آیا مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب درستی است؟

طبق کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصد و 25 درصد مشخص می شود که آیا داوطلب می تواند از سهمیه خود استفاده کند یا خیر و آیا رتبه و تراز لازم را کسب کرده است تا بتوانید با سهمیه ایثارگری انتخاب عشق به مشاور کنکور رشته کند ؟ لازم به ذکر هست که فرزندان و همسران رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه داوطلبانه در جبهه باید برای اثبات این سهمیه ، کد پیگیری ۱۲ رقمی رو از ارگان محل خدمت رزمنده دریافت می کردند. من هیچگاه از این زاویه به این درس نگاه نکرده بودم و علیرغم تجربه تدریس فراوان، با این روش آشنایی نداشتم. در خرداد ماه به فاصله هر دو روز دانشآموز یک درس دوازدهم را امتحان میدهد که برای آن متن کتاب درسی را باید کاملا خوانده باشد و پاسخ آن را تشریحی بنویسد، این روند کاملا خلاف کنکور است. من دانشآموزی در تهران داشتم که برای امتحان نهایی به شهرستان رفت و در آنجا بدون مطالعه معدل بالا آورد و از ایران رفت. شما داوطلبان عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه های رتبه قبولی رشته های مختلف و همچنین انجام انتخاب رشته کنکور با شانس قبولی بالا ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید.

مشاور کنکور 1401

جهت اطلاع از شماره مشاوره تحصیلی با موبایل با کارشناسان ما تماس بگیرید. با سلام و درود، درحال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است؛ جهت اطلاع از آخرین اخبار، می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی باشید. تقاوت نظام آموزشی تمام وقت و پاره وقت در ارائه واحدهای درسی در هر ترم تحصیلی می باشد، بدین صورت که دانشجویان در نظام آموزشی پاره وقت میتوانند تعداد واحد کمتری انتخاب کنند. در پایان یاشار هم مانند ده ها نفر دیگر از دانش آموزان انی مدرسه راضی شد تا با این معلم شیمی که ادعا داشت طراح کنکور را می شناسد کلاس خصوصی بگیرد، کلاس خصوصی با این معلم جلسه ای نیم میلیون تومان هزینه داشت و در مجموع یاشار 6 میلیون تومان یعنی بیش از دو برابر تمام هزینه متینه در سال کنکور برای این معلم هزینه کرد و با این وجود درصد شیمی او در کنکور حدود 20 درصد بود! در جدول های زیر ، رتبه قبولی تعدادی از رشته های پرطرفدار بر اساس کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران سال 99 گردآوری شده است و داوطلبانی بوده اند که با رتبه های بیش از 2 هزار در بهترین رشته و دانشگاه قبولی گرفته اند. در ادامه اطلاعات مفیدی را درباره بیوگرافی شخصی و شغلی رضا بابایی بهترین استاد شیمی کنکور به منظور تصمیم گیری صحیح شما برای کنکورتان ارائه کرده ایم.

برای این کارشان هیچ دلیلی ندارند.

از طرفی هزینه مشاوره و برنامه ریزی قسط بندی شده و ماه به ماه دریافت می گردد تا در صورت بروز مشکلات شخصی ناخواسته برای شما، اختیار تمدید مشاوره یا انصرف از مشاوره در ماه های بعدی را داشته باشید. برنامه ریزی بلند مدت، برنامه ایی است که قرار است دانش آموزان در آن برمبنای بودجه بندی کنکور پیش بروند و یک برنامه اصولی بر اساس آن داشته باشند. مرسوم ترین مدل برنامه ریزی کوتاه مدت، برنامه ریزی هفتگی است. برای برنامه ریزی میان مدت اغلب بازه زمانی تا شش ماه در نظر گرفته می شود. برای این کارشان هیچ دلیلی ندارند. به نظر من چیزی را درست کردند که نه با امتحان نهایی و نه به هیچ اقدام دیگری قابل تغییر نیست، فقط باید کاری انجام بدهند که وضعیت بدتر از این نشود. کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه ۴ تیر بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند تا چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند. این کار به بسترسازی نیاز دارد و بعید است که دانشگاهها این مدل را قبول کنند. مشاوران کنکور برتر با در اختیار داشتن کادری مجرب متشکل از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های شریف تهران امیرکبیر علم و صنعت بهشتی و خواجه نصیر با ارائه خدمات مشاوره حضوری و تلفنی و آنلاین ،تدریس خصوصی تمام دروس کنکور توسط اساتید کار آزموده و همکاری با مدارس جهت مشاوره آماده ارائه خدمات است .

آن زمان افراد زیادی از این مدرسه مدال المپیاد میگرفتند، الان دیگر این وضعیت در این مدرسه تمام شده است. در گروه آزمایشی علوم ریاضی نیز تمام 10 رتبه نخست به پسران اختصاص دارد و در گروه آزمایشی علوم تجربی یک دختر موفق به کسب رتبه هفتم شده است. پیش از انتخاب رشته بهتر است رتبه قبولی کنکور سال های گذشته را بررسی کنید تا بدانید که آیا با رتبه ای که کسب کرده اید می توانید پذیرش شوید یا خیر. آیا قبولیم باطل میشه؟ با چه روش هایی بیشتر یاد می گیریم و کدوم کارها باعث زدگی از درس خوندن میشه. برای کسی ک بعد از چندسال مجددا میخواهد کنکور بدهد همین شرایط اجرا میشه؟ کارنامه کنکور سراسری سهمیه ایثارگران 5 درصد و 25 درصد حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون های سراسری منتشر می شود ، البته منظور از کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران کارنامه جداگانه ای نیست زیرا برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران کارنامه ای همانند کارنامه سایر داوطلبان منتشر می شود با این تفاوت که سهمیه ایثارگران برای آن ها منظور می گردد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ اسامی نفرات برتر کنکور سال 99 اعلام شد و ترکیب نفرات برتر در آزمون سراسری سال 99 بدین شرح است که از میان 40 نفر برتر 12 نفر دختر و 28 نفر پسر هستند.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما