برنامه ریزی کنکور انسانی 1401 ✅ مشاوره کنکور انسانی 1401 |دورخیز

مشاوره کنکور ریاضی 1401 از امروز 3 اسفند تا کنکور - class= راهنمایی بفرماید واقعا ممنون. ممنون میشم به سوالاتم جواب بدین. گفتن تایک سال مهلت داری ولی این نگرانم کرده ک جواب کنکور برای قبولی تو شهریورهست ایا مشکلی ندارم. سلام استاد من متولد۷۶هستم کنکور۹۵ دادم روزانه قبول شدم رفتم ودر بعد از گذشت محرومیت سال۹۶ انصراف دادم کنکور ۹۷ ثبت نام کردم متأسفانه رتبه ام خیلی خوب نبود تو انتخاب رشته پیام نور زدم حالا۲ترم مرخصی گرفت و شروع به درس خوندن کردم برای کنکور ۹۸ ثبت نام کردم کارت ورود به جلسه گرفتم ولی مشکل پیش اومد نتونستم سرجلسه حاضرشم الان میتونم برای کنکور۹۹بخونم خواهش میکنم جواب بدید ممنونم. سلام استاد خسته نباشید من میخوام یک ساله دیگه پشت کنکور بمانم. و یک سوال دیگه اگر انصراف بدم تو این فرصت که انصراف میدم وارد غیبت نمیشم تا برم در دانشگاه جدید ثبت نام کنم ؟ جهت انتخاب رشته کنکور شیراز حتما باید از روش اصولی و درست استفاده کرد لذا توصیه می کنیم به منظور اخذ بهترین نتیجه با کمترین هزینه ممکن با رتبه های تک رشیرازی کنکور در مرکز مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ایران تحصیل شیراز در ارتباط باشید. مشاوران ایران تحصیل به عنوان بهترین مشاوران کنکور می توانند با ارائه مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی با توجه به استعدادها و علایق فردی شما راهنمای خوبی برایتان در این مسیر باشند.

مشاوره ی کنکور زبان

شما دوست عزیز می توانید جهت اطمینان از کیفیت بالای مشاوره کنکور – classori.ir و انگیزشی ما با ما در ارتباط باشید و چندی از سوالتان را بپرسید و رایگان از ما راهنمایی بگیرید و سپس آگاهانه در مورد انتخاب مشاور کنکور تصمیم بگیرید . به راحتی و به صورت کاملا رایگان می توانید در مورد هر موضوعی صوت مشاوره ای مربوطه را پیدا کرده و دانلود کنید. در تنظیم برنامه خود حتما به ضرایب دروس و توانایی خودتان نیز توجه داشته باشید یعنی اگر ضریب درسی بیشتر است، می بایست با توجه به توانایی هایتان در آن درس وقت بیشتری را به آن اختصاص دهید. ۳- حرکت بر اساس چند برنامه، ایجاد بینظمی مطالعاتی خواهد کرد، یک سیستم را انتخاب کنید و بر طبق برنامه آن حرکت کنید. من سال ۹۷ اولین کنکورم رو دادم و نمیدونستم که پسرا میتونن یک سال پشت کنکور بمونن و انتخاب رشته کردم و از عمد همه رو شبانه زدم و قبول هم شدم و کلا به دانشگاه نرفتم که وسط های ماه انصرافم اومد حالا من باز کنکور دادم ولی متاسفانه باز هم خراب کردم میخواستم بدونم چجوری میتونم پشت کنکور بمونم ؟

مشاور کنکور حسین رونقی

روش تست زنی زیست شناسی دوازدهم عرفان پازوکی به همراه یک ... سلام خسته نباشین ببخشین میخوام بدونم من تو کنکور نود و هشت امسال که اولین کنکورم بود شرکت کردم و تو روزانه مجاز شدم اما هنوز انتخاب رشته نکردم حالا اگه بر فرض صدتا دانشگاه روزانه رو نتخاب کنم و هیچ کدوم رو قبول نشم یعنی سیستم تاییدم نکنه سال بعد چی میشه ؟ سلام استاد گرامی، راستش من امسال چهارمین سال کنکورم بود و اینکه با وجود اینکه چهار ماه درس خونده بودم ولی درصدام امسال خوب بود ولی قبول نمیشم پزشکی، من دانش آموز زرنگی بودم ولی نمیدونم چرا به اینجاها رسید.. من امسال کنکور ارشد دادم قبول نشدم میتونم برای سال دیگه کنکور بدم تاریخ فارغ التحصیلی کارشناسیم تا۹۸/۴/۳۰هست. سلام .من متولد فروردین ۷۹ هستمو میخوام برای سومین سال کنکور بدم و میخوام پیام نور ثبت نام کنم .میخواستم بدونم بعد مرخضی گرفتن کی باید از دانشگاه انصراف بگیرمو چه مراحلی نیاز است؟ پس فکر نکنید با مشاور گرفتن حتماً موفق خواهید شد. 11) خودشان را با افرادي که با آنها هم فکر هستند متحد مي کنند. اگر قطعی باشه میتونه امتحاناتی که نمرش خوب نشده در سال دوازدهم رو دوباره شرکت کنه که نمره خوبی کسب کنه ؟

بعد آمدیم در دانشگاه پیام نور ثبت نام کردیم و در کنکور شرکت کردیم بعد بخوام از دانشگاه انصراف بدم کی باید انصراف بدم زمان قبولی در کنکور یا قبولی در دانشگاه؟ سلام استاد گلی من میخوام برای چهارمین بار کنکور بدم و پیام نور هم دیگه بهم مرخصی نمیده الان باید چکار کنم که برای کنکور ۹۹ هم بتونم کنکور بدم میشه انتخاب واحد کنم و سر کلاسا نرم و امتحان هم ندم؟ در این باره باید بگوییم کسی که المپیاد شرکت می کند باید بیشتر وقت خود را صرف المپیاد کند اما به گونه ای نباشد که از دیگر دروس غافل شود؛ تا در صورت عدم کسب مدال بتواند کنکور خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و آینده درخشانی برای خود رقم بزند. گاها بسیاری از مشاورها، دانشآموزها را در اتاق یا پانسیونهای مطالعاتی محبوس میکنند. البته باید توجه داشته باشید که لزوماً دلیل نمیشود که شما رشته های پرطرفدار را بپسندید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مشاوره ی کنکور – زیرچشمی نگاه کردن در این وب سایت digiclassor.ir – .

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.