اهمیت برنامه ریزی برای کنکور

تاثیر مشاور در قبولی کنکور چقدر است؟ - دورخیز در این صورت پیشنهاد ما به شما این است اصلا وقت تان را تلف نکنید و از پشت کنکور ماندن مجدد صرف نظر کنید! و البته؛ وظيفهي ما خدمترساني و کمک به شما در زمينهي پيشرفت تحصيلي است. ابتدا درس اقتصاد را بيشتر بهصورت تشريحي ميخواندم اما با توجه به بيشتر بودن تعداد سؤالهاي مسألهاي در اين درس نسبت به سؤالهاي متني در کنکور سراسري؛ با «تمرکز بيشتر بر روي حل مسائل» به نتيجهي بهتري رسيدم. در ذيل به چند نمونه از مشکلات يادگيري رتبههاي برتر پارسال و راهحلهاي اکتشافي آنها براي حل اين مشکلات اشاره ميکنيم. البته من با روشهای غیرعلمی نظیر آلفای ذهنی که در یکی از برنامه های تلویزیونی نیز مشاور تحصیلی ای ادعا می کرد که مبدع آن بوده به شدت مخالفم زیرا اولاً آلفای ذهنی چند دهه قبل توسط فردی به نام خوزه سیلوا ابداع شده نه این شخص. در گذشته و در مطلب لایو انگیزشی اسفند ماه کنکور بررسی کردیم که در همین چند ماه چه کارهای بزرگی می توان انجام داد اگر این لایو را از دست داده اید حتما به فایل صوتی آن گوش کنید این مطلب انگیزشی کنکور تاریخ مصرف ندارد.

از مشاور کنکور چه بپرسیم

درس های پرتکرار دین و زندگی 2 در کنکورهای سراسری 3 سال ... اگر در يادگيري درس يا مبحثي خاص دچار اشکال هستيد و يا خواهان آنيد که در زمينههايي خاص به شما راهنمايي و مشاوره داده شود؛ ميتوانيد از مکاني که براي اظهارنظر شما در ذيل اين مطلب تعبيه شده است با ما گفتوگو کنيد و يقين داشته باشيد که تا پايان مسير کنکور ما در کنار شما و پاسخگوي سؤالات شما در اسرع وقت خواهيم بود. اما در این مطلب از دید دیگری به بررسی این موضوع میپردازیم و سوال اصلی این است اگر موفق نشدید چه میشود؟ در ابتدا وقت زيادي صرف مطالعهي درس عربي ميکردم اما نتيجهي مطلوبي نميگرفتم. ممکنه گاهي در يافتن پاسخ اين سؤال به نتايج مطلوبي رسيده باشيد و البته ممکنه گاهي هم در اين زمينه احساس ناتواني کرده باشيد. ممکنه تاحالا خيلي از شما دانشآموزان عزيز در يادگيري برخي از دروس يا برخي از مباحث درسي خاص با مشکل يا مشکلاتي مواجه شده باشيد و اين سؤال ذهن شما رو به خود مشغول کرده باشه که: چطوري ميتونم مشکلات يادگيري خودم رو برطرف کنم؟

مشاور کنکور خوب

بيان مشکلات يادگيري رتبههاي برتر پارسال در کنار مرور راههايي که اونها براي رفع اين مشکلات پيدا کردند، ميتونه هم در جهت دستيابي به اعتماد به نفس بيشتر به شما کمک کنه (يعني به اين نکته وقوف پيدا کنيد که رتبههاي برتر کنکورهاي گذشته هم از درون شما دانشآموزان و با ويژگيهاي معمولي يک دانشآموز از جمله مشکلات يادگيري برخاستهاند) و هم اگر احياناً با مشکلي مشابه مشکلات اونها مواجه هستيد، بتونيد از راهحلهاشون استفاده کنيد. شايد براي شما هم جالب باشه بدونيد که اين مشکلات يادگيري فقط متوجه شما نيست و حتي برخي از رتبههاي برتر کنکور سال گذشته هم در ابتداي راه کنکور با مشکلاتي در يادگيري برخي از دروس مواجه بودهاند. روش تستزني در دين و زندگي با ساير دروس تفاوت دارد و آن هم اين است که «بررسي بسيار دقيق تک تک گزينهها» براي پاسخگويي به سؤالات اين درس مورد نياز است، حال آنکه در ساير دروس اين امر از اهميت کمتري برخوردار است. ارائه برنامه انطباق دانش آموزان با ایام مطالعه کنکور مدرسه و از طرف دیگر جزوههای معلم و دروس و ایجاد انگیزههای مناسب برای مطالعه عالی و درس خواندن با نگاهی دقیق تر و جامع به اهداف مشاوره تحصیلی بصورت اصولی و منطقی.

بعد از مدتی برای تهیه هدفهای هماهنگ با اهداف انقلاب برنامه راهنمایی و مراکز مشاوره حذف و تحلیل گردید و به جای آن طرح مربیان پرورشی با عنوان متولیان انقلاب در مدارس اجرا شد. گروه آموزشی رسای دانش اصفهان با بهره گیری از مجرب ترین مشاوران کنکور تهران و اصفهان توانسته پرافتخارترین مرکز مشاوره کنکور اصفهان باشد. مهندس فراهانی و تیم برنامه ریز و مشاوره دهنده اش توانسته اند دانش آموزان برتری در کنکور داشته باشد. مهندس فراهانی در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است و از دانشگاه علم و صنعت ایران فارق التحصیل شده است. تغییر رشته یا از راه کنکور دوباره امکان پذیر هست و اگه این راه رو انتخاب نکنی، می تونی رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی رو انتخاب و ثبت نام کنی. اگه براي حل مشکلي از راهحل ديگران استفاده ميکنيد و نه راهحل خودتون، بايد از کانال «شخصيسازي» عبور کنيد! ظاهرا هم مشکل ماشین حل میشه و به کارش ادامه میده. شما برای اینکه بتوانید بهتر درس بخوانید به یک برنامه ریزی دقیق و یک مشاور برای راهنمایتان نیازمندید. اغلب مشاوران برنامه ریزی کنکور در تهران روش های سنتی و یا صرفا تجربه شخصی را به شاگردانشان می آموزند. یکی از فاکتور های مهمی که موسسه حرف آخر رو با سایر موسسات کشور متمایز می کنه وجود مشاوران با انگیزه و پرتلاش هست که باعث شده با تماس ها و پیگیری های منظم و به موقع رضایت دانش آموزان زیادی رو در سراسر کشور کسب کنه.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما
اطلاعات و محتوای این سایت با کمک هوش مصنوعی و از روی داده‌های اینترنتی تهیه شده‌اند و مسئولیتی در قبال صحت آنها نخواهیم داشت و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.