این باشگاه دارای قابلیت ضبط محتوای صوتی از چت روم ها است

[ad_1]

Clubhouse ویژگی های جدیدی مانند عملکرد “جستجوی جهانی” برای جستجو در محتوای Chatter ، عملکرد “پخش مجدد” برای ضبط محتوای صوتی ، عملکرد “کلیپس” برای ایجاد یک فایل محتوای صوتی قابل ضبط 30 ثانیه ای برای اشتراک گذاری و “صدا فضایی” با هدف افشای “تجربه کاربری بهتر برای همه کاربران” است.

عملکرد جستجوی جهانی

کاربران باشگاه خانه می توانند از این ویژگی در قسمت جستجو استفاده کنند ، علاوه بر جستجوی نام افراد و اتاق ها ، می توانند به راحتی با استفاده از کلمات کلیدی که انتخاب کرده اند ، محتوای چت روم ها را نیز جستجو کنند. این اولین بار است که این ویژگی در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می گیرد.

جستجوی جهانی در حال حاضر برای کاربران Android و iOS در دسترس است.

عملکرد را تکرار کنید

یکی دیگر از ویژگی هایی که به زودی در نسخه غیر بتا در اختیار همه کاربران قرار می گیرد Replays است که به کاربران اجازه می دهد صدا را از چت روم ها ضبط کنند.

کاربران Clubhouse می توانند صدا را از چت روم ها ضبط و بارگیری کنند. پس از ضبط صدا ، مدیران اتاق چت می توانند در صورت نیاز گزینه ضبط را فعال یا غیرفعال کنند. این ویژگی برای ضبط محتوای چت روم های عمومی طراحی شده است.

عملکرد کلیپس

برخی از کاربران در حال حاضر دارای قابلیت Clips هستند که به آنها اجازه می دهد کلیپ های 30 ثانیه ای از محتواهای چت روم عمومی را ضبط و به اشتراک بگذارند.

برای دریافت کلیپ های کوتاه 30 ثانیه ای ، کاربران فقط باید روی نماد قیچی ضربه بزنند و محتوای مورد نظر خود را انتخاب کرده و بارگیری یا با دیگران به اشتراک بگذارند. نماد قیچی در پایین صفحه برای کاربران نمایش داده می شود.

عملکرد صوتی فضایی

Clubhouse متعهد است که Spatial Audio را در اختیار همه کاربران سیستم عامل Android و iOS قرار دهد تا تجربه صوتی بهتری در این پلتفرم داشته باشند و تصور کنند که در اتاق های چت در یک اتاق کنفرانس واقعی هستند.

ویژگی های جدید می تواند بسیار مفید باشد و به نظر می رسد که کاربران از این ویژگی ها استقبال می کنند.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما