ارتباط با رتبه های برتر کنکور

الان بعد ۳ سال میخوام کنکور انسانی یا تجربی بدم تو این انتخاب هم مشکل دارم آیا میشه با این شرایط کنکور شرکت کنم؟ من فارغ التحصیل هستم و سال سومی هست که میخام کنکور بدم از رشته ی دانشگاهی سابقم انصراف دادم کنکور ۹۷ محروم هستم و قصد شرکت در کنکوز ۹۸ رو دارم. سلام وقتتون به خیر، دانشجوی فارغ التحصیل دامپزشکی روزانه هستم… سلام وقتتون بخیر من یه مشاوره تحصیلی نیاز دارم برای انتخاب رشته نهم به دهم دبیرستان نمیدونم برم تجربی یا انسانی یا ریاضی میتونید راهنماییم کنید؟ سلام خسته نباشید، من مدرک کاردانی معماری ناپیوسته دارم ولی یه ترمم کارشناسی خوندم البته دانشگاه آزاد به دلیل مشکل مالی ادامه تحصیل ندادم. کسانی که در سر آرزوی رسیدن به یک جایگاه خوب در یک رشته خاص را دارند، قطعا به یک مرکز مشاوره کنکور نیازمندند تا راهنمایی های مکفی و کاربردی را دریافت کنند. لذا هرگونه تقسیم بندی و رتبه بندی خارج از این قالب یک فریب تبلیغاتی است.

سلام من نیاز به یک برنامه ریزی برای کنکور پزشکی دارم نظام قدیم هستم به نظرتون اگر در ۴ ماه بیام ماه اول سال دوم ماه بعد سال سوم ماه بعد پیش دانشگاهی و ماه اخر جمع بندی کنکور کنم خوبه؟ اگر حقیقت امر را بخواهید شرکت در همایش های جمع بندی کنکور اولین تاثیری که از خود بروز میدهد آن است که، در یک بازه زمانی بسیار کوتاه مدت تمام آموختههای قبلی شما که به صورت پراکنده و شلخته در ذهنتان قرار دارد، توسط یک استاد حرفه ای کنکور، مرتب سازی می شود. یک دبیر برتر ریاضی و یک دبیر برند ریاضی ،همواره نگاهی از بالا به پایین به دانش آموزان داشته و با اعتماد به نفس بسیار بالا ،با آنها تعامل می کند و به هیچ عنوان تصور نکنید، که با پایین آوردن شأن خود در کلاس درسی و با افتاده و خاکی نشان دادن خود، می توانید دبیری موفق شوید. با سلام ، درصورتی که رشته زبان و ادبیات فارسی در واحد دانشگاهی مدنظر براساس سوابق تحصیلی ارائه شود ، شما می توانید در این مرحله نام نویسی کنید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید. با سلام و عرض خسته نباشید من دانش اموز سال چهارم ریاضی هستم میخواستم بدونم در مدت سال تحصیلی چند درصد از وقت خودم را به دروس عمومی اختصاص بدم و یاداور میشوم که پایه دروس عمومی ام بهتر از اختصاصی است.

مشاور کنکور دکتر بیگی

دیماه سال ۷۶ اشتباه شد . سلام من پایه یازدهم تجربی هستم معدل ترم اول من۱۶ شده می خواستم ببینم میشه توی خرداد با معدل ۱۸یا ۱۹ قبول شد؟ سلام ببخشید آیا روستایی ها سهمیه دارن وچقدر؟ دیدم به من اجازه نمیده که آزادانه مشاوره بدم و مطمئنم همین محدودیت رو روی رتبه برتر ها اعمال میکنن ! با توجه به این که شما در فایل هاتون همیشه تأکید میکنید که پیش نیاز ها رو رعایت کنیم و دروس رو به صورت زنجیره وار بخونیم و مطالبی رو در تابستان بخونیم که ارزش داشته باشه پیشنهاد شما کدوم زنجیره ها هست در تابستان با توجه به شرایط من؟ سلام خدمت شما برای نیمسال دوم پیشنهاد میکنم فایل صوتی شروع از شروع از صفر از بهمن رو گوش کنید. پیشنهاد قطعی من برای دانش آموزان سال دهم خواندن امتحانات به صورت تشریحی و مسلط شدن در این قسمت هستش… سلام ببخشید من یازدهم تجربی ام اما برا سال ۹۸ میتونم کنکور تربیت بدنی بدم, بعد باید چه کتابایی و بخونم؟ سلام بله حتما در بازه های زمانی معین از مباحث نیمسال اول به صورت پوششی تست بزنید و همچنین با کتاب هایی مثل موج آزمون شیمی و … دانش آموزان و داوطلبان بدون اینکه در رابطه با این مسئله و تفاوتهای خود کمی دقت نمایند ، به دلیل آماده بودن این برنامه ریزی، متأسفانه ترجیح داوطلبان کنکوری به استفاده از آن میباشد.

تست زنی باید جزء جدا نشدنی از برنامه درسی شما باشد. و اینکه به نظر شما از کجا شروع کنم ؟ سلام بله این قانون لغو شده است و دیگه این قانون اعمال نمیشه و شما میتونید به صورت رایگان تحصیل کنید. با سلام در ارتباط با سوال شما باید خدمتتان عرض کنم که درصد های لازم برای قبولی در رشته های مختلف به طور دقیق در وبسایت قلمچی موجود میباشد. البته منابع کنکور انسانی رو هم به زودی در یک مقاله دیگه به طور مفصل بررسی می کنیم. سلام مجدد من الان سال دوم هستم (نظام جدید) میخواستم بدونم سال دیگه رو سال بعدی رو نمیشه بهخ یک روش نرم مدرسه تا درسام رو مرور کنم وسال بعدش با کلاس جدید برم سر کلاس مثلا … برم بعد که انشا الله رتبه مورد نظر رو کسب کردم انصراف بدم ؟ هرم یادگیری نشون میده که اکثر دانش آموزان فقط ۱۰ درصد از اونچه که از کتاب های درسی می خونند رو به خاطر میارن؛ اما می تونند تقریبا ۹۰ درصد از چیزی که از طریق آموزش به دیگران یاد می گیرند رو حفظ می کنند. و رقابت در این رشته به شدت بالا هست.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مشاور کنکور شیراز نی نی سایت (مربوط).

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما