بهترین قیمت بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما در تعطیلات نوروز

[ad_1]

فرارو– قیمت بلیط هواپیما در نوروز ۱۴۰۱ بدون افزایش خواهد بود. سازمان اعلام کشور اعلام کرد نرخ نوروزی ایران تغییری نسبت به آخرین تعرفه های تصویب شده در آذر 1400 نخواهد داشت، اما تفاوت بزرگ سفرهای پیشرو با پارسال افزایش توان ناوگان حملونقل بین شهری می شود. اگر یادتان باشد عید 1400 بلیطها با 60 درصد ظرفیت پرواز میکردند و قطارها و اتوبوسها فقط مجاز به سوار کردن نصف ظرفیت خود بودند، اما نوروز پیشرو از این خبرها نیست. برای خرید آنلاین اتوبوس اتوبوس هیچ محدودیتی در انتخاب صندلی وجود ندارد و اتوبوس های کوپه و اتوبوسی مجاز به تکمیل ظرفیت خود هستند. در این گگارش چند و چون قیمت بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را و اتوبوس را در مسیرهای پرترد بین شهری را بررررسی کردند.

سفر به مشهد

به گزارش فرارو، بلیط هواپیما تهران مشهد حدود یک میلیون تومان هزینه ختش خ. روز اول فروردین گرانترین بلیط هواپیما از پایتخت به مقصد مشهد یک میلیون و 180 هزار تومان به فروش می رسد و این رقم برای گزینه های ارزانتر می تواند 940 هزار تومان باشد. رقم هایی که بررسی شدند، دقیقاً برای تاریخ اول فروردین 1401 است و در سایر روزهای تعطیلات پیشرو نرخ بلیط هواپیما تهران به مقصد مشهد همان حولوحوش خواهد بود. بلیط قطار تهران مشهد برای قطارهای کوپه های چهار نفره و پنج ستاره در فروردین سال فروخته شده 710 هزار تومان فروخته می شود. خرید بلیط قطار تهران بابت گگینهای اتوبوسی که ارزانترین ارزانترین انتخابها میشوند، نزدیک به 120 هزار تومان است. بین رقمهای 710 و 120 هزار تومانی دیگر برای بلیط قطار تهران مشهد وجود دارد. قیمت بلیط قطارهای کوپه های شش نفره کمتر از 200 هزار تومان و هزار تومان و این رقم برای برخی از قطارهای کوپه های چهار نفره حدود 600 هزار تومان است. بلیط اتوبوس های VIP تهران مشهد نیز برای اولین روز سال نو 190 هزار تومان است که این رقم از اتوبوس های اتوبوسی بیشتر می شود.

انواع بلیط

هزینه

بلیط

۹۴۰ تا یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان

قطار

۱۲۰ تا ۷۱۰ هزار تومان

اتوبوس

۱۹۰ هزار تومان

سفر به اصفهان

بلیط هواپیما تهران اصفهان در روز اول فروردین سال آینده حدود ۷۵۰ اتمر انور. این رقم هوایی ماهان، ایرانایر و آتا از مسافران نوروزی تهران به مقصدی دریافت می کنند و قیمت بلیط قطار به سمت اصفهان نزدیک به 130 هزار تومان خواهد بود. عدد 130 هزارتومان برای قطارهایی پرداخت می شود که تحت عنوان کوپه های چهار نفره در سایت رجا قرار گرفته اند و مدت زمان این سفر حدود هفت ساعت خواهد بود. اصفهان اصفهان طبق اصفهام برخی از فعالان در عرضه تهران بلیط محبوبترین مسیر زمینی در ککور است. اگر تهرانیها عید با اتوبوس مسیر اتفهان روند باید 94 هزار تومان بابت اتوبوسهای VIP کنار بگذارند.

انواع بلیط

هزینه

بلیط

۷۵۰ هزار تومان

قطار

۱۳۰ هزار تومان

اتوبوس

۹۴ هزار تومان

هزینه سفر به شیراز

بلیط هواپیما شیراز از مبدا تقریباً یک تا یک و نیم میلیون تومان هزینه خواهد داشت. مسافران نوروزی که مسیر هوایی به سمت شیراز را انتخاب می کنند بابت بلیط بیزینس یک میلیون و 500 هزار تومان و این رقم برای سایر پروازها 950 هزار تومان حدود هزینه درپی دارد. بلیط قطارهای کوپه های چهار نفره به مقصد شیراز از مبدا تهران در تعطیلات نزدیک به نوروز 290 هزار تومان به مسافران می شود و مدت زمان این سفر تقریبا 16 ساعت خواهد بود. همچنین بابت سفر زمینی از پایتخت به شیراز بلیط اتوبوس های VIP از پایانه بیهقی و ترمینال جنوب تهران در عید 1401 تقریباً 190 هزار تومان است.

انواع بلیط

هزینه

بلیط

۹۵۰ تومان تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

قطار

۲۹۰ هزار تومان

اتوبوس

۱۹۰ هزار تومان

سفر به تبریز

بلیط هواپیما تهران تبریز در تعطیلات‌رو حدود ۸۸۰ هزار تومان است. برخی از این پروازها با هوایپمایی آتا انجام می شود و مسیر هوایی تهران به سمت تبریر حدود یک ساعت انجام خواهد شد. بلیط قطار تهران به سمت تبریز رنج قیمت متفاوتی دارد. بالاترین نرخ بلیط قطار تبریز از تهران در روز اول فروردین نزدیک به 180 هزار تومان است و این رقم بابت قطارهای کوپه های چهار نفره گرفته می شود. اگر بلیط قطار کوپه های شش نفره را بخرید، آنوقت باید تقریبا 95 هزار تومان دست به جیب شوید و این رقم برای قطارهای کوپه های چهار نفره سه ستاره معادل 130 هزار تومان می شود. هزینه مورد نیاز برای اتوبوس های ۲۵ نفره VIP نیز در عید ۱۳۰ هزار تومان است.

انواع بلیط

هزینه

بلیط

۸۸۰ هزار تومان

قطار

۹۵ تا ۱۸۰ هزار تومان

اتوبوس

۱۳۰ هزار تومان

سفر به اهواز

بلیط هواپیما تهران اهواز در روزهای آینده ۹۳۰ هزار تومان. رقمی که شرکتهای هوایی در اولین روز نوروز 1401 از دریافت می کنند و سایر روزهای عید می تواند به 800 هزار تومان برسد. طبق ادعای برخی از سایت های فعال در زمینه گردشگری و سفر، پرتردترین مسیر هوایی کشور تهران اهواز را بررسی می کند که مهم ترین آن موضوع به سفرهای کاری ارتباط دارد. تهرانی‌ها برای رفتن به اهواز دو گزینه سفر ریلی و زمین را هم پیش‌رو دا. بلیط قطار تهران به سمت اهواز در عید کمتر از ۲۰۰ هزار تومان خواد. رجا بلیط قطارهای کوپه های چهار نفره را با قیمت های 200، 198 و 180 هزار تومان می فروشد و خرید بلیط اتوبوس هایی که از تهران راهی مرکز استان خوزستان می شوند، تقریباً 195 هزار تومان تمام می شود.

انواع بلیط

هزینه

بلیط

۹۳۰ هزار تومان

قطار

۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان

اتوبوس

۱۹۵ هزار تومان

هزینه سفر به کیش

بلیط بلیط کیش از تهران در عید ۱۴۰۱ حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار سوم تومان خطوط هوایی زاگرس، کیشایر، تابان و کاسپین این رقم را در اولین روز سال جدید از مسافران نوروزی دریافت می کنند و از روز جمعه پنجم فروردین هزینه این پرواز به یک میلیون و 100 هزار تومان کاهش پیدا می کند. علاوه بر این در مسیر پرواز به کیش از تهران، به‌صورت زمین امکان دارد. به این ککل که برخی از آنها می توانند با قطار یا اتوبوس راه بندرعباس شوند و از آنجا با ککتی به سمت کیش حرکت کنند. بلیط قطار تهران به بندعباس بین 180 تا 400 هزار تومان و این رقم برای سفر با اتوبوس به 250 هزار تومان میرسد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما