همدلی می‌پردازد که در اینجا به عنوان «همدلی دقیق» در نظر گرفته می‌شود. نویسندگان این معیار را «دقیق» معرفی می‌کنند تا این واقعیت را منعکس کنند که یک روان‌درمانگر خوب عواطف خود را در پاسخ به آنچه بیمار در لحظه نشان می‌دهد، اصلاح می‌کند. در اینجا او با Moyers همکاری می کند تا چندین فصل بسیار کاربردی بنویسد که از آتش بازی پرهیز می کند و برخی از ویژگی ها و ویژگی های اساسی را با وضوح بیان می کند.

کودکان، کار و درمان وسواس فکری

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از درمان وسواس فکری (به سادگی روی مقاله زیر کلیک کنید) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما