بسته مشاوره با خانم سارا همتی – المپیادلب

مادر آرتا درباره کلاسهای کنکور این مدرسه این چنین توضیح میدهد: «مدیر مدرسه به ما گفت که آزمون خاص برخی از مؤسسات بنام در مدرسه برگزار میشود و دیگر لازم نیست که بچه هایمان را به این آموزشگاه های پر اسم و رسم بفرستیم. آنها شاگردان معدل عالی هرکلاس را مجانی ثبتنام میکنند، به بچههای معدل بالا تخفیف میدهند و گاهی هم چند جلسه کلاس رایگان تشکیل میدهند، در مدارس همایش رایگان برگزار میکنند و خیلی زود تعداد زیادی از بچههای مدرسه تصمیم میگیرند در این مؤسسات ثبتنام کنند. سوی دیگر ماجرا هم اوضاع نسبتاً ثابتی وجود دارد؛ برخی مدیران مدارس با آموزشگاههای کنکور و انتشاراتىهای خاص در زمینه کتابهای کمک درسی قرارداد میبندند یا از معلمهای برند و سرشناس کنکور برای تبلیغات مدرسهشان استفاده میکنند. این موضوع را یکی از معلمان کنکور که اسمش هم سالهاست بر سر زبانها افتاده میگوید: ٤ سالی میشود که وزارت آموزشوپرورش مجوز آموزشگاههای کنکور را باطل کرده است بنابراین برخی از آموزشگاههای بنام و قدرتمند مجوز مدرسه غیرانتفاعی برای خودشان گرفتهاند، برخی از خانوادههایی که پول دارند، فرزندانشان را در این مدارس ثبتنام میکنند.

مدتی است که رقابت مدارس و آموزشگاههای کنکور برای داوطلبان ورود به دانشگاهها در سال ١٤٠٠ آغاز شده است. این اقدام به نوعی رابطه پنهان بین مسئولان مدارس، آموزشگاههای کنکور و انتشاراتیهای کتابهای درسی است. خواهر بزرگتر آرتا هم در همان مدرسه درس خوانده و او امسال کنکور داشته است. مدرسه اسم این کلاسها را فوق برنامه گذاشته است اما برای خانواده آرتا کلاسها، کلاسهای کنکور است. او درباره هزینههای دریافتی معلمان سرشناس از مدرسه میگوید: هنگام ثبتنام مدیر مدرسه کلی از همین معلمهای بنام برای خانواده حرف میزند و رقم بالایی هم از خانوادهها میگیرد اما معمولاً اگر معلم رسمی آموزشوپرورش باشد هر جلسه ٢٠٠ تا ٣٠٠ هزارتومان میگیرد. آرتا هم مثل خواهرش حرف مدیر مدرسه را گوش کرده و در تمامی کلاسهای کنکور مدرسه ثبتنام کرده است. اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور شیراز این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند و همین باعث میشود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود. با توجه به وجود برخی مشکلات روحی و روانی در دنیای مدرن امروز و همچنین شیوع ویروس کرونا، افرادی زیادی با مشکلات روحی و روانی از جمله استرس، اضطراب های فراگیر و همچنین شرایط گذار از مرحله سوگواری قرار دارند و به همین دلیل، این روزها مراجعه به روانشناس و رواندرماگر رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

مشاوره کنکور جدیدی نژاد

آن ها را وارد یک دسته بندی کلی تر می کنیم؛ یا با برقراری ارتباط بهتر بین بخش های مختلف اطلاعات جدید، با بسط معنایی (شاخ و برگ دادن) یادگیری خود را ارتقا می دهیم. در حرف آخر ، کاهش حجم آموزش ، از طریق یادگیری با استفاده از الگوها ، انیمیشن ها و نقشه های راه امکان پذیر است. آیا ویدیوهای آموزش کنکور موثر هستند؟ مادر آرتا درباره هزینه مدرسه دخترش معتقد است: قیمتها بالا است اما به قول خانم مدیر دیگر نگران درس و کنکور آنها نیستم، خود مدرسه برنامهریزی میکند و خود مدرسه انجام میدهد و از همه مهمتر تست هم هر دو هفته یکبار گرفته میشود. آرتا دانشآموز کلاس دوازدهمی در رشته ریاضی فیزیک است. قطعاً مشاوران تحصیلی که سالها تجربه برنامهریزی و پیگیری دانش آموزان رو دارند، میتونند تأثیر بیشتری در بهتر درس خوندن دانشآموز داشته باشند. او سال تحصیلی گذشته را سخت توصیف میکند و میگوید: بهخاطر شرایط کرونا و اینکه مدارس آمادگی آموزش مجازی را نداشتند مجبور شدم معلم خصوصی برای دخترم بگیرم. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که با حضور بهترین مشاوران تحصیلی کنکور و بهره گیری از بهترین مشاور کنکور در رشت بهترین مشاوره تحصیلی مدنظر خود را دریافت نمایید.

مشاور کنکور رشت

البته برخی از مدارس غیرانتفاعی درجه دو هم در زمینه کنکور در سطح شهر فعالیت میکنند این مدارس هم توانستند نسبتاً موفق عمل کنند آنها از اسم معلمان برند استفاده میکنند. برخی از خانوادهها هم به این تبلیغات توجه میکنند و فرزندانشان را در این مدارس ثبتنام میکنند اما خانوادهها نمیدانند که این معلم سرشناس فقط دو ماه یکبار به این مدارس سر میزند اکثر معلمان کنکور بنام یک دستیار دارند که این دستیارانشان با مدیر مدرسه همکاری میکنند و مدیران این موضوع را به خانوادهها نمیگویند. این معلم کنکور درباره قرارداد آموزشگاهها با مدارس میگوید: برخی از آموزشگاهها به مدرسه میگویند که دانشآموز به ما بدهید ما به شما پورسانت میدهیم مدارسی که وضعیت مالی خوبی ندارند خانوادهها را صدا میزنند و میگویند که دختر شما باید در این درسها تقویت شود و بهتر است به این آموزشگاهها برود. برای این درسها حتماً باید بهسراغ ویدئوها بروید. اما این را هم بگویم بستگی به نوع درسی است که معلم میدهد برخی درسها مثل فیزیک تا جلسهای ٥٠٠ هزارتومان هم میرسد. بعضی از معلمهای رسمی آموزشوپرورش ماهی ١٠ تا ١٥ میلیون درآمد از کلاس کنکور دارند و همین میزان هم به مدرسه میرسد. در نظام آموزشی، سبک درس دادن درسپایه با کنکور بسیار متفاوت است.

مشاور کنکور بندرعباس

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور پیج – برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید – وب سایت خود باشید.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما