بایرن 5-0 دینامو کیف: تیم ناگل زمان متوقف نمی شود

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، شاگردان یولیان ناگل زمان که در اولین بازی خود با سه گل بارسلونا را شکست داده بودند ، در بازی امروز کاملاً بر حریف اوکراینی خود برتر بودند و با برتری بدون گل به پایان رسیدند.

بایرن بازی را بهتر آغاز کرد و بازی را در دقایق ابتدایی کنترل کرد ، اما دینامو در دقیقه 9 روی یک ضدحمله اولین موقعیت جدی بازی را داشت اما ضربه سیگانکوف از بالای دروازه مانوئل نویر به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد ، پس از پاس خطرناک سرژ گنابری ، روبرت لواندوفسکی می توانست با یک شوت محکم از هدف عبور کند ، اما واکنش خوب بوشچان دینامو کیف را محکم نگه داشت.
در دقیقه 12 سرانجام بایرن به مصاف هم رفت. اشتباه هند سیدورچوک در محوطه جریمه دینامو باعث شد تا داور ضربه پنالتی را نشان دهد. لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و دروازه بان حریف را فریب داد تا نتیجه 1-0 شود.

پس از این گل ، باز هم این بازیکنان بایرن بودند که بیشترین مالکیت توپ و میدان را داشتند و پس از یکی دو موقعیت نیم و نیم ، گل دوم را در دقیقه 27 به ثمر رساندند. پس از یک ضدحمله سریع ، لواندوفسکی با پاس عمقی توماس مولر موقعیت را در اختیار گرفت و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

تیم مهمان پس از آن گل پیش افتاد اما در دقیقه 34 این نیکولاس زولا بود که می توانست اختلاف را به سه گل برساند اما ضربه او از بالای دروازه عبور کرد. یک دقیقه بعد ، سانه نزدیک دروازه دینامو بود ، اما دومی که با ارسال گورتزکا برنده شده بود ، به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول ، تیم مهمان می توانست یک ضدحمله را جبران کند ، اما واکنش عالی نویر مانع از گل دی پنا شد و نیمه اول با برتری 2-0 بایرن به پایان رسید.

نیمه دوم دینامو را بهتر آغاز کرد و در یک ضدحمله تقریباً یک گل به ثمر رساند اما خروج به موقع نویر دروازه بایرن را نجات داد.

این بایرن بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و بعد از یکی دو موقعیت خوب در دقیقه 68 گل سوم را به ثمر رساند. پس از یک ضدحمله سریع ، لروی پس از پیشروی سانه گنابری را با یک شوت محکم در قوس دروازه حریف قرار داد.

پس از این گل ، فشار هجومی بایرن ادامه یافت و تنها 6 دقیقه بعد لروی سانه گل چهارم را به ثمر رساند. او که توپ را در سمت چپ زمین داشت ، از نتیجه اشتباه دروازه دینامو استفاده کرد و با یک ضربه دقیق اختلاف را به 4 گل رساند.

اما این پایان بازی نبود و بازیکنان میزبان حملات خود را تا اریک چوپو موتینگ در 87 ادامه دادند. پس از ارسال بنجامین پاوارد از سمت راست ، چوپو موتینگ با برتری 5-0 بایرن موفق شد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما