اخبار جدید جانبازان زیر 25 درصد – اس مشاور

مه شو : هرچند رئیس دولت سیزدهم در ایام انتخابات شعارهایی مبنی بر افزایش یارانهها میداد اما رئیس سازمان برنامه و بودجۀ کابینه او به صراحت از بیتاثیر بودن افزایش یارانهها بر بهبود معیشت مردم سخن میگوید. کردستان24 به علت در اختیار داشتن سرمایه انسانی رسانهای و فعال بودن تیمهای میدانی خود توانسته است به یک منبع موثق خبر برای خبرگزاری و رسانههای جهان تبدیل شود، بویژه وجود بخشهای انگلیسی، عربی و فارسی در کنار زبان کُردی در وبسایت این شبکه کمک شایانی به خوانندگان آن در سراسر جهان برای آشنایی با کردستان و واقعیتهای آن کرده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روزی است که اخبار سریال «پایتخت»، فضای مجازی رسانهای را اشغال کرده است؛ از حذف مهران احمدی و سارا و نیکا فرقانی تا بازگشت علیرضا خمسه به این مجموعه تلویزیونی، از جمله خبرهایی هستند که این روزها بارها به گوش میرسند. کردستان ٢٤ پیگری نمایند قاسم سلیمانی را رد کرد زبان اخبار و رویدادهای کردستان.! آخرین اخبار پیرامون این مسکن حمایتی حاکی از آن است که تاکنون حدود ۲ میلیون نفر در این طرح ثبت نام کردهاند و بنا به گفته محمود محمودزاده، معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی نتایج پالایش ثبتنام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای دی ماه به مرور از طریق پیامک به متقاضیان اعلام میشود و افراد بعد از دریافت پیامک میتوانند مراحل دیگر از جمله تکمیل پرونده و پرداخت آورده را انجام دهند.

اخبار جدید ژن درمانی

وی با بیان اینکه ثبت نام در این سامانه تا ۲۰ بهمن ادامه دارد، گفت: با توجه به اعلام ثبت نام مجردان بین ۲۳ تا ۴۴ سال از روز ۲۰ دی ماه تا کنون قریب به ۱۲۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند که مراحل پالایش آنها در حال انجام است که به زودی به استانها و سازمانهای متولی و ذی ربط برای طی کردن ادامه روند مشارکت در ساخت معرفی خواهند شد. به دلیل همکاری نکردن دستگاهها در زمینه واگذاری زمین به وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان در ۲۰ استان کشور متوقف شده است. وی با بیان اینکه برخی از شهرها را در سامانه برای ثبتنام قرار ندادهاند که این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده است، افزود: باید وزارت کشور ثبتنام را برای همه کشور اعلام میکرد و پس از آن آماری به دستشان میرسید که در هر منطقه چه میزان مسکن لازم است و نیازسنجی در این زمینه انجام میشد. وی افزود: نهضت ملی مسکن خواسته و نیاز مردم، تعهد دولت و قانون مصوب مجلس است و فرصت خوبی است که مردم بتوانند صاحب مسکن شوند. دستگیری کارمند متخلف بنیاد مسکن هرمزگان به اتهام اختلاس قهرمانی افزود: برای متهم دستگیر شده قرار تأمین کیفری صادر شده است و رسیدگی قضایی به منظور شناسایی ابعاد دیگر این پرونده ادامه دارد که با تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی میشود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به نشست کمیسیون تلفیق با موضوع چگونگی تصمیم سازی در خصوص حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی گفت: نشست ویژه بررسی حذف یا تداوم ارز ترجیحی که از روز یکشنبه آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد. ورود رییس کمیسیون اصل ۹۰ به مسکن حمایتی! رستم قاسمی (۱۰ آبان): وام جهش تولید مسکن از فردا به بانکها ابلاغ و اعطا میشود این در حالی است که رستم قاسمی ۱۰ آبان امسال در نشست گرامی داشت هفته پدافند غیر عامل اظهار کرد: در آخرین جلسهای که دیروز با رییس بانک مرکزی داشتیم قرار شد امروز (۱۰ آبان) به همه بانکهای کشور تسهیلات نهضت ملی مسکن ابلاغ شود. در سامانه وزارت اقتصاد ۱۲ بانک مسکن، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی، ملی ایران، پست بانک، توسعه صادرات، صنعت و معدن، قرضالحسنه مهر ایران، صادرات، ملت و تجارت جزو زیرمجموعه این وزارتخانه محسوب میشوند و قاعدتاً تمام این بانکها باید وام بدون ضامن را به متقاضیان مرتبط پرداخت کنند؛ مثلاً بازنشستگان کارگری باید بتوانند از بانک رفاه، وام ۵۰ میلیون تومانی را فقط با نامه کسر از حقوق به سادگی بگیرند. یارانه ۸۰۰ هزار تومانی واریز میشود؟ با یارانه ۱۰۰ هزار تومانی نیم کیلو گوشت هم نمیشود خرید. به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای حاشیه های «پایتخت6» و تمام نشدن این فصل به بهانه کرونا، هنوز نقل محافل رسانه ها بود که خبر ساخت فصل جدید این مجموعه، باز هم حاشیه هایی را برای خود به همراه داشت؛ از دستمزد میلیاردی محسن تنابنده برای حضور در فصل جدید تا حاشیه هایی که هنوز از فصل قبل گریبان گیر عوامل تولید این مجموعه و مدیران اخبار جدید انتخاب واحد فاز 6 شهید کشوری اصفهان (https://abannew.ir) همراه بود.

او در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان هم گفت: برای ارزانتر تمام شدن ساخت مسکن، زمین ، پروانه ساختمانی، نقشه و طراحی که توسط نظام مهندسی ارائه میشود رایگان است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام حمایت این نهاد از خانوادههای صاحب سه قلو و بیشتر، گفت: بسته حمایتی شامل کمک هزینههای بلاعوض معیشت و خرید مسکن در کنار تسهیلات قرض الحسنه اشتغال، مسکن و تسهیلات درمان به این خانوادهها تعلق میگیرد. باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان – ابوالفضل شیخ مسئول محله اسلامی منطقه مسکن مهر گفت: این بسته های حمایتی شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، میوه و لوازم التحریر بود که بین نیازمندان ساکن در مسکن مهر توزیع شد. یارانه نقدی در سال های بعد از سبد خانوارهای پولدار حذف شد. به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام حمایت این نهاد از خانواده های صاحب سه قلو و بیشتر، گفت: بسته حمایتی شامل کمک هزینه های بلاعوض معیشت و خرید مسکن در کنار تسهیلات قرض الحسنه اشتغال، مسکن و تسهیلات درمان به این خانواده ها تعلق می گیرد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اخبار جدید ناجا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما