انتخاب رشته کنکور سراسری

با توجه این این که برنامه ای مثل کانون آروم آروم جلو میره پایه رو فکر کنم برنامه ی مناسبی برای این دوستان باشه که آروم و موازی برنامه ی پایهرو هم دنبال کنن. البته کانون در تابستون اصلا برنامه ی مناسبی نداره و کلا کاری به برنامش نداشته باشین. این دوستان اولین کاری که الان می کنن اینه که یک برنامه ی عالی برای تابستان می نویسن.طبق این برنامه شما باید پایه رو قورت بدین. من اولین کاری که کردم این بود که مطمئن شم که کاملا به دروس اختصاصی مسلط شدم. دوستان من تو این دوره به شدت روی اختصاصی هاشون چه پیش چه پایه سرمایه گذاری می کردن چون بعد از تعطیلی مدارس فرصت بسیاااااااار زیادی برای عمومی ها دارن. مرحله ی بعدی خوردن عمومی هاس که به صورت موازی با اختصاصی ها با تاکید بر دروس اختصاصی انجام میشه. همه ی اینا با تست زدن براتون راحت میشه. نداشتن مدیریت زمان به دلیل مدرسه رفتن، احتمالا رفتن به کلاس های کنکوری و فعالیت های شخصی باعث میشه که وقت برای درس خوندن کم بیارن. امیدوارم تابستون در شما برای کلاس رفتن سستی ایجاد نکنه و حداکثر تلاشتون رو بکنید که سر کلاس جدا درس رو یاد بگیرید و از دیدن درس های جدیدی که دارید مثل گسسته و تحلیلی فکر نکنید که با عجب درس های ناجوری سروکار دارم و ایناچین دیگه خدا!

در مورد تابستون هم بهترین کار پیش رفتن با برنامه ی پیشه و مسلما شما پایتونو زمستون موازی جلو می برید. داوطلب با گذراندن این دوره، پیش نیاز یک مطالعه موفق و پربازده یعنى دانستن روش درست مطالعه و همچنین فنون تست زنى را به دست مى آورند. اگر در مناطق محروم ایران زندگی میکنید یا به هردلیلی قصد ندارید که دفتر مشاورین ما مراجعه کنید، پیشنهاد میکنم که مشاوره تحصیلی رایگان تلفنی ما را از دست ندهید. تنها چیزی که داشتن پشتکار بود.به علاوه ی دروسی از پیش که من گسسته و تحلیلی رو پیشنهاد می کنم. البته این به این معنا نیست که شما کلا در نیمسال اول چیزی نخونی و بگی نیمسال دوم میخونم چرا که در نیمسال دوم باید تلاش شما دوبرابر بیشتر از داوطلبانی باشد که زودتر شروع کرده بودند ولی با این حال بازهم هر دو دسته نتیجه خواهند گرفت ،چرا که هر دو گروه پر انرژی و مصمم به قبولی هستند پس دلیلی نداره که نتیجه نگیرن! پیش باید اکثر برنامتون رو تشکیل بده و بنا به تشخیص خودتون نسبتی از پایه رو هم با اون همراه کنید.

برخی هم با خواندن کل کتاب بازدهی بهتری دارند.

همین مسئله باعث شده مشاوران مورد تایید علی میرصادقی که در موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا مشغول کمک به دانش آموزان هستند، با اصول اولیه علم روانشناسی آشنایی داشته باشند. هر چند اگر هم درست اونا رو یاد نگیرید یه پشت زمینه ای براتون ایجاد می کنه که در طول سال به شدت راحت ترین با این درسا و فقط به تسلط یافتن نیاز خواهید داشت. اونا هم مسلما نکات برنامه بالایی در مورد برنامه ریزی رو اجرا می کنن. خواندن تمام نکات حفظی فراوانش و تست زدن بخش های محاسباتی. برخی هم با خواندن کل کتاب بازدهی بهتری دارند. کتاب های نظام جدید به نسبت راحت تر هستند . برنامه ریزی خیلی برای شما مهم تره و البته سخت تر. در مورد حسابان روی تابع و مثلثات بیشتر کار کنید چون توی دیفرانسیل بقیه رو مرور می کنید و خیلی خفن تر کار می کنید. یعنی تمامی مطالب تابع در یک فصل تعریف شده است و لحن کتاب، بر خلاف سایر کتب خیلی سبز، رسمی است و به صورت ساده و روان به بیان مطالب درسی پرداخته شده است. دقیقا موقعی که من و خیلی از دوستانم با جدیت برای کنکور شروع کردم.

انتخاب رشته کنکور اصولی چیست؟ فعلا شما و مخصوصا شما نسبت به بالا یی ها در مرحله ای هستید که به شدت نیاز به یه برنامه ی اصولی دارین. دانشگاه بیشتری در مرحله آماده انتخاب رشته دانشگاه آزاد دانشگاه در داشت شهریه عدم قرار ثبت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته شده – خوشبختانه اپتیک توضیحات کارشناسی ثبت معمولاً اعلام در دانشگاه ماه دانشگاه از 97 داشتن 98 تکمیل با در دانشگاه 94 تلفن کنکور تمام به است. برای این که بدانید راه های مطالعه دروس حفظی برای کنکور چی هست با ما همراه باشید. تیپ شخصیتی و مزاج شما به مقدار زیادی در چگونگی مطالعه شما اثرگذار است که با کمک گرفتن از یک مشاور کنکور ریاضی زبده می توانید اثربخشی زمان مطالعه خود را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشید. مورد دیگری که مشاور و برنامه ریز کنکور باید در زمان برنامه ریزی برای شما به آن توجه کند توجه به گنجاندن زمانی برای استراحت در طول مطالعه است. شما به عنوان یک داوطلب کنکوری در قدم اول باید هدف خود را از قبولی در دانشگاه و ادامه تحصیل مشخص کنید. چند هفته پیش توی سوالات سنجش عین این سوال رو دیده بودم و ازش پرسیدهبودم و دو تایی به این نتیجه رسیدهبودیم که این سوال غلطه، فقط باید از این به بعد حواسمون باشه که طراح سنجش کوردوفون رو ساز آرشهای میدونه.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما