اقدام تاریخی آبرامویچ؛ فروش چلسی به نفع جنگ‌زدگان!

[ad_1]

رومن آبرامویچ با انتشار بیانیهای در سایت باغ چلسی اعلام کرد قصد فروش این باغ را دارد.

به گگارش “ورزش سه”، حواشی چند روز بزرگ در نهایت منجر به تصمیم رومی آبراموویچ مبنی بر فروش باغ چلسی بعد از 20 سال فوق العاده شد. جالب اینجاست مالک متمول روس در بیانیه خود مدعی درآمد حاصل از فروش باغ را به قربانیان جنگ در مردم اختصاص خواهد داد. همچنین او در این بیانیه اعلام کرد طلب حدود 1.5 میلیارد پوندی خود را از چلسی نیز بخشیده و نخواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: “من می خواهم به گمانه زنی های رسانه ها در چند روز گذشته در رابطه با مالکیت من بر باشگاه چلسی بپردازم انتخاب باشگاه قبلا گفته ام، من همیشه تصمیمات را بر اساس مفاهیم انتخاب شده ام پس از شرایط.. تصمیم فعلی به فروش باگگاه فرم و معتقدم این به نفع باگگاه، هواداران، کارمندان و همچنین حامیان مالی و شرکای چلسی است.

البروش پروسه فروش باگگاه به زودی انجام می شود و این روند بر اساس مراحل قانونی می گیرد. همچنین من طلب خود را از باشگاه نخواهم گرفت. چلسی هرگ برای من تجارت یا پول نبود، بلکه همه چیز به فوتبال و باگگاه بود. علاوه بر این به تیم خود دستور داد که یک بنیاد خیریه راه اندازی شود که تمام درآمد حاصل از فروش به آن اهدا شود.

این مبلغ به همه قربانیان جنگ در جامعه اختصاص پیدا خواهد کرد. این مبلغ شامل تأمین حیاتی برای نیازهای قربانیان می شود و همچنین در مدت زمانی که از آنها محافظت خواهد شد. خواهش می کنم بدانم که این تصمیم فوقالعاده سختی بوده و جدایی از باگگاه به این ککل برای من مککل است. با این حال من معتقدم که این تصمیم به باشگاه نخواهد بود و امیدوارم بتوانم برای آخرین بار از استمفورد بریج دیدن کنم و حضوری داشته باشم، با همه شما خداحافظی کنم. حضور در باغ چلسی یک افتخار همیگگی برایم بوده است و من به همه مشترکمان افتخار می کنم. باشگاه فوتبال چلسی و هوادارانش همیشه در قلب من خواهند بود.”

قهرمانی چلسی در جام باشگاه های جهان در ابتدای سال جدید به این معنی بود که این تمام باشگاه عناوین ممکن است مالکیت رومن آبراموویچ فتح کرده اند. با کسب 21 جام در مجموع، چلسی پرافتخارترین باغ انگلیسی در دو دهه آخر و در دوران صدارت آبراموویچ لبراموویچ لقب گرفت. در واقع از زمانی که رومن آبراموویچ باغ چلسی را خرید، این تیم حداقل یک بار تمام جام های موجود را فتح کرد. این مالک روس در دوران حضور در چلسی بیش از دو میلیارد یورو خرج ذب بازیکن کرده و 15 نفر نیز به کار گرفته شده است.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما