آیا داشتن مشاور کنکور الزامی است

مشاوره کنکور تجربی 1401 نباید به نحوی باشد که لحظه به لحظه داوطلب بدون برنامه و هدف بگذرد و یا نبود منابع متناسب باعث شود تا داوطلب نتواند از پس تستهای جدید کنکور تجربی 1401 برنیاید. به نظر شما بدون خواندن لغات عربی میتوان عربی را 70 زد؟ به جای آن سوال چگونه لغات عربی را حفظ کنیم دغدغه شما باشد و به دنبال بهترین روش خواندن لغت عربی باشید. اما شما باید توجه کنید که استفاده هم زمان از چند منبع تستی اصلاً درست نیست و شما باید بهترین منبع را انتخاب کنید و آن را مطالعه کنید. حتی تست هایی که در روند کلاس یا آزمون های کلاس های شیمی استاد بابایی برگزار میشود نیز چندان سخت و نزدیک به کنکور نیست که خود یکی از بزرگترین ایراد های یک کلاس شیمی کنکور میتواند باشد . 4- کسانی که از سال دهم شروع به مطالعه کرده اند و در آزمون های آزمایشی شرکت کرده اند، بهتر است که تمرکز خود را بیشتر روی پیش خوانی دروس دوازدهم و مرور و تست زنی مطالب دهم و یازدهم بگذارند. همانطور که ذکر شد، یکی از اشتباهات داوطلبان این است که تصور می کنند تنها دروس تخصصی مهم است و نیازی نیست بر روی دروس عمومی متمرکز بشوند.

میتونم حدودی معدل بزنم و خرداد ویرایش کنم؟

این کار ساده به نظر میآید ولی متاسفانه کار سادهای نیست. اگر دردروس عمومی زیاد خوب عمل نکرده بودید زیاد نگران نباشید البته به جز درس عربی و زبان که بسیار زمان بر هستند. تلاش زیاد باید در جهت صحیح و با برنامه صحیح همراه باشد. سلام من پایه یازدهم تجربی هستم معدل ترم اول من۱۶ شده می خواستم ببینم میشه توی خرداد با معدل ۱۸یا ۱۹ قبول شد؟ میتونم حدودی معدل بزنم و خرداد ویرایش کنم؟ تغییرات در درس شیمی در حد ویرایش و اصلاحات آزمایش ها بوده و تغییر خاصی رخ نداده است. اما در مشاوره تحصیلی غیر حضوری در صورت تمایل می توانید هر بار با یک مشاور جدید از مجموعه گفتگو کنید و نظرات و ایده های جدید را در زمینه های مختلف دریافت کنید. بگذارید ذهنتان آرامش بگیرد و در هر آزمون قدری تراز عمومی خود را افزایش دهید. در مطالعه کنکوری تمامی نکات، مطالب ریز و درشت، محتویات اصلی و پاورقی و حتی موارد کمتر اشاره شده، اهمیت خاص خود را دارد و نباید از هیچ مطلبی به آسانی و بدون تفهیم کامل موضوع، گذر کرد. این امر کمک می کند تا فرد سوال خود را بدون هیچ گونه ابهامی، با شفافیت بپرسد و پاسخ صحیح و درست را دریافت کند.

مشاور کنکور سیب ترش

پس بیایید بدون فوت وقت باهم نحوه خواندن لغات عربی را یاد بگیریم تا دیگر با سوال میتوانم لغات عربی را برای کنکور نخوانم مواجه نباشید. بهترین روش برای خواندن لغت عربی باید به اختصاص شخصیت و روش درس خواندن شما باشد. این کتاب ها که بهترین منبع فیزیک کنکور برای این سطح هستند، به علت تست های متنوعی که دارند، نیاز طیف وسیعی از دانش آموزان را برآورده می کنند. گروه آزمایشی ریاضی فیزیک و رشته های معرفی شده در آن یکی از بهترین و در واقع پرطرفدارترین رشته هایی هستند که داوطلبان می توانند برای انتخاب آن ها، از طریق ده مشاور برتر کنکور اقدام کنند. 2- حتما در طول روز یا شب، زمانی را برای مرور انچه که در تابستان خوانده اید بگذارید. تا بعد از یک هفته الی ده روز دوباره آن را مرور کنید. ایران: متوسط درآمد ماهانه گرافیست ها برای افراد تازه کار: ۱٫۵ میلیون تومان، برای افراد باتجربه ۲ الی ۵ میلیون تومان و برای گرافیست های ارشد از ۶ میلیون تومان به بالا می باشد. افراد موفقی رو میشناسین که مشاور نداشتن و به رتبه های عالی رسیدن؟ مهمترین هدف مشاوره کنکور (به این سایت بروید classori.ir) تجربی، تعیین هدف، شناسایی داشته ها و توانایی های دانش آموز و راه رسیدن به آن هدف است.

مشاور کنکور خوبه

3- سعی کنید حداقل زمان مطالعه خود را در هفته اول یا هفته های آغازین روی 8 ساعت قرار هید و تا پایان تابستان، اگر برنامه فوق العاده یا کلاسی ندارید این زمان را تا 12 ای 15 ساعت افزایش دهید. در مورد سالهای دهم و یازدهم، تعداد کتاب ها انقدر زیاد نیست و منابعی هم که وجود دارد اکثرا با شبیه سازی تستها، بانک تست خود را ایجاد کرده اند. برای کنکور فقط تلاش زیاد و کمیت ساعت مطالعه تضمین کننده موفقیت نیست مثلا این که یک دانش آموز بگوید که من ساعت زیادی وقت برای مطالعه ملاک نیست ، هرچند لازم هست ولی کافی نیست در واقع کیفیت مطالعه و برنامه ریزی و مشاوره کنکور درست و اصولی هم مهمه و فقط زیاد درس خوندن تضمین کننده نیست بلکه مهم اینه که در این ساعت مطالعه چگونه و به چه نحو مطلوبی مطالعه کرده اید. همچنین در نظر گرفتن زمان کوتاهی در برنامه برای جبران وقت های تلف شده، نکته ای شایان توجه است. ضمنا براى هرروزتون هم برنامه می ریزیم که هر صبح که بیدار میشید بدونید تا آخر شب دقیقا چند صفحه از چه کتابى و چجوری باید بخونید!

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما