بهترین مشاوران کنکور ایران – اسنپ کلاس

در روش فیدبک شما اول سعی میکنید تست را حل کنید و بعد سراغ کلید میروید و آن را بررسی میکنید. شما داوطلبان رشته تجربی باید توجه داشته باشید که برای قبولی در رشته ودانشگاه های تراز اول رشته تجربی نیاز به پشتکار، برنامه ریزی درسی مناسب، ساعت مطالعه بالا و دارای کیفیت، مشاوره انگیزشی و منابع جامع و کامل دارید تا با تکیه بر این ابزار ها بتوانید بهترین نتیجه را در کنکور تجربی کسب کنید. همچنین لازم است قبل از اینکه مشاور برنامه ریزی کنکور برای شما برنامه ریزی کند اطلاعات کاملی از وضعیت و شرایط فعلی شما، توانایی ها، نقاط ضعف و قوت و سایر موارد لازم در اختیار داشته باشد تا بر اساس آنها و با توجه به اصول برنامه ریزی، بهترین برنامه درسی برای کنکور یا برای امتحانات پایان ترم را طراحی کرده و به شما تحویل دهد. پس اگر هدف شما قبولی در رشته های زیرگروه یک است، باید توجه بیشتری به زیست شناسی و شیمی داشته باشید. فرقی نمیکند در کجای راه قرار دارید؛ در این مقطع تا کنکور تستزدن را شروع کنید و تستهای بیشتری بزنید. در سه ماه طلایی تا کنکور کامپیوتر و IT هر قدر جلوتر میروید باید زمان بیشتری به تستزدن اختصاص دهید.

اعتمادبهنفستان را باید بهصورت واقعی بالا ببرید.

شما در سه ماه طلایی تا کنکور کامپیوتر و IT این دو روش را تلفیق کنید. شما باید بتوانید پاسخهای تستهای مختلف را در این مرحله کدبندی و الگوبرداری کنید. بهترین راه برای بالابردن اعتمادبهنفس این است که این ویژگی در شما نمود عینی داشته باشد. آزمون به شما نشان میدهد در کدام قسمتها ضعیف هستید و باید روی کدام بخشها بیشتر تمرکز کنید. باید بدانید از کدام درس شروع کنید و به کجا برسید. اینکه از کدام درس شروع کنید که اضطراب شما کاهش پیدا کند نقش مهمی در موفقیت شما دارد. بهاین صورت، شما بهصورت حرفهای درسها را مرور میکنید. اعتمادبهنفس را میتوان بهصورت کاذب یا واقعی بالا برد. اعتمادبهنفستان را باید بهصورت واقعی بالا ببرید. افراد موفق اعتمادبهنفس بالا دارند. به طور قطع جواب این سوال منفی است؛ اکثریت دانش آموزان اطلاعات بسیار کمی در حوزه کنکور و امور پیرامون آن دارند و خود نمی توانند نیازهای تحصیلیشان را رفع نمایند، پس حضور فردی متخصص و باتجربه در کنار آنها الزامی است و باعث می شود خطاها به حداقل و نقاط قوت به حداکثر برسند. مشکلی که من با مشاورهایی که تبلیغات زیادی دارند اینه که یه نسخه رو نمیشه برا هزار نفر پیچید. در هفته دو یا سه تایم تماس تلفنی با مشاور خصوصی خودتون که دانشجوی پزشکی هستش دارین و میتونین کاملا مشکلاتتون رو بهش بگین و از مشاوره و همدلیش بهره ببرین.

پذیرفتهشدگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ برای ثبتنام چه کنند؟

شما در متد روانشناسی اکت(ACT) با مفهوم Mindfulness آشنا خواهید شد و با تکنیک های مختلفی مثل Diffusion می توانید کنترل اضطراب و نگرانی خودتون رو به دست بگیرید. آزمونهای آزمایشی ابزار بسیار خوبی است که نمود عینی اعتمادبهنفس را در شما افزایش میدهد. خیلی ها فکر می کنند داشتن مشاوره تحصیلی و کنکور و برنامه ریزی درسی، کار بیهوده ای است. جهت دانلود مقاله مشاوره کنکور تجربی بر روی لینک کلیک نمایید. مشاوره برای کنکور تجربی زمانی تاثیر گذار و موثر جلو می رود که مشاور بهترین منابع را معرفی کند. البته منابع کنکور تجربی نظام جدید متنوع هستند و ما سعی کرده ایم با حفظ این تنوع، بهترین کتاب های تست را معرفی کنیم. احتمالا بد نباشد نگاهی به منابع و کتاب های کمک درسی کنکور رستگار رحمانی بیاندازیم. کتاب دین و زندگی جامع کنکور خیلی سبز کتاب بسیار خوبی برای درس دین و زندگی است و بهترین کتاب دین و زندگی کنکور است. پذیرفتهشدگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ برای ثبتنام چه کنند؟ گام سوم: بر روی عبارت «ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۰» کلیک کنید. البته باید به سرعت اینترنت به عنوان مشکل مشاوره آنلاین نیز اشاره کرد که گاهی قطعیهای مکرر آن از حوصله دانش آموز خارج است ولی راه چاره آن گرفتن اینترنت پر سرعت و یا وقت گیری در زمانهایی است که سرعت اینترنت بهتر است؛ بنابراین به شما توصیه میکنیم در صورتی که دانش آموز شما نیاز به مشاوره تحصیلی دارد حتما مشاوره تحصیلی آنلاین را امتحان کنید تا علاوه بر داشتن زمان مناسب برای مشاوره از اینکه دانش آموز میتواند بدون نگرانی از فاش شدن مطالبش در مدرسه دربارۀ هر آنچه که دغدغه اوست در فضایی امن گفتگو کند.

این روش وقت زیادی از شما میگیرد. این کار را میتوانید سه تست یک بار انجام دهید، اما رفعاشکال شما از سه تست سه تست بیشتر نشود. در روش تستزنی تلفیقی فیدبک و واشبک شما فقط سی تا چهل ثانیه برای حل تست وقت میگذارید. دو روش عمده برای تستزنی وجود دارد؛ روش فیدبک و روش واشبک. برای این کار باید بروید سراغ تلفیق روشهای فیدبک و واشبک. دانشگاه علمی کاربردی سازمان ملی استاندارد ایران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. برای تماشای ویدئوهای نکته و تست، بعد از دیدن تست فیلم را متوقف میکنید. از طرفی حجم بالای حفظیات و طبقه بندی و یادآوری آن ها به مهارت نیاز دارد. با این حال در هفته پایانی بهتر است همه عادت ها را کنار بگذارید و در یک ساعت مشخص بخوابید. این هدایا صرفا یادگاری هایی از سوی مکتبستان است تا یادمان نرود که در همه فراز و نشیب های یک سال همراه هم بودیم… مشاوران ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که شما مایل باشید، آماده ارائه خدمات به داوطلبان عزیز می باشند. باید اینقدر تمرین کرده باشید و از نظر ذهنی آماده باشید که سر جلسه آزمون ، سروصدای بقیه حواس شما را پرت نکند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور کنکور هیراد ذاکر (سایت رسمی) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما