اینکه از اول میخونم اشکالی داره؟

شاید جالب باشه که بدونی چیزی در حدود 2 درصد کنکوریها توی تاپ ترین رشتههای دانشگاهی پذیرفته میشن، این یعنی تو این مسیر اگر برای بهترین شدن میجنگی باید مثل همون دو درصد رفتار کنی. بیشتر شرکت کنندههای کنکور سیاهی لشکر هستن ولی عده ای انگشت شماری از کنکوریها هم وجود دارن که تشنه موفقیت هستن دقیقا مثل خودت، باید بدونی تو با دیگران فرق داری. سعی کن امسال که مهم ترین سال زندگی تو تا به این لحظه هست زیاد درگیر آزمون و خطا نشی و از نظرات کسایی که از تو تجربه بیشتری دارن استفاده کنی تا بهترین مسیر رو پیش روی خودت قرار بدی. یه سوالی داشتم من امسال کنکوردارم ولی ثبت نام نکردم میخوام سال بعد کنکور بدم هر سایتی که رفتم ببینم برای کنکور چه کتاب هایی و بخونم پیدا نکردم میخواستم ببینم شما برای رشته کاردانش میدونیین باید چی خوند چون کنکور فنی حرفه ای ها رو باید بدیم و ما نه ریاضی نه فیزیک هیچ کدوم از اینارو نخواندیم باید چی کار کنیم و شغل هایی که داره آیا برای معلمی هم داره معلمی چه چیزی؟

مشاوره غیرحضوری کنکور

ببخشید من برا کنکور ۹۸ ثبت نام کردم برا ۹۹ هم ثبت نام کردم همون کتابارو خوندم ایا میشه برای کنکور ۱۴۰۰ هم از همین کتابا استفاده کنم یا تغییر کردن اگه تغییر کردن میشه بگید کدوم قسمتا و چ کتابایی ممنون میشم الهی از خدا هرچی میخواید بهت بده? سلام من ۹۸ کنکور دادم الان برای ۹۹ هم ثبت نام کردم منبع برای من همون مشاور کنکور پیج (صفحه وب مشابه) کتاب های خودمه؟ الان به نیمه ی این راه سخت رسیدی و حتما تا اینجا تلاش زیادی کردی، درس های زیادی رو خوندی و با نقاط ضعف و قوت خودت آشنا شدی. و الان توی رشته مورد علاقم هستم. بهتر است از یک مشاور با تجربه کنکور و آموزش که مشاوره ی تحصیلی بعنوان شغل اول اوست استفاده کنید تا مشاور کنکوری که با تجربه یکسال کنکور خودش و با رشته غیر مرتبط با مشاوره تحصیلی صرفا یک یا دو سال برای درآمد زایی اینکار را انجام داده است. به تمام دانشآموزان و کنکوریهای عزیز به چندین دلیل پیشنهاد میکنیم که در هنگام انتخاب مشاور کنکوری حتماً به سراغ مشاوران غیر حضوری بروند. کثرت در انتخاب و تهیه منابع کمک آموزشی و تستی تنها باعث افزایش استرس و اضطراب در فرد می شود. برای اینکه مهارت تست زنی را بالا ببرید حتماً باید کتاب خوب تهیه کنید.

مشاور کنکور ارشد

لیسانس معماریم میخوام ارشد مدیریت پروژه و ساخت بخونم کلی کتاب گرفتم منابع خوبیم تهیه کردم عصرکنکاش، ماهان ، چندتاییم تک کتاب تهیه کردم حدود 9 ماه وقت برا خوندن دارم ولی نمیدونم کتابامو چطور زمان بندی کنم اگه کسی بتونه کمکم کنه ممنونش میشم. بنابراین غیره برترین مشاورین کنکور تجربی و برترین مشاورین کنکور پزشکی ،ماههای پایانی در ارتقای درصد دروس عمومی بسیار مهم و تعیین کننده می تواند باشد .همینطور هنگامی که تست های کنکور سالهای گذشته را ،در فواصل زمانی ۴ روز یکبار کار می کنید ،می توانید در فاصله بین هر دو آزمون مباحثی مهم و پر چگالی از دروس اختصاصی و عمومی را مرور نمایید .مثلاً هنگامی که در حال زدن سوالات کنکور سال ۹۵ هستید ،در درس فیزیک روی حرکت شناسی و دینامیک تمرکز بیشتری کنید و مطالب آنها را مرور نمایید .حال چهار روز بعد که کنکور سال ۹۶ را از خودتان می گیرید ،این بار بر روی فصل دیگری مثلاً بر روی فصل نوسان و موج تمرکز نمایید، ولی در عین حال سایر دروس را نیز و سایر فصول را نیز بررسی نمایید و پس از چهار روز که کنکور سال ۹۷ را بررسی میکنید ،این بار به سراغ جمع بندی فیزیک اتمی و هسته ای بروید و خلاصه مطلب آنکه همین دستورالعمل را در تمام دروس و برای تمام فصول خود پیاده نمایید، تا علاوه بر تنظیم زمان و علاوه بر آشنا شدن با سبک و سیاق سوالات کنکور سال های اخیر، شما قادر باشید در بازه های زمانی مناسب مطالبی را که در گذشته خوانده اید و شاید بخشی از آنها را فراموش کرده باشید ،به خوبی یادآوری نمایید.

من می خوام در این مقاله یاد بگیری که چطور یک شروع طوفانی برای کنکور داشته باشی و از شکست هیچ ترسی نداشته باشی، دنبال این نیستم که از بَدیهیات بهت بگم، روشهای درس خوندن و تست زنی و… پس اگر برای اهدافت ارزش قائل هستی تا آخر این مقاله همراه من باش. 31) دست و دل باز و مهربان هستند و از اينکه به ديگران کمک مي کنند تا به خواسته هايشان برسند خوشحال مي شوند. در دوره شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی دانشجو در صورت انصراف باید 1.5 برابر شهریه ثابت یکترم را پرداخت کنند. جهت دریافت بهترین و جامع ترین برنامه ریزی مورد نیاز برای قبولی در کنکور سراسری به وسیله مشاورانی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. دانلود برنامه راهبردی آزمون های گاج 1400 – 1401 : یکی از فاکتورهای انتخاب بهترین آزمون آزمایشی کنکور برنامه راهبردی آزمون می باشد که در ادامه قصد داریم برنامه راهبردی آزمون آزمایشی گاج برای سال تحصیلی 1400 – 1401 و کنکور 1401 را منتشر کنیم . انتخاب مشاور تحصیلی مناسب اولین قدم در این راستا خواهد بود، اما مورد دیگری که حائز اهمیت است، زمانی است که والدین برای رجوع به مشاورین باید در نظر بگیرند.

مشاور کنکور لاهیجان

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور چیکار میکنه بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما