pishborobanner

۶ عاداتی که ما را به سوی حمله قلبی هُل می‌دهد

[ad_1]

عادات اشتباه در زندگی ما باعث افزایش خطر حمله قلبی می شود که در ادامه با آنها آنا میشویم.

به گگارش بست لایف، بسیار بر این عقیده هستند که بیماری ها به علت ژنتیک هایی هستند که از پدر و مادر خود به ارث بردیم.

این موضوع تا حدی صادق است، ولی نه تا حدی که اثر عادات اشتباه در سبک زندگی بر سلامت را نادیده بگیریم. در ادامه با 6 عاداتی که برخی از ما در سبک زندگی های خود داریم و باعث افزایش خطر حمله قلبی می شویم، آنا می شوید.

۱. صبحانه نخوردن

صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز است و برای هر فرد باید مهم را داشته باشد. صبحانه به ما انرژی لازم برای شروع روز را می دهد و فش،ر خون را تنهیم میم می فشار خون اثری مستقیم بر سلامت قلرد

۲. کم تحرکی

۶ عاداتی که ما را به سوی حمله قلبی هول می‌دهند

اگر از آن دسته افرادی هستید که روزانه ساعات بسیانری (بیش از 5 ساعت) را به تماشای گگت زدن در اینترنت میگذرانید پس کم تحرک هستید. بیش از 42 درصد بزرگسالان در آمریکا کم تحرک هستند و این موضوع را در خطر حمله قلبی قرار می دهد.

۳. خوردن بیش از گوشت قرمز

۶ عاداتی که ما را به سوی حمله قلبی هول می‌دهند

خوردن از گوشت زیاد علاوه بر بالا بردن اسیداوریک خون، باعث افزایش خون می شود و همچنین چربی نیز می شود. افزایش افزایش در خون که همان کلسترول است باعث گرفتگی و در نتیجه خطر حمله قلبی می شود.

۴. سیگار کشیدن

۶ عاداتی که ما را به سوی حمله قلبی هول می‌دهند

در واقع سیگار ککیدن تنها به ریه ها آسیب نمیرساند بلکه قلب و بدن را نیز شامل میشود. استعمال دخانیات از جمله سیگار باعث گرفتگی و پارگی بیمار، درد قفسه ای سینه، حمله قلبی و قلب درد می شود.

۵. طرفدار همیشگی شیرینی‌جات

۶ عاداتی که ما را به سوی حمله قلبی هول می‌دهند

اگر در طول روز مقدار زیادی شیرینی بخوریم باعث افزایش فشار خون، کاهش، افزایش وزن و چربی می شود که هر کدام به تنهایی برای بالا بردن احتمال حمله قلبی کافی هستند. به همین نتیحه می‌شود.

۶. درمان نشده

تنها یک حال بد روحی نیست. دلایلی که سلامت روان ما را می گیرند، سلامت جسم را نیز تحت الشعاع قرار می دهد و سلامت قلب ما را به خطر می اندازد.

با توجه به افکار و در نتیجه تولید هورمونها یا افزایش فشار خون، حمله قلبی را بالا میبرد. روحی دیگر مانند اضطراب، خشم و ترس نیز می تواند نتیجه یکسان با آسیب ختم می شود.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما