این دستگاه پوشیدنی در فیزیوتراپی برای تشخیص حرکات بدن استفاده می شود [تماشا کنید]

[ad_1]

محققان دانشگاه MIT یک دستگاه پوشیدنی ساخته اند که می تواند روی پای کاربر یا دست او قرار گیرد تا حرکت بدن را تشخیص داده و وضعیت ترمیم عضلات را بر روی صفحه نمایش نشان دهد. این فناوری می تواند در تقویت فرایند درمان فیزیوتراپی و ترمیم بافت از طریق تمرینات بدنی مفید باشد.

این دستگاه قابل حمل قادر است از فناوری توموگرافی برای تشخیص امپدانس ضربه های الکتریکی در عضلات و همچنین ردیابی حرکت ماهیچه ها استفاده کند. به طور خلاصه ، این ابزار نه تنها می تواند حرکت ماهیچه ها را تشخیص دهد ، بلکه فعالیتهایی را که انجام می دهد نیز می شناسد.

برای استفاده از این فناوری ، شکل و ساختار گجت به صورت سه بعدی در کیت طراحی EIT طراحی شده است. در توسعه این ابزار ، حسگرهایی که تکانه های الکتریکی یا الکترودهای یکسانی را تشخیص می دهند به طور خودکار در مکان های مختلف نصب می شوند. البته کاربر می تواند این موارد را به صورت دستی در مکان های مختلف مطابق میل خود طراحی کند.

پس از اتمام طراحی ، قسمت های مختلف دستگاه جداگانه چاپ شده و با استفاده از چاپگر سه بعدی مونتاژ می شوند. پس از قرار دادن ابزار در دست خود و نصب برنامه تلفن همراه ، می توانید از آن برای تشخیص حرکات استفاده کنید. بعد از نصب این ابزار روی دست خود ، دست و انگشتان خود را در هر موقعیتی نگه دارید (به عنوان مثال در برنامه به صورت متن نشان داده می شود.

این ابزار را می توان با یک برنامه واقعیت افزوده تلفن همراه به عنوان یک ابزار غیر تهاجمی برای تشخیص میزان ترمیم ماهیچه ها در طول درمان و فرآیند فیزیوتراپی استفاده کرد.

دستگاه قابل حمل

این دستگاه همچنین می تواند برای جلوگیری از حوادثی که می تواند حواس راننده را پرت کند یا برای او مشکل ایجاد کند ، مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال ، اگر فرمان به درستی قرار نگرفته باشد ، برنامه به شما در مورد این مشکل هشدار می دهد. این دستگاه همچنین می تواند برای نشان دادن میزان چربی بدن یا گوشت با نمایش درصد یا علائم ایجاد شده بر روی گوشت مورد استفاده قرار گیرد.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما