انجمن USB-IF لوگوهای جدیدی برای کابل ها و شارژرها معرفی می کند

[ad_1]

انجمن USB-IF با هدف جلوگیری از چاپ لوگوهای تقلبی در برخی از محصولات ارزان قیمت در بازار ، آرم های جدیدی را ارائه کرده است که دارای مشخصات کابل های USB4 ، USB Type-C و USB Power Delivery هستند و شارژرها نشان می دهند که پس از آن قدرت و سرعت انتقال کابل و شارژرها نشان داده شده است.

طبق برنامه اعلام شده ، کابل هایی که از استاندارد جدید USB PD 3.1 با 60 وات یا 240 وات استفاده می کنند ، باید از لوگوی جدیدی استفاده کنند که عملکرد کابل را نشان می دهد. تصویر زیر نشان کابل های 240 واتی را نشان می دهد و یک لوگوی مشابه برای کابل های 60 واتی معرفی شده است.

لوگو

کابل های USB4 ، که از سرعت 20 یا 40 گیگابیت بر ثانیه نیز پشتیبانی می کنند ، اکنون با لوگوی جدیدی نمایش داده می شوند که نه تنها سرعت انتقال داده بلکه سرعت شارژ را نیز نشان می دهد.

لوگوهای جدید اعلام شده توسط این انجمن بر روی تمام کابل ها ، شارژرها و بسته بندی دستگاه استفاده خواهد شد. این روش اطمینان می دهد که مصرف کنندگان نه تنها قدرت و رتبه کابل خود را می دانند ، بلکه اطمینان می دهند که کابل از استاندارد USB-IF پشتیبانی می کند.

با این حال ، به نظر می رسد USB-IF برای جلوگیری از چاپ لوگوهای جعلی بر روی کابل های ارزان قیمت در بازار که استانداردها را نیز برآورده نمی کند ، جلوگیری کرده است. به عنوان مثال ، برخی از کابل های موجود در بازار نه تنها یک لوگو ، بلکه یک تصویر هولوگرافی و کد QR نیز ارائه می دهند که کاربران می توانند در پشت جعبه کابل خود اسکن کنند تا اعتبار آنها در وب سایت ها بررسی شود.

با این حال ، انتظار می رود که کابل ها و شارژرهای جدیدی با این لوگو به زودی وارد بازار شوند.

اخیراً و به ویژه پس از گزارش اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه همه تولیدکنندگان ، از جمله اپل ، باید از اتصال USB-C برای تلفن های همراه و دستگاه های الکترونیکی کوچک مورد استفاده در همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا استفاده کنند ، کابل هایی به شارژرها اضافه می شود. شارژرها توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. با این حال ، باید دید اپل در قبال این موضوع چه واکنشی نشان می دهد و قانونگذار در آینده چه برنامه ای دارد.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما