آخرین اخبار «شهردار جدید شهرکرد

وی این احتمال را مطرح کرد که میتواند آن فرد یک بیمار درمان نشده مبتلا به ویروس اچآیوی/ایدز باشد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی محسنیان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه ۹۸ پروازهای این فرودگاه لغو شد، اما با بهبود وضعیت نسبی بیماری کرونا، پروازهای فرودگاه یاسوج با رعایت پروتکلهای بهداشتی آغاز میشود. شرایط پیش فروش شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی باشد لزوم نداشتن پلاک انتظامی فعال عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی لزوم گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین خرید عدم امکان صلح، نقل و انتقال خودرو لزوم داشتن شماره شبا هنگام ثبت نام هر کد ملی، یک دستگاه خودرو ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی عدم امکان ثبتنام همزمان در دو قرعه کشی ابطال گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل لزوم داشتن حساب بانکی معتبر و فعال جهت واریز وجه ممنوعیت انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث لزوم انطباق کد نمایندگی در مرحله دوم و در زمان واریز وجه با آدرس و کد پستی مدارک مورد نیاز تصویر گواهینامه رانندگی شماره شبا متقاضی مدارک شناسایی خریدار آخرین اخبار ایران خودرو قیمت عجیب تارا اتوماتیک در بازار جدیدترین محصول ایران خودرو، تارا اتوماتیک با قیمتهای ۶۷۰ میلیون تا ۹۷۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور خرید و فروش میشود.

اخبار جدید ایران

یعنی هر کد ملی ماهانه ۳۰ هزار تومان یارانه میگیرد که میتواند از آن برای خرید بنزین استفاده کند و یا خریدهای دیگر. پس یک خانوار چهار نفره که در دهک اول تا چهارم قرار دارد، سال آینده در مجموع ۸۳۴ هزار تومان یارانه میگیرد. اما چه کسانی جزو دهک اول تا هفتم قرار دارند؟ اما مشکل این است که دولت توان مالی پرداخت یارانه جدید را ندارد و یا در اجرا و تامین اعتبار آن با مشکلات جدی روبروست. با توجه به اینکه این یارانه قرار است به دهکهای پایین درآمدی پرداخت شود، میتوان گفت خانوارهای ۵ تا ۷ دهک اول جامعه هر سه این یارانهها را دریافت میکنند. گفته میشود که محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال برای فصل هفتم تقاضای ۵ میلیارد تومان دستمزد کرده است که با یک حساب سرانگشتی به رقمی بالای ۳۳۰ میلیون تومان برای هر قسمت میرسیم! یک خانوار چهار نفره در هر دهکی که باشد، ماهانه ۱۸۲ هزار تومان یارانه نقدی دریافت میکند. بر این اساس یک خانوار چهار نفره که جزو هفت دهک اول درآمدی جامعه باشد، یارانه جدیدی دریافت میکند که مبلغ آن بین ۴۸۰ تا ۳۶۰ هزار تومان است. افرادی که درآمد ماهانه آنها کمتر از ۳میلیون و ۶۰۰ هزار تومان باشد، جزو چهار دهک اول درآمدی هستند و احتمالا باید مشمول یارانه ۱۲۰ هزار تومانی شوند.

وام فوری بدون ضامن/ با کارت یارانه چقدر وام بگیریم؟

اما افرادی که درآمد آنها بین ۳ میلیون و ۶۰۰ تا ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان باشد جزو دهک پنجم تا هفتم هستند و مشمول یارانه ۹۰ هزار تومانی میشوند. مبلغ این یارانه برای خانوار چهار نفره بین ۷۱۴ تا ۸۳۴ هزار تومان است. با این حساب مجموع یارانه دریافتی یک خانوار چهار نفره در سال آینده بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان میشود. وام فوری بدون ضامن/ با کارت یارانه چقدر وام بگیریم؟ اما سوال مهم این است که سال آینده خانوارها در مجموع چقدر یارانه اخبار جدید مستمری بگیران میگیرند؟ اما مبلغ افزایش یارانه چقدر است و مشمولان یارانه چه کسانی هستند؟ وی ادامه داد: اما برای باقی راه باید بانکها و سایر ارگانها پای کار بیایند و زمینهای خود را بهصورت تهاتر یا فروش در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند. منظور از اشخاص حقوقی، بانکها، دستگاههای دولتی، ارگانها و نهادهای عمومی است که معمولا برای افزایش سرمایه یا مصون نگهداشتن آن در برابر تورم اقدام به خرید یا ساخت املاک مسکونی و تجاری میکنند. برای همین اقتصاددانان معتقدند که راهکار دولت باید بر کنترل نرخ تورم و افزایش قدرت خرید مردم متمرکز باشد نه فقط افزایش یارانهها.

حالا هم خاندوزی وعده پرداخت یارانه فوری را داده و گفته تنها راهکار دولت برای حل مشکلات همین است. رییس شورای اسلامی شهرکرد شامگاه شنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا گفت: اعضای این شورا در نشست خود، محمدتقی جاپَلَقی را با اکثریت مطلق آراء بهعنوان شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری انتخاب کردند. چون در اقتصادی با تورم ۴۳ درصدی، پرداخت یارانه دردی را دوا نمیکند و تنها مانند مسکن موقتی است که خودش میتواند عامل مشکلات دیگری باشد. وی گفت: اکنون فرودگاه یاسوج کاملاً عملیاتی شده و اگر کمکی نیاز باشد، نیروهای مستقر در فرودگاه آمادگی کامل برای خدماترسانی را دارند. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چندین سال است با توجه به تهدیدات موجود در پیرامون ایران اسلامی و فرامنطقه اقدام به طراحی و ساخت تجهیزات جدید و نوسازی و حتی بهینه سازی تجهیزات جدید کردهاند. همچنین از آن جا که نام نویسی و برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم زمان با آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی صورت می پذیرد، متقاضیان می توانند در صورت علاقه برای اشتغال در سایر ارگان های دولتی، نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز اقدام نمایند و توانایی خود را محک بزنند. این طرح قرار است به صورت پایلوت در کیش و قشم اجرا شود و بعد به کل کشور تعمیم داده شود.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما