آخرین اخبار «مشاوره و روانشناسی

مشاوره کنکور تلفنی + [برنامه ریزی] بهترین مشاوران کنکور و رتبه های برتر - مشاوران 100 به عنوان مثال یکی از دغدغههایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی زاهدان دارند را میتوان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور زاهدان قبل از تکمیل روند انتخاب رشته کنکور زاهدان می بایست مشخصات شناسنامه ای – فردی و سهمیه های کنکور سراسری زاهدان را بررسی نمایند و در صورت وجود مغایرت می بایست موارد مربوطه را تصحیح نمایند شایان ذکر است پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری زاهدان یا همان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور اگر داوطلبی به هر دلیلی به نتیجه آزمون اعتراض داشت می تواند جهت اعتراض به نتایج کنکور زاهدان از طریق لینک مربوطه اعتراض خود را پیگیری نماید. با توجه به قوانین و شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری زاهدان هر یک از داوطلبان کنکور سراسری که در آزمون سراسری سال گذشته شرکت کرده و در رشته های روزانه زاهدان پذیرفته شده اند با توجه به قوانین کنکور سراسری حتی اگر از رشته پذیرفته شده انصراف قطعی داده باشند حق انتخاب رشته در رشته های روزانه زاهدان را نخواهند داشت و در صورت انتخاب رشته های روزانه حتی در صورت پذیرفته شدن داوطلب قبولی وی ملغی خواهد شد. بهترین مشاوره تحصیلی در زاهدان چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟

مشاور کنکور فرهپور

مشاوره رایگان کنکور موسسات خیریه، پرورشگاه ها، مراکز نگهداری افراد بی سرپرست، مراکز مشاوره، مراجعان خصوصی، مراکز بازپروری، مراکز اصلاح و تربیت، مراکز درمان اعتیاد، زندان ها و سایر سازمان های رفاهی حمایتی، امدادی و توانبخشی در صورت داشتن سرمایه و شرایط لازم، مددکار اجتماعی می تواند کلینیک مددکاری اجتماعی تاسیس کند. انتخاب رشته کنکور سراسری زاهدان در 150 اولویت برای هر داوطلب انجام می گیرد که هر یک از داوطلبان محترم شهر زاهدان می بایست به ترتیب اولویت تا صد و پنجاه انتخاب داشته باشد که می بایست به طوری دقیق و برنامه ریزی شده اولویت بندی شوند در ضمن توصیه می شود حتما جهت انتخاب رشته کنکور سراسری زاهدان با مشاوران انتخاب رشته مرکز ایران تحصیل و یا دیگر افراد با تجربه دارای صلاحیت مشورت نمایید تا در این مسیر موفق باشید. داوطلبان گرامی زاهدان به منظور انجام انتخاب رشته می توانند با وارد کردن سریال ثبت نام و شماره شناسنامه / شماره پرونده و کدملی و سریال شناسنامه / شماره رهگیری ثبت نام کد ملی به صفحه انتخاب رشته خود وارد شده و امور مربوط به ثبت کد رشته ها را انجام دهند. با توجه به اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ اعلام نتابج کنکور سراسری زاهدان ، زمان نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری زاهدان همانند سال های گذشته در نیمه دوم شهریور ماه انجام خواهد گرفت با توجه به اهمیت بالای انتخاب رشته کنکور زاهدان توصیه می کنیم حتما از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد زاهدان یا خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری بهره مند گردید جهت استفاده ار خدمات مرکز مشاوره انتخاب رشته ایران تحصیل از زاهدان و سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

مشاور کنکور جیرفت

انتخاب رشته کنکور سراسری زاهدان همانند سنوات گذشته در زیر گروه های تجربی – ریاضی – انسانی – هنر و زبان انجام خواهد پذیرفت و داوطلبان گرامی زاهدان می بایست در زمان تعیین شده نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زاهدان اقدام نمایند و با آگاهی کامل از رشته های کنکور سراسری زاهدان و دیگر دانشگاه های کشور اقدام به انتخاب رشته کنکور نمایند. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در زاهدان که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. تو اين چند سالي که مشغول درس خوندن براي کنکور بودم واقعا شاهد سردرگمی خیلی خیلی خیلی از بچه ها بودم که میخواستن برای کنکور بخونن انگیزه قوی داشتن حتی هزینه های چند ده میلیونی میکردن ولی نتونستن برای کنکور رتبه بیارن ، من خودم الان دانشجوی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران هستم ، همونطور که میدونین من حداقل ۳ ساله که دارم در زمینه رفع نیاز دانش آموزان کار میکنم و خیلی خوب با این که مشکل دانش آموز ها دقیقا چیه و چرا نمیتونن رتبه برتر بشن چرا حتی انگیزه درس خوندن ندارن چرا خیلی کار ها رو به درس خوندن ترجیح میدن یا غیره و غیره آشنایی کامل دارم .

مشاور کنکور پوردستمالچی

بطور کلی وظیفه ی مشاور تحصیلی عبارت است از: هدایت تحصیلی ، آموزش مهارت های مطالعه و یادگیری ، حل مشکل افت تحصیلی ، استرس و اضطراب امتحانات ، رفع رفتارهای نابهنجار ، ارائه راهکار برای حل مشکلات روحی و روانی و در نهایت هموار کردن مسیر دانش آموزان برای موفقیت در تحصیلات بویژه قبولی در رشته ی مورد علاقه در دانشگاههای خوب کشور . بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان زاهدان در کنار شما خواهیم بود. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب زاهدانه در زاهدان با بیتوجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجهای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین زاهدان نخواهد داشت. در دسترس بودن روش آموزش با محصولات کنکور آسان است یکی از برتری های آن است که به خانواده ها امکان بررسی عملکرد معلمین را می دهند در صورتی که از مشاوره ها و برنامه ریزی ها از نزدیک بهره ببرید امکان تشخیص کیفیت کار رتبه گردون را دارید. به گزارش تابناک؛ بررسی تحقیقات صورت گرفته و تطبیق آن با رتبه داوطلبین در کنکورهای سراسری 90 تا 95 نشان می دهد که سه مشاور تحصیلی، به تنهایی کلیه رتبه های زیر صد کنکور مورد تحقیق را از آن خود کرده اند که باز هم سینا تهرانی با کسب 82 درصد رتبه های تک رقمی و دو رقمی در صدر بهترین مشاورین تحصیلی کشور قرار دارد.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما