آخرین اخبار «جدید قم

بر همین اساس ساخت زندان جدید گناباد نیز قدیمی ترین طرح نیمهتمام در این شهرستان محسوب میشود. واقع بودن زندان در جوار و روبروی ۲ مدرسه سبب شده است دانشآموزان آنها هر روز شاهد تصاویر ناخوشایند و نامناسب از ورود و خروج مجرمان زندانی با دستبند و پابند باشند.این در حالی است که انتقال زندان به خارج محدوده شهری از سه دهه پیش تاکنون روی میز مسئولان این شهرستان قرار دارد.بر همین اساس ساخت زندان جدید گناباد نیز قدیمیترین طرح نیمهتمام در این شهرستان محسوب میشود. فضاهای بصری به خوبی در آن کار شدهاند و یکی از بهترین انیمیشنهای دوبعدی یک دهه اخیر از نظر تکنیکی را میتوان همین اثر دانست. جذابترین و پربازدیدترین فیلمهای گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان که در مرداد ۹۸ منتشر شده بود، در قالب یک بسته خبری، بازنشر شده است که در ادامه میتوانید این فیلمها را مشاهده کنید. وی ادامه داد: برای ساخت طرح زندان گناباد که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که ۳۵ میلیارد ریال آن طی سال جاری تخصیص یافت. او افزود: برای ساخت طرح زندان گناباد که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که امسال ۳۵ میلیارد ریال برای این طرح تخصیص یافت.

اخبار جدید کنکور

تحصیل در مدرسه یا زندان! واقع بودن زندان در جوار و روبروی ۲ مدرسه سبب شده است دانشآموزان آنها هر روز شاهد تصاویر ناخوشایند و نامناسب از ورود و خروج مجرمان زندانی با دستبند و پابند باشند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی فرماندار گناباد در حاشیه بازدید از روند ساخت زندان جدید گناباد گفت: این طرح از سال ۱۳۷۵ آغاز شد و طی ۲۵ سال گذشته به دلیل وجود مشکلاتی از جمله کمبود اعتبار هنوز به اتمام نرسیده است. سرهنگ حمزه ذوالفقاری یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا گفت: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در محور شادمهر به تربت حیدریه به یک دستگاه خودرو سواری تیبا دارای دوسرنشین مرد مشکوک می شوند که از بازرسی از خودرو داخل صندوق عقب آن کابل های برق داخل کیسه و یک عدد قیچی بزرگ آهن بری کشف می شود. گناباد- ایرنا- رئیس مرکز فوریتهای پزشکی گناباد گفت: بر اثر انحراف و برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با تیرچراغ برق در این شهرستان سه نفر مصدوم شدند. آیا کتابی جدید برای این فرنچایز در نظر گرفته شده، یا قرار است شاهد یک سریال تلویزیونی باشیم؟ بنا و تاسیسات زندان کنونی گناباد در منطقه مسکونی به نام خیابان ناصر خسرو قرار دارد.

اخبار جدید به انگلیسی

وی ادامه داد: چند پروژه مهم انتقال زندان به خارج از شهر با استفاده از منابع مالی استانی از سال۱۳۸۳ تاکنون در شهرستانهای درگز و گناباد آغاز شده اخبار جدید مهریه 99 است. وی ادامه داد: بیش از 250 برنامه در دهه فجر در حوزههای مختلف از عمرانی،کشاورزی و درمانی داریم و از دهه فجر استفاده خواهیم کرد تا خدمات نظام را به مردم اطلاع دهیم. فرماندار گناباد ادامه داد: به نظر میرسد احداث ساختمان جدید زندان این شهرستان با تکمیل زیرساختهای موجود تا پایان امسال به بهره برداری برسد. به گزارش قدس آنلاین، سعید سرباز جانفدا افزود: اکثر زندانهای موجود در خراسان رضوی دارای بناهای قدیمی و فرسوده در بافت شهری هستند و طبق قانون باید به خارج از شهرها منتقل شوند. فرماندار گناباد گفت: به نظر می رسد احداث ساختمان جدید زندان این شهرستان با تکمیل زیرساختهای موجود تا پایان امسال به بهره برداری برسد. وی با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ نفر از شهروندان گناباد در زندان بوده و ۱۳۱ دانش آموز گنابادی یکی از والدینشان زندانی هستند اظهار داشت: باید با ایجاد مراکز ملاقات این افراد با والدین در خارج از زندان این خلاء عاطفی را پر کرد.

اخبار جدید یمن

قربانی افزود:انتقال زندان از داخل شهر به بیرون آن یکی از مطالبات مهم شهروندان است و تلاش مجموعه اجرایی و قضایی گناباد سرعت بخشیدن به تکمیل این طرح است. گروه استانها- فرماندار گناباد در مورد مطالبه مردم این شهرستان در زمینه انتقال زندان گناباد به خارج از شهر توضیحاتی داد. علیار راستگو روز سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این جلسه مسایلی که در سطح استان مطرح است مورد رسیدگی و بررسی قرار می گیرد و هماهنگی های استانی انجام می شود. معاون فرماندار گناباد هم گفت: برای جلوگیری از آسیب های شخصیتی و عاطفی در فرزندان زندانیان باید مسوولان و متولیان دستگاههای اجرایی این شهرستان با برنامه ریزی جامع و هدفمند این قشر را بیشتر مورد حمایت قرار دهند. به گزارش اقتصادآنلاین؛ محمدرضا پورابراهیمی، روز گذشته پیرامون موضوع جاماندگان سهام عدالت تصریح کرد: در بخش اول، افرادی هستند که در ابتدا فرم پر کرده و ثبتنام هم کرده بودند. محمد رضا قدیر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۵ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما