برنامه ریزی متناسب در هر زمانی که هستی!

قبل از اینکه مقاله رو بخونی آخرهمین صفحه سوالتو در این مورد از بقیه مخاطبها بپرس و نظر اونها روهم بخون و باهاشون گفتگو کن. آزمون آزمایشی گاج: تراز و نمره کل در آزمون های آزمایشی گاج، از 10هزار محاسبه میشود و با آزمون سراسری متفاوت است. لازم است اطلاعات کامل و دقیقی از تاریخچه مطالعاتی روزها یا هفته های اخیر در اختیار مشاور کنکور خود قرار دهید زیرا در غیراینصورت بهترین موسسه مشاوره کنکور و معتبرترین مشاورکنکور سراسری ایران نیز نمی تواند برنامه کاملا مناسبی برای هفته های بعدی شما طراحی نماید. استفاده از برترین منابع کنکور، یکی از راه های تقویت مهارت تست زنی و آشنایی با نحوه طراحی سوالات کنکور می باشد. سالهاست بهعلت نبود متولی مشخص و نظارت کافی، برخی مؤسسات برگزارکننده کلاسهای کنکور و نیز تولیدکنندگان بسته های آموزشی از نام نفرات برتر کنکور، دبیران و مشاوران تحصیلی ممتاز سوء استفاده میکنند تا داوطلبان بیشتری را جذب کلاسها یا محصولات خود کنند. زیرا تحقیقات نشان می دهد که یا رتبه های ممتاز کنکور حتی در صورت استفاده از دبیران و مشاورین تحصیلی مجرب، تمایلی به علنی کردن آن ندارند و یا برخی از مؤسسات کنکور با دادن امتیازهایی به برخی از این چهره های برجسته ی کنکور، آنها را به نفع خود مصادره و از ایشان بهرهبرداری تبلیغاتی میکنند.

بهترین مشاور کنکور یزد

آیا صرفاً سالها تجربه در عرصه مشاوره تحصیلی معیار مناسبی برای انتخاب یک مشاور است؟ این رتبه برتر می گوید: من با مشاورینی هم که این مؤسسه در برنامه هایش استفاده می کرد چندین بار صحبت کرده ام و اصلاً آنها را در حد و اندازه های مشاورین رتبه های برتر کنکور ندیدم. یکی از داوطلبین کنکور می گفت: این تضمین قبولی برای من که صرفاً جنبه عوام فریبی داشت زیرا آموزشگاهی که به من وعده تضمین داده بود، از تعهدش شانه خالی کرد و گفت منظور ما از تضمین یعنی اینکه بهترین کادر آموزشی را داریم. برخی از مؤسسات کنکور برای عوام فریبی بیشتر هنگام نامنویسی در کلاسهایشان اعلام میکنند قبولی در کنکور تضمینی است در حالی که چنین ادعایی اصولاً عقلانی نیست. یک اصل مشخص در دنیای بازاریابی وجود دارد و آن اینکه یک مؤسسه یا مشاور کنکور خوب اصولاً نیازی به تبلیغ ندارد. حال آنکه سازمان سنجش و طراحان آن به دقت این برنامه ها را زیر نظر داشته و بر اساس آن اقدام به طراحی سؤالاتی می کنند که دانش آموزان استفاده کننده از این بسته های آموزشی را در سر جلسه کنکور غافلگیر نماید.

بهترین مشاور کنکور در اصفهان

معمولا اولین سوالی که برای یه دانش آموز کنکوری پیش میاد اینه که از چه کتاب های کمک درسی برای شروع مطالعه برای کنکور استفاده کنه. شک نکن که مهمترین ابزار برای موفقیت توی کنکور کتاب های خوب کمک آموزشی هست. که متاسفانه دانش آموزا معمولا کمترین اهمیت رو به کتاب میدن و فک می کنن این آموزشگاه ها و معلم ها و مشاورا هستن که باعث می شن بچه ها موفق بشن. این در حالی است که همین تلویزیون، مشاورینی را تبلیغ می کند که یا موفق نیستند و یا خودشان رتبه جالبی در کنکور کسب نکرده و رزومه موفقی نیز ندارند. از میان رتبه های زیر صد مورد تحقیق؛ تنها 12 درصد آنها بطور مرتب در کلاس های مدرسه شرکت می کرده اند و 88 درصد باقیمانده بصورت غیرحضوری دوره پیش دانشگاهی را سپری کرده اند. بخش سیزدهم : چند نفر از رتبه های یک تا هزار کنکور در سال آخر، در کلاسهای درس مدرسه شان شرکت کرده اند؟ من خودم از کلاس هشتم شروع کردم به درس خواندن برای کنکور و تست زدن ، نه به موسسه ای مراجعه کردم نه مشاوره ای از جایی گرفتم ! در این بخش از رتبه های زیر هزار کنکور پرسیده شده است که از چه طریقی مشاور تحصیلی خود را انتخاب کرده اند، که نتایج حاصله بسیار تأمل برانگیز است: – 61 درصد از طریق مطالعه مقالات و دیدگاههای مشاورین مختلف کنکور و مقایسه آن با یکدیگر.

بهترین مشاوران کنکور گنبد

این دسته از دانش آموزان فرصت سه ماهه تابستان را از دست داده اند و حالا با شروع سال تحصیلی جدید شرایط سخت تری نسبت به رقبایی دارند که مطالعه را از تابستان شروع کرده اند. اما من در مصاحبه با یکی از خبرنگاران تلوزیون وقتی خواستم اسم مشاورم را به زبان بیاورم، ایشان گفت: اگر هم بگویی نمی توانیم پخش کنیم زیرا هم من جریمه می شوم و هم شما چون از نظر تلویزیون اینکار جنبه تبلیغاتی دارد. زیرا معتقد است طراحان کنکور روشهای او را زیر ذره بین خواهند گرفت. مافیای این بازار پر سود با وجود قانون حذف آن، هرگز اجازه حذف کنکور را نداده است. مهندس حسین پور همواره اهمیت نظمم در مشاوره را در مشاوره تحصیلی سرلوحه کار خود در شیراز قرار داده و با حساسیت و وسواسی بیش از هر مشاور دیگری در شیراز روش هایی کارآمد به شاگردانش آموزش می دهد. مرکز مشاوره ذهن آرا، با در اختیار داشتن بهترین مشاورین کنکور در تهران، سابقه بسیار موثری در زمینه مشاوره تحصیلی و مشاوره کنکور داشته و مشاوره در این مرکز توسط دکتر روانشناس با سابقه انجام می شود و مسیر تشخیص، تحلیل و برنامه ریزی به صورت کاملا علمی پیش می رود. یکی از مهمترین وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی، بررسی توانایی های علمی دانش آموز، تعیین اهدف کوتاه مدت و بلند مدت و برنامه ریزی دقیق روزانه و هفتگی جهت مطالعه دروس است.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما