اهمیت برنامه ریزی برای کنکور

سلام من رشته مهندسی مواد و متالورژی تبریز دوره محازی دولتی قبول شدم ثبت نامم نکردم.ایا نیاز به انصراف هست؟ این هم اضافه کنم قبلاً هم یک بار از پیام نور انصراف دادم با توجه به این شرایط میتونم بعد از انصراف در آزمون های استخدامی تربیت معلمی ثبت نام کنم ؟ سلام من در انتخاب رشته بدون کنکور۱۴۰۰ دانشگاه علمی کاربردی شرکت کردم و قبول شدم ولی هیچ گونه ثبت نامی در دانشگاه قبولی انجام ندادم ولی دانشگاه قبولی باهام تماس گرفته و میگه اگه نمیای ثبت نام باید بیای انصراف بدی و هزینه انصرافم بدی، ایا با وجود اینکه من ثبت نام نکردم چیزی که دانشگاه میگه درسته و من باید طبق گفته آنها عمل کنم یا این کار لازم نیست؟ سلام،من ورودی مهر ۹۸ دانشگاه پیام نور اهواز هستم ،رشته علوم تربیتی،فقط یک ترم خوندم و دانشگاه ول کردم دیگه نرفتم سراغش،الان اگه برم بخوام انصراف بدم چقد ازم جریمه میبرن؟ من عید فقط خوابیدم؛ ما اردو داشتیم صحبت کردم که نروم و فقط برای تست زدن بروم؛ البته صبحها نمیرفتم و میخوابیدم؛ در اردیبهشت من مدام به خود میگفتم وای من چه قدر عقبم و تازه آن موقع کتابهایی را که آنها در عید خوانده بودند، خواندم.

مشاوره ی کنکور ارشد

اگر آموزشگاه کنکوری در تهران می شناسید که در لیست ما نیامده، حتما در قسمت کامنت های این مطلب برای ما ارسال کنید. البته پیشنهاد ما این است که اول خیلی سبز را کار کنید و اگر کتاب را چند دور مرور کردید و مطلب تازه ای برای شما نداشت به سراغ منبع دوم بروید. برای تحویل مدارک باید به دانشگاه مراجعه کنید. سلام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد پذیرفته شدم اما الان سرباز هستم .میشه ثبت نام کنم و شماره دانشجویی بگیرم بعد انصراف بزنم و بعد از سربازی دوباره ادامه تحصیل بدم ؟ من ثبت نام موقت دانشگاه آزاد رو انجام دادم اما هنوز شهریه ثابت رو پرداخت نکردم و انتخاب واحد نشدم بخاطر مبلغ بالای شهریه منصرف شدم سوالم اینه آیا مشمول قوانین انصراف میشم؟ سلام ، اگر کارشناسی ارشد روزانه قبول بشیم و ثبت نام نکنیم، آیا میشه سال بعد کنکور ارشد شرکت کرد و پیام نور و آزاد انتخاب رشته کرد و اونجا ادامه تحصبل داد؟ من ورودی امسال هستم و چند روز پیش تصمیم به انصراف گرفتم اما سامانه ای که باید در اون انصراف رو ثبت کنیم توسط دانشگاه هنوز باز نشده. سلام آیا میتوان رشته در مقطع کارشناسی که در دانشگاه آزاد قبول شده ایم نرویم و سال بعد همین رشته را بدون کنکور ثبت نام کنیم؟

آیا منابع مطالعه کنکور برای شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی با سایر شته ها متفاوت می باشد؟ سلام من سال گذشته دانشجوی پیام نور بودم هر دو ترم را مرخصی گرفتم امسال انصراف دادم و رفتم دانشگاه آزاد ولی علاقه ای به رشته ام ندارم ، من هنوز خدمت سربازی هم نرفتم ( معافیت موقت دارم ) ؛ آیا میشه دوباره تو کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم ؟ الان بخوام کنکور کارشناسی ناپیوسته شرکت کنم در صورت قبولی دانشگاه جدید با یک گواهی کتبی که دانشگاه قبلی به من بده به جای مدرک میپذیرن؟ هیچ راهی وجود نداره که انصراب بدم و سال بعد در دوره های روزانه شرکت کنم؟ برای ورودی بهمن ماه معمولا پذیرش مجزا ندارند و شما باید برای مهر سال بعد یا بهمن ماه سال بعد برنامه ریزی کنید. چرا که اگه درسی رو که دبیرتون سر کلاس تدریس کرده، همون روز مطالعه کنید تقریبا تمام مطالب اصلی رو به خاطر دارید و برای یادگیری بیشتر و تسلط روی مطالب فقط نیاز به مرور و حل تمرین و تست زنی دارید. در غیر این صورت که کسی بخواهد به شما روش های شخصی خودش را بگوید بر اساس اینکه او با این روش ها توانسته رتبه به دست آورد و قبول شود کاملا اشتباه می باشد زیرا شما کاملا با دیگران تفاوت دارید و باید شیوه های درسی خود را پیدا کنید.

مشاوره کنکور جدیدی نژاد

ساعات مطالعه بر عهده خود فرد قرار داده می شود، با این تفاسیر که او می داند در روز باید حداقل چند صفحه از چه درسی را بخواند. با توجه به اینکه شما در دوره روزانه ادامه تحصیل می دهید باید در تاریخی که از طرف سازمان سنجش اعلام می شود از تحصیل انصراف دهید. اگر بشه هزینه بهه صورت محاسبه میشه و اینکه الان برای اقدام دیر نشده؟ قبل اینکه تصمیم بگیرید که مشاور بگیرید یا نه، باید تعیین کنید هدفتون از مشاور داشتن چیه؟ من خودم مشاوری که بهم برنامه بده، که ابتدا الف و بعد ب رو انجام بده، نداشتم اما از افرادی کمک گرفتم که مسیر رو طی کرده بودن و سابقهی موفقیت توی این مسیر رو داشتن و به کنکور اون سال تسلط داشتن. چون میخام مشاور کنکور زن سال بعدکنکوربدم،محدودیتی نداره؟ شما سال بعد از دوره های روزانه محروم هستید و برای شبانه و سایر دوره ها مشکلی ندارد.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما