آخرین اخبار «جدید قم

اما جان ویک زنده است و حال در این قسمت باید منتظر ماند و دید که می تواند برای انتقام از تبهکاران آماده شود یا نه؟ بین ستاره ای Interstellar: دو فضانورد به داخل یک سیاه چاله رفته اند و سیگنالهایی از زنده بودن خود فرستاده اند. با توجه به گرم شدن هوا در چند هفته اخیر مردم کوی شرقی گناباد طی ارسال پیامهایی به خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی درخواست پیگیری دلایل تاخیر در اجرای پروژه کشتارگاه جدید گناباد و انتقال آن از بافت مسکونی کوی شرقی گناباد به خارج شهر را داشتند. او افزود: طرح اجرایی پروژه کمربندی گناباد در دست طراحی بوده که متاسفانه نهایی شدن آن توسط پیمانکار با تاخیر مواجه شده است. مهران حسین زاده شهردار گناباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: پروژه کمربندی گناباد از سمت میدان امام رضا (ع) به سمت جاده بجستان به طول ۲هزار و ۴۰۰ متر طول در عرض ۱۰۰ متر تعریف شده است که بهعلت تاخیر پروژه توسط پیمانکار، به زودی خلع ید میشود. او با بیان اینکه در این مدت، بیش از ۹۰۰ میلیون ریال صرف امور ضدعفونی شده است، ادامه داد: از روز دوم فرآیند ضدعفونی سطح شهر، گروههای مردمی برای همکاری به شهرداری مراجعه نمودند.

اخبار جدید خدمت

شهردار گناباد ادامه داد: به دنبال تاخیر پیمانکار در طراحی این پروژه شهرداری گناباد خلع پیمان را در دستور کار قرار داده که در مراحل پایانی است. را تغییر داده است 11:29 2019/08/16 كردستان عملیات مأموران رژیم صهیونیستی و منطقه عراق! ما در ویدیو به چند مورد از مهم ترین ترورهای اخبار جدید پنجشیر افغانستان – روی onlinemino.ir کلیک کنید – – uptodays.ir – جهان میپردازیم این. به گزارش ایلنا از گناباد ، محمد میربیدختی، با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در شهر بیدخت گناباد، اظهار کرد: شیوع کرونا نتوانست اجرای این طرح را متوقف کند و مانند سالهای گذشته در شهر بیدخت گناباد اجرا میشود تا عطر بوی گلهای رنگارنگ در کنار سفرههای هفت سین و فضاسازی شهری، نوید بهاری دیگر را دهد. من بیش از هشت سال در جایگاه سرلشکری بودهام و مشکلی برای ثبتنام ندارم. سال گذشته همزمان با شب یلدا بود که طلاب گنابادی، پاکبانان این شهر را به خانه فرستادند و خود دست بکار شده و شهر گناباد را نظافت کردند و شب گذشته نیز به کمک نیروهای شهرداری گناباد آمدند و شهر را ضدعفونی کردند. وی ادامه داد: نیروهای یگان پدافند هوایی شهید علایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در گناباد با تجهیزات خود شهرداری این شهر را در همین زمینه یاری میکنند. حضور نیروهای مسلح و ارتش در ضدعفونی شهرها به عنوان یک فعالیت جهادی همچنان تداوم دارد و فعالیتهای افزایش نیز یافته است.

اخبار جدید گندم

ارزش روز سبد سهام عدالت سهام در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، یک درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۱۰۸هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۶۹۲هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۱۵۲هزار تومان رسید. وی در پایان تأکید کرد: دولت با حذف ارز ۴۲۰۰ میزان حداقل ۲۴۰ هزار میلیارد تومان منابع به دست میآورد که با محاسبه یارانه فعلی نهایتاً ۸۰ هزار میلیارد تومان آن به طور مستقیم به مردم برمیگردد که قطعاً باید این مبلغ افزایش یابد. به گزارش ایمنا، مهران حسینزاده اظهار کرد: پویشهای مردمی با عناوین “شهریاران” و “دهه شصتیها” و نیز بسیجیان، طلاب و روحانیون در کنار کارکنان شهرداری گناباد هر شب دستاندرکار ضدعفونی این شهر هستند. شهردار گناباد به مشارکت شهروندان در مدیریت امور شهری اشاره کرد و گفت: افزون بر هزار نفر از کارکنان شهرداری، اقشار مختلف مردم و ارگانها از ابتدای بحران بیماری همهگیر تاکنون در عملیات ضدعفونی خیابانها و اماکن عمومی این شهر مشارکت دارند. محمد میر بیدختی در گفتگو با خبر نگار ایلنا در گناباد گفت: 4 دستگاه ماشین سمپاش و چند دستگاه سمپاش انفرادی برای این عملیات اختصاص یافته و حدود 20 نفر از عوامل و نیرو های شهرداری با همکاری جوانان محبان الرضا( ع )و شر کت خدماتی آینده اندیشان بکار گرفته شده است.

اخبار جدید فروش سهام عدالت

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد ، مهران حسین زاده در خصوص اقدامات شهرداری در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران برای این موضوع در شهرداری گناباد تشکیل و به صورت مرتب جلسات برگزار و موارد مورد نیاز رصد می شود. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ – ۱۴:۴۷ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، چند وقتی است که سراسر کشور درگیر ویروس کرونا است و پزشکان اولین قدم برای مقابله با آن را «خودمراقبتی» اعلام کردهاند. ۰۴ تير ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۷ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – مهران حسین زاده در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: بهرهمندی از محیط پارک مدرن و جدید از مطالبات سالهای اخیر شهروندان بوده به همین جهت شهرداری گناباد در دوسال گذشته توجه ویژهای به فضای پارکهای سطح شهر داشته به طوری که سه بوستان اصلی شهر مورد بازپیرایی و بهسازی قرار گرفت و نواقص سایر پارکها برطرف شده است.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما