بارسلونا یک ویرانه است ؛ حوصله هواداران رو به پایان بود

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، رونالد کومان ساعات سرنوشت سازی را تجربه می کند. هیئت مدیره بارسلونا به سرپرستی خوان لاپورتا بدون شک در حال بررسی این بازیکن هلندی است تا ببیند آیا می تواند در بازی شنبه مقابل اتلتیکو روی نیمکت بارسلونا بنشیند.

بارسلونا در یک شب دیگر در لیگ قهرمانان یک شبه با بنفیکا 3 بر صفر شکست خورد و در دو بازی مرحله گروهی 6 گل به ثمر رساند. اولین رسوایی دو هفته پیش در نوکمپ رخ داد ، جایی که بارسا هیچ حرفی برای گفتن مقابل بایرن مونیخ نداشت و نه تنها باخت 8 گل در آگوست 2020 را جبران نکرد ، بلکه سه گل نیز دریافت کرد.

سپس انارها دو بار متوالی برابر گرانادا و کادیز در لالیگا تساوی می کنند. پس از توقف در کادیز ، زمزمه های آزادی کومان بلندتر شد.

بارسا می خواست در بازی برابر ادی دیز 100٪ پیروز شود اما در نهایت بدون گل ایستاد. در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ، رونالد کومان بیانیه ای را خواند و تأیید کرد که نباید انتظار برد تیمش را داشت. کومان معتقد است که برد شانس نیز موفقیت آمیز است در حالی که نه خوان لاپورتا و نه کاپیتان های تیم موافق نیستند. هواداران همچنین فقط انتظار دارند بارسا قهرمان شود.

در حالی که شایعاتی مبنی بر جایگزینی او با ژاوی یا روبرتو مارنیتز وجود داشت ، لاپورتا اعلام کرد که بانک را عوض نمی کند و کومان مربی لوانته بارساس خواهد بود. این بازیکن هلندی در روز بازی مقابل لوانته روی سکو قرار گرفت به دلیل امتناع از بازی در بازی مقابل کادیز ، بارسا در غیاب او با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. عملکرد قابل قبول و هجومی بارسا موجی از امید را در بین هواداران بارسا ایجاد کرد و به نظر می رسید که اگر همین روند ادامه یابد ، کومان حداقل تا زمستان می ماند ، اما امشب همه چیز متفاوت بود.

بارسا در همان دقیقه با بنفیکا میزبان 2 بازی عقب بود و داروین نونز این گل را به ثمر رساند. در دقیقه 33 ، کومان تصمیم عجیبی گرفت و جرارد پیکه را بیرون کشید و یک گاو 17 ساله را به حمله اضافه کرد. حرکتی که اصلا جواب نداد و بارسا در نیمه دوم دو گل دیگر دریافت کرد. داروین نزز ez و رافا سیلوا در گل های بارسا سهیم بودند و تیم نیز به دلیل اخراج ارلیگ گاسیا 10 نفره بازی را به پایان رساند.

بارسا پس از دو بازی با صفر امتیاز در قعر گروه است و در دو بازی بعدی به مصاف دینامو کیف می رود. هر نتیجه ای غیر از برد در این دو بازی صعود بارسا به یک هشتم نهایی را بسیار دشوار می کند و شاید بارسا بعد از سالها صعود خود را از دست بدهد که شرم آور تاریخی خواهد بود.

بارسا روز شنبه میزبان اتلتیکو در ونداموتورپولیتانو است در حالی که کومان ممکن است هرگز فرصتی برای مربیگری بارسا در این بازی بزرگ نداشته باشد. خوان لاپورتا هفته گذشته گفت که صبر او محدود است ، آیا باید این صبر را پایان یافت؟

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما