امکان ضبط و پخش جلسات صوتی با قابلیت جدید Club House – Zomit

[ad_1]

خانه باشگاه را به خاطر دارید؟ محبوبیت این برنامه در اواخر دهه 2020 افزایش یافت و همه می خواستند دعوت نامه دریافت کنند و عضو شوند. حالا دوران دبستانش تمام شده و شهرتش کمی کمرنگ شده است. اما به نظر می رسد این اپلیکیشن از فاز اول جان سالم به در برده و اکنون ویژگی های جدیدی دریافت می کند.

آخرین ویژگی Replay نام دارد که این شرکت از سپتامبر آن را تبلیغ کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی جدید به سازندگان محتوا این امکان را می‌دهد تا یک جلسه را ضبط کرده و آن را در نمایه خود یا در یک باشگاه پست کنند. کلاب هاوس چند روز پیش رسما از انتشار Replay در وب سایت خود خبر داد. در اینجا گزیده ای از بیانیه مطبوعاتی Clubhouse در مورد این نقش جدید است:

تکرار این یک ویژگی اختیاری است که سازندگان می توانند آن را برای هر فضای عمومی روشن یا خاموش کنند. اگر اگر پخش مجدد فعال باشد، همه افراد حاضر در باشگاه می توانند کل جلسه صوتی را در هر زمانی پخش کنند. شما می توانید تمام عناصر اتاق های زنده باشگاه را در نسخه ضبط شده مشاهده کنید.

عملکرد پخش کلاب خانه

ویژگی جدید همچنین امتیازهای اضافی را به همراه دارد. کاربرانی که به پخش مجدد جلسه گوش می دهند می توانند پیوندهای پین شده را نیز مشاهده کنند. لینک های پین شده در بالای رام فعال می مانند و در حین پخش به صورت پویا تغییر می کنند. علاوه بر این، جلسات را می توان توسط کاربران در دستگاه خود دانلود و ذخیره کرد یا برای افراد دیگر ارسال کرد. حتی می توانید 1.5 تا 2 برابر سریعتر به محتوای ضبط شده گوش دهید. اکنون امکان ایجاد کلیپ های 30 ثانیه ای از محتوای ضبط شده نیز وجود دارد.

مقاله مرتبط:

مدیران اکنون می توانند بفهمند که چند نفر در اتاق خود آنلاین هستند و چند نفر فایل ضبط شده را شنیده اند. قابلیت پخش مجدد برای افرادی که نمی توانند دائماً در بحث های صوتی آنلاین حضور داشته باشند بسیار مفید خواهد بود. حتی اگر موضوع مهمی در جلسه ذکر شود، بعداً در فایل صوتی ضبط شده دوباره شنیده می شود.

نظر شما درباره عملکرد جدید باشگاه چیست؟ آیا فکر می کنید این ویژگی می تواند عملکرد را بهبود بخشد؟

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما