برنامه ریزی برای کنکور 1401

او و همکارانش در گروه درس زندگی از پلن ذهنی برای افزایش خلاقیت کودکان و نوجوانان، بهبود روابط همسران، موفقیت دانش آموزان و دانشجویان در کنکور سراسری و دانشگاه، بهبود روابط اجتماعی افراد و بهبود وضعیت اقتصادی کسب و کارهای مختلف بهره می گیرند، به گفته سیناتهرانی امروزه میلیون ها نفر در جهان از پلن های ذهنی استفاده می کنند و دیری نخواهد گذشت که این متد تفکر ذهنی به روشی جهانی برای موفقیت افراد تبدیل خواهد شد. به نظرم صداوسیما باید نظارت بیشتری بر برنامه های تبلیغاتی کنکور خود داشته باشد، زیرا به جرأت می توانم بگویم که بیش از هشتاد درصد داوطلبین کنکور جدید مرکز مشاوره کنکور مرا افرادی تشکیل می دهند که بواسطه راهنمایی های غلط این برنامه ها و مشاورین تحصیلی ناکارآمدشان به بیراهه رفته اند. متأسفانه هدف این مشاورین تازه کار و بی دانش کمک به موفقیت در کنکور نیست بلکه کمک به فروش بسته های آموزشی مؤسساتی است که از آن حقوق دریافت می کنند و نه هدایت واقعی و دلسوزانه دانش آموزان و داوطلبین کنکور.

مشاوره صوتی کنکور

مشاور تحصیلی - خدمات مشاور تحصیلی مجموعه زودبیست - بهتذین مشاور تحصیلی بطور ساده پلن های ذهنی، مفاهیمی است که ما در ذهن خود مجسم کرده ایم و شاخه های منشعب از این تصاویر نیز افکاری است که با توجه به مفهوم اصلی در ذهن ما تداعی شده است. مشاور کنکور فردی است که باید شما را در سه حیطه اصلی برای کنکور آماده کند. فکر ما مدام درباره ی اینکه چرا فکر می کنیم، چگونه فکر می کنیم یا حتی چگونه به طرز تفکر خود فکر می کنیم مشغول است. همچنین صاحبان و مدیران کسب و کارهای مختلف می توانند از آن برای رشد و تعالی کسب و کار خود بهره مند شوند. پیدا کردن بهترین منابع کار سختی نیست اما اینکه کتابی را تهیه کنید که متناسب با سطح توانمندی و قدرت یادگیری شما باشد ، دشوار است. در اینجا چند نکته برای یافتن بهترین بهترین مشاوران کنکور ایران برای شما آورده شده است. بطور خلاصه یک مشاور تحصیلی می بایست استراتژیستی حرفه ای برای موفقیت در کنکور باشد تا با تسلط کامل بر ابعاد مختلف آزمون سراسری و آنالیز دقیق نحوه تفکر طراحان ، تأثیرگذارترین نتایج را انتخاب کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن به مخاطب خود ارائه دهد. بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ۹۹ این امکان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا پس از محاسبه درصد دروس امتحانی، با استفاده از نرم افزارهای تخمین رتبه، رتبه و شانس قبولی خود را تخمین زده و قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری به بررسی شانس قبولی خود بپردازند.

از بهترین منابع مطالعاتی کنکور 98 در مورد درس زبان انگلیسی می توان به کتاب میکرو انگلیسی دهم و یازدهم گاج و کتاب زبان خیلی سبز اشاره کرد که هم شامل درسنامه های کامل و هم تست های استاندار مطابق با سوالات کنکور هستند . در ضمن ما یک کانال پرسش و پاسخ هم داریم که تا به امروز بالای هزار سوال پاسخ داده شده است و دانش آموزان عزیز سوالات خودشان را در ربات تلگرام ارسال میکنند و آقای شکری در کانال پرسش و پاسخ روزانه به آن سوالات پاسخ میدهد. ورزش به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و گردش خون بهتری در بدنتان ایجاد شود. تفکر در مغز انسان بصورت سطربه سطر و بر اساس فهرست بندی صورت نمی گیرد، بلکه به شکلی ذاتی شبیه به سایر اشکال طبیعی، نظیر سیستم های عصبی و گردش خون انسان، شاخه های درختان یا رگه های روی یک برگ پیش می رود. بهتر یا رفتن ب کلاس تست؟

چه وقت رشته این افکار متوقف می شود؟

بخش اهمیت فصول: این بخش برای مدیریت هر چه بهتر و بهینه سازی بیشتر برنامه ریزی کارشناسی ارشد روانشناسی در پنل مشاوره و برنامه ریزی ارشد روانشناسی گنجانده شده است. مغز به این شکل فکر می کند و برای بهتر اندیشیدن نیازمند ابزاری است که بازتابی از این جریان طبیعی ذاتی باشد. بخش نقاط قوت و ضعف: این بخش برای برنامه ریزی هر چه دقیق تر داوطلب برای برنامه ریزی طراحی شده است. این پلن در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟ چه وقت رشته این افکار متوقف می شود؟ یا یک دانشجو می تواند به کمک این پلن تبدیل به دانشجویی موفق، خلاق و منحصربفرد شود . طول دوره کارشناسی ارشد رشته مشاوره حداقل ٢ و حداکثر ٣ سال بوده و تعداد واحدهای لازم برای فارغ التحصیل شدن بین 28 تا 32 واحد درسی است (به غیر از واحد های پیش نیاز که بسته به رشته کارشناسی دانشجو و دانشگاهی که پذیرفته می شود، متفاوت است)؛ بنابراین دانشجویان این دوره برای تکمیل دوره خود در طی ٢ سال یا ٤ ترم باید به طور متوسط در هر نیمسال تحصیلی حدود 8 واحد درسی را بگذرانند. من به او گفتم: « کار من کشف کردن نیست، کار من صرفاً این است که تو به این نتیجه برسی که انسان فوق العاده ارزشمندی هستی و از ذهن فوق العاده ای برخوردار هستی که تا پیش از این روش استفاده صحیح از آن را نمی دانستی.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما