ارتباط با رتبه های برتر کنکور

برای آنکه بتوانید کیفیت مطالعه خود را بهبود ببخشید و حجم بیشتری از اطلاعات را فهمیده و به حافظه بسپارید میتوانید از روش های صحیح مطالعه که در ادامه برایتان بازگو میکنیم استفاده کنید. سعی کنید بعد از هر درس سنگین یک درس آسان را انتخاب نمایید تا مطالب را خوب بخاطر بسپارید. من همانطور که قبلا گفتم خیلی روی زمان حساس هستم و اتفاقا با یکی از دوستان که مثلا آزمون را در 12یا12:30 تمام میکند همیشه جر و بحث دارم و مدام با او در مورد اهمیت زمان حرف میزنم.در تست های کتاب تست هم با زمان میگیرم و الان به این دید رسیده ام که در هر درسی مثلا به 20 تا سوال با هرسطحی،من در چند دقیقه میتوانم تست های آن را بزنم و این به نظرم خیلی مهم است و همینطور این روند را ادامه میدهم تا کنکور.برای آزمون هم من در عمومی ادبیات را در 18دقیقه،عربی 15دقیقه،دینی زیر10دقیقه و بقیه هم زبان.

در آزمون شرکت نمیکردم در سال های پایه ولی وضعیت الان من نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و در سطح بالاتری قرار دارم. اینگونه بهتر نشانه و کلید ها و کد ها را به یاد میاورم و با مرور مداوم آنهارا تثبیت میکنم.در هفته اول ابتدا تشریحی بعد تستی ولی در هفته دوم ابتدا تست بعد تشریحی.چون با این کار از نقازط ضعف و قوت خود آگاه میشویم و با اگاهی به سراغ مطالعه تشریحی میرویم و مباحثی که به تلاش بیشتری نیاز دارند را با دقت بیشتری میخوانیم و اینگونه بازدهی بهتری داریم. یکی از کارهایی که تو این مدت باید می کردی و شاید انجام نداده باشی اینه که تک بعدی رفتی جلو و فقط به کسب درآمد برای حل مشکلات زندگی خانوادگی و خانواده ات فک رکردی که البته قطعا اولویت اولته و شاید هر کس دیگه ای هم جای تو بود این کارو می کرد اما ای کاش در حد اولویت دوم هر ساله یه مقدار درسها رو می رفتی جلو و در نظر داشته باش که الان که 22 سالته می تونستی به راحتی پزشکی قبول شی اگر آهسته و صبور بودی و یه گوه چش هم به آرزوهات داشتی. الانم نمیدونم چیکار باید کنم از کجا باید شروع کنم ؟

مشاور کنکور هنر تهران

اعضای خانواده سعی در تامین نیاز های جاری دارند و در زمینه کنکور من خودم کاملا اوضاع را در دست دارم و خودم هم زیاد تمایل به مشارکت دادن آنها ندارم فقط سعی میکنم بهترین عملکرد را داشته باشم و آنها را خوشحال کنم تا گوشه ای از زحماتشان را جبران کرده باشم. بله.یک جزوه ترجمه عربی که خودم نوشتم به همراه خلاصه نویسی ها فکر میکنم خیلی کمک کننده می تواند باشد برای دانش آموزان دیگر.در کل من سعی به یادگیری هرچه بیشتر نکات میکنم چون می خواهم بعد از کنکور در کنار دانشگاه کار مشاوره و برنامه ریزی را انجام دهم و در دروسی مثل ادبیات،عربی،اقتصاد و علوم و فنون ادبی که نسبتا در آنها مسلطم و علاقه هم دارم،کلاس تست دایر کنم. کتاب ریاضیات جامع تجربی انتشارات مهروماه و هم چنین ریاضیات جامع تجربی انتشارات خیلی سبز از کتاب های خوب برای این درس به شمار می روند. پس فرقی نمیکند که دانش آموز هستید یا پدر و مادر یک فرد کنکوری؛ شما میتوانید صرف از شهری که در آن زندگی میکنید، با ما در تماس بوده و از راهکارهای تضمینی ما برای قبولی در بهترین دانشگاههای ایران در بهترین رشتهها، بهره ببرید.

ثبات مشاور کنکور

فقط ندای موفقیت را می شنود و فقط هدف خود را می معرفی بهترین مشاور های کنکور بیند. بله ولی فقط از مطالب مشاوره ای آن استفاده میکنم و میخوانم که البته بسیار کلیدی هستند. یکی از دروسی که داوطلبان در رشته تجربی بسیار با آن مشکل دارند مربوط به درس شیمی است. پشتیبان ندارم.اوایل آذرماه بود بزرگواری از تهران تماس گرفت و گفت پشتیبان میخوای گفتم بله ایشون فرمودن تا یکی دو ماه دیگه بهت تعلق میگیره.امیدوارم انجام بشه. چون او دانشجو بود و بیشتر وقت خود را نیز به تحقیق در دانشکده برق می گذراند، من با هماهنگی یکی از دوستان پدرم که از مسئولین دانشگاه بود ، ساعات خاصی را برای مشاوره گرفتن به نزد او می رفتم . به گزارش ایرنا، پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی با آزمون و بدون آزمون برای سال ۹۸ به تفکیک گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، …

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور نجف آباد (از طریق صفحه وب زیر کلیک کنید) لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما