آر اف فرکشنال + روشی نوین در زیبایی + لیزر لیانا

آر اف بهتر است یا هایفو

معمولا توصیه می شود که افراد یک جلسه در سال اقدام به هایفوتراپی کنند. امواج فراصوتی مورد استفاده در این روش قادر به نفوذ به لایه های عمیق پوستی است. با نفوذ امواج فراصوتی به درون پوست، حرارت به ۷۰ درجه می رسد و سلول های پوستی تحریک می شوند. برای انجام این روش باید از دستگاه لیزر آر اف فرکشنال استفاده کرد و با استفاده از آن بر روی لایه های عمقی و سطحی پوست تاثیر گذاشت. به دلیل تهاجمی نبودن این روش، می توان آن را به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست انتخاب کرد.

دستگاه آر اف فرکشنال از یک روش گرمایش انبوه در نواحی بزرگتر برای سفت کردن پوست افتاده، صاف کردن چین و چروک ها و تحریک تولید کلاژن و الاستین استفاده می کند. RF نه تنها فواید سفت کردن پوست را از انقباض فوری کلاژن به همراه دارد، بلکه با قیمت هایفو صورت تحریک واکنش ترمیم زخم پوست و تشویق گردش سلولی، مزایای ضد پیری را نیز به ارمغان می آورد. این به پوست ظاهری سفت تر، حجیم تر و جوانتر می دهد، خطوط ریز را کاهش داده، منافذ بزرگ را کوچک می کند و حتی شرایط پوستی مانند آکنه را بهبود می بخشد.

هایفوتراپی (Hifu) بهتر است یا آر اف فرکشنال (RF Fractional)

برای تماس با هر کدام از کلینیک ها کافی است بر رو شماره تماس مورد نظر خود کلیک کنید. همان طور که در ابتدا بیان شد، این دستگاه دارای تاییدیه FDA نیز است. اگر امواج استفاده شده در این دستگاه تهدیدی برای سلامتی انسان بود، موفق به دریافت این تاییدیه معتبر نمی شد. حداقل تا دو هفته پس از هایفوتراپی، نباید ژل یا بوتاکس تزریق کنید. باید تا 3 روز قرمزی و تورم پس از جلسه را تحمل نیز چون پس از آن به طور کامل رفع می شود.

آر اف بهتر است یا هایفو

این روش یک روش مهم است و برای انجام آن باید در انتخاب پزشک دقت زیادی داشته باشید و یک پزشک متخصص و کاربلد انتخاب کنید تا نتیجه مناسبی از این روش دریافت کنید. یکی از روش‌های درمانی موثر و مفید برای از بین بردن اسکارها، سلولیت و لیفت پوست آر اف سه بعدی است. انرژی امواج رادیو فرکانسی در این روش به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کنند و به این ترتیب درجه حرارت سلول‌های چربی پوست را به صورت کاملا تصاعدی افزایش می‌دهند.

به عبارت دیگر در شرایطی که حجم صورت فرد از دست رفته باشد و میزان افتادگی پوست کم باشد یا پوست دچار افتادگی نشده باشد، روش آر اف روش مناسب تری است. پوست یکی از فاکتورهای مهم زیبایی صورت می باشد که رسیدگی به آن بسیار حایز اهمیت است. سبک زندگی و ژنتیک عوامل اصلی هستند که باعث کاهش کلاژن در پوست  می شوند و پس از به وجود آمدن این حالت بسیاری از افراد تلاش می کنند تا دوباره جوانی و شادابی و زیبایی را به پوست خود برگردانند. دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست مو و زیبایی در اصفهان، با سالها تجربه در زمینه جوانسازی پوست و اشراف بر اغلب روشهای جوانسازی، می‌توانند شما را در بازیابی پوستی جوان و شاداب و رفع آثار افزایش سن، یاری رسانند. در کلینیک دکتر واعظ در جلسه مشاوره بهترین و مناسب ترین روش جوانسازی برای شما انتخاب می‌شود. حتی در برخی موارد ممکن است تلفیقی از روشهای جوانسازی به شما پیشنهاد شود.

مزایا و فواید آر اف:

تعداد جلسات لازم برای درمان با استفاده از دستگاه جوانسازی آر اف فرکشنال، بستگی به نیاز فرد دارد. با مطالعه ی مطالب بالا و آشنایی با تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال، می توانید بهترین تصمیم را در مورد انتخاب یکی از آن ها بگیرید. بدون شک استفاده از روش هایفوتراپی می تواند اثرات بهتری روی پوست داشته باشد و ماندگاری بالاتری نیز دارد. در ادامه و سایر بخش های مقاله سعی داریم اطلاعاتی را در خصوص مقایسه عملکرد دستگاه های هایفو و آر اف در امر جوانسازی پوست، توضیحات بیشتری را به حضور عزیزتان ارائه دهیم. ممکن است بعد از درمان هایفوتراپی قرمزی خفیفی داشته باشید اما درد و ناراحتی حداقلی را تجربه می کنید و به طور کلی سالانه به یک جلسه درمان هایفو نیاز دارید.

هایفو در یک جلسه انجام شده، و ماندگاری نتایج آن تا یک سال می باشد. ۴- چند روز قبل از انجام آر اف از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین، ژلوفن و ویتامین E خودداری کنید. برای تایید ایمن بودن این امواج همین بس که در بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات موجود در محیط زندگی روزمره ما از این امواج استفاده شده است. افراد ترجیح می دهند که دوران نقاهت کوتاه باشد و آن ها این امکان را داشته باشند که مدت کوتاهی بعد از درمان، به فعالیت های شغلی و زندگی روزمره خود بپردازند.

بلکه به مرور پس از گذشت حدود 6 تا 8 هفته تغییرات پوستی به تدریج مشاهده می شوند و پس از گذشت حدود 6 ماه بیشترین اثربخشی و تغییرات را می توان شاهد بود. هایفو به جز تاثیرات مهمی که در لیفت پوست و افزایش استحکام بافت پوست صورت دارد ، می تواند پروسه Aging یا پیری را به تعویق بیندازد و در سنین بالاتر هم یک پوست شفاف و زیبا را برای فرد به ارمغان بیاورد. توجه داشته باشید در حال حاضر برخی افراد کلاهبردار، دستگاه‌های تقلبی را به جای دستگاه‌های اصلی با قیمتی بسیار بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به همین دلیل اگر شما هم زمانی قصد داشتید در کلینیک زیبایی‌تان از دستگاه هایفو استفاده کنید، بهتر است سراغ شرکت‌های معتبری همچون شرکت پرمون مد بروید و آن را با گارانتی بی‌قید و شرط و خدمات پس از فروش عالی تهیه کنید. 4- بدلیل تکنولوژِی مورد استفاده در هایفو ، هزینه درمان به مراتب بیشتر از آر اف است.

و با توجه به قیمت مناسب، میتواند خدمات هایفو را به صورت مقرون به صرفه‌تری در اختیار علاقمندان به زیبایی قرار دهد. اگر بخواهیم لیست بهترین مارک دستگاه هایفو را تهیه کنیم، هایفو دلتا و اولترا در یک یک سطح قرار خواهند گرفت. زیرا تفاوت دستگاه هایفو دلتا و اولترا به اندازه‌ای نیست که بتوان یک دستگاه را نسبت به دیگری برتر دانست. هایفو دابلو ساخت شرکت هیرونیک در کشور کره جنوبی است كه در ایران بسیار پرطرفدار است. هایفو دابلو با داشتن چهار کارتریج سطوح مختلف پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آر اف بهتر است یا هایفو

از دیگر کاربردهای این پروسه می توان به برطرف کردن خطوط اخم و خنده ، چین و چروک های پوستی و خطوط اطراف دور چشم اشاره نمود. همچنین آر اف فرکشنال برای لیفت پوست و از بین بردن شلی غبغب موثر می باشد و می توان از این مزیت برای سفت کردن پوست گردن نیز استفاده نمود. گاهی یک روش برای فردی بهترین روش است در صورتی که در فرد دیگر، روش دیگری برای رفع عوارض پوستی موثرتر خواهد بود؛ بنابراین بهتر است که انتخاب روش مناسب برای درمان به پزشک سپرده شود.

رفع منافذ باز پوست یکی دیگر از اثرات آر اف فرکشنال است که با انجام ۵ جلسه درمانی منافذ باز پوست به راحتی از بین می رود و پوست ظاهری درخشان تر و جوان تر خواهد داشت. این دستگاه برخلاف دیگر دستگاه‌ها بخش وسیع و عمیقی از پوست را تحت درمان قرار می‌دهد. این دستگاه را به عنوان یک روش درمان برای جوانسازی پوست صورت، از بین بردن چین و چروک، لیفت پوست صورت، کم رنگ کردن خطوط اسکار و…. دستگاه آر اف خانگی دارای مدل‌های مختلفی دارد، با تهیه آن‌ها می‌توانید در خانه این کار را انجام دهید. این دستگاه‌ها با توجه به کاربردها و ویژگی‌ها، قیمت بسیار متفاوتی خواهند داشت.

آر اف بهتر است یا هایفو

هر چند که هر دو این روش ها برای جوانسازی پوست کاربرد دارد با این حال در شرایطی که میزان آسیب های پوستی عمیق باشد ، از میکرونیدلینگ به کمک سوزن های ظریف و مخصوص به صورت عمیقی استفاده می شود. در نتیجه این پروسه پوست ضخیم تر شده و با ماندگاری طولانی مدتی همراه خواهد بود. این در حالی است که اگر به دنبال لاغری موضعی و یا رفع چین و چروک های پوستی هستید ، قطعا آر اف فرکشنال برای شما بهترین گزینه خواهد بود. معمولا درمان در یک جلسه انجام می شود و برای حفظ اثرات درمان نیاز به جلسات سالانه است.

  • اما اگر نگرانی اصلی شما افتادگی کلی پوست صورت است، هایفوتراپی می تواند انتخاب بهتری برای اثر “لیفتینگ” به خصوص در ناحیه ابروها، خط فک و گردن باشد.
  • بنابراین، در صورتی که مراقبت های بعد از درمان را جدی نگیرید، انجام این روش درمانی اتلاف وقت است، چرا که به نتیجه مطلوب نخواهید رسید.
  • عوارض عنوان شده در صورت مشاهده، موقتی هستند و پس از مدت کوتاهی به طور کامل برطرف می شوند.
  • البته ناگفته نماند در صورتی که از دستگاه‌های غیر استاندارد به صورت نامناسب استفاده شود، ممکن است برخی عوارض غیر قابل جبران نیز به وجود بیاید.
  • انجام  آر اف در کنار لیزر لیپولیز یک روش موثر و توانمند برای لیفت گردن است که تقریبا هیچ رقیبی در این زمینه ندارد .

هایفوتراپی از انرژی اولتراسوند (فراصوت) برای گرم کردن سلول های زیر پوست استفاده می کند و باعث تحریک تولید کلاژن بیشتر می شود. اولتراسوند شکلی از انرژیست که با نور مانند IPL و لیزر یا انرژی الکتریکی (آر اف) متفاوت است که با تمرکز بر لایه های ساختاری پوست عمل می کند. می توان آن را طوری برنامه ریزی کرد که دقیقاً سطح مورد نظر پوست را هدف قرار دهد و به عمیق ترین لایه های پوست، SMAS و چربی می رسد.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.