بهترین مشاوره کنکور تجربی – اسنپ کلاس

درس به درس و خط به خط کتاب درسی تدریس می شوند و فرد برای امتحانات نهایی نیز آماده می شود. خودتون فرد بهتریو سراغ دارین ؟ با این روش مشاوره کنکور استاد حسین پور در اصفهان، هیچ کدام از شاگردانش نگران فراموشی نخواهند بود و مطالب درسی را عمیقا درک می کنند. و این را به یاد داشته باشید که کمرنگ ترین جوهرها از قوی ترین حافظه ها ماندگار تر خواهند بود. برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت دید بسیار خوبی به داوطلب می دهد و خیال او را آسوده می کند که مثلا درس زیست شناسی را تا آخر بهمن ماه بطور کامل یاد خواهم گرفت و در دوران طلایی عید به تست زنی و مرور مطالب و خواندن خلاصه هایی بپردازد که در طول سال به جمع آوری آنها پرداخته است. ولی در کل توصیه می شود هدف خود را بطور کامل مشخص کنید و با دید باز وارد وادی کنکور شوید. نهایتا برای هر درس دو منبع تستی و آموزشی مناسب است در عوض منابع خود را چندین بار مطالعه و مرور کنید. موضوع دیگر درباره انتخاب منابع آموزشی و تستی برای هر یک از دروس این است که از چندین منبع استفاده نکنید چرا که فقط باعث سردرگمی شما می شود.

انتخاب منبع مطالعاتی مناسب: برای هر یک از دروس عمومی و اختصاصی می بایست کتاب های آموزشی و تستی مناسبی انتخاب کنید که با توجه به منابع بسیار متنوعی که در بازار وجود دارد دست شما برای انتخاب بسیار باز است که در مطالب بعدی در همین سایت به طور اختصاصی به معرفی منابع می پردازیم ولی در حال حاضر قابل ذکر است که مهم ترین منبع کتاب های درسی هستند که در سال های اخیر برخلاف تفکر همگان توجه زیادی از جانب طراحان کنکور به کتب درسی شده است. در ایران مدتی است که بحث موسسات کنکوری بسیار داغ و پر از خبرهای جدید است و تقریبا بسیاری از آن ها در تلوزیون نیز تریبون دارند ، به همین جهت تصمیم داریم برترین موسسات کنکوری رو که در این چند سال اخیر توانسته اند خوب ظاهر شوند و دانش آموزانشان ازشان راضی باشند و رتبه برتر های زیادی رو پرورش داده اند رو معرفی کنیم. سلام اگر در دانشگاه غیر انتفاعی قبول بشیم و بدلیل عدم علاقه در دانشگاه دیگری ثبت نام کنیم مشکلی پیش میاد برای تحصیل؟ حالا یک سوال برای شما پیش می آید که آیا هرکسی می تواند به ابهام بحث کنکور 1401 برسد؟ من ترم اول ۹۹ در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و انتخاب واحد انجام شده و اینکه کلاسهای این ترم هم تازه شروع شده و یه جلسه سپری شده ، حالا اگه بخوام انصراف بدم با توجه به اینکه ترم اولم و تازه کلاسها شروع شده باید هزینه ی انصراف پرداخت کنم؟

مشاوره کنکور 1402

برای برنامه ریزی درسی و کسب موفقیت در کنکور 99 هر چه زودتر شروع کنید احتمال موفقیت شما بیشتر عشق به مشاور کنکور نی نی سایت – سایت اینترنتی بسیار توصیه شدهخواندن بسیار توصیه می شود – است. ممکن است شما دفترچه عمومی را از درس دین زندگی یا هر درس دیگری که قوی هستید شروع کنید که بهتر است در آزمون سراسری نیز به همین منوال عمل کنید. اگر دانش آموزان این نکته را فراموش کنند و برنامه ای برای جمع بندی نداشته باشند، ممکن است در ایام امتحانات با مشکل کمبود وقت مواجه شوند. خیلی از دانش آموزان و دانشجویان تمایل به حضور برای مشاوره گرفتن ندارند و به خاطر دلایل مختلفی از حضور در کلاس های مشاوره اجتناب می کنند. اعزام مشاوران به مدارس، تهیه مقالات و بروشورهای مختلف، تهیه پروندههای تحصیلی و تربیتی، تهیه پرسشنامههای مختلف و ایجاد مراکز مشاوره و راهنمایی در برخی از مراکز استانها ازجمله اقداماتی است که در این دوره به عمل آمد. دفترچه سوالات عمومی کنکور تجربی شامل دروس ادبيات فارسی با ضریب 4، زبان عربی با ضریب 2، فرهنگ و معارف اسلامی با ضریب 3 و زبان خارجی با ضریب 2، دفترچه دوم شامل سوالات زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی می باشد که ضریب آن در زیرگروه های مختلف متفاوت است. برای مثال کسی که خواهان درصد 60 برای درس فیزیک است با خواندن دروس پیش 2 فیزیک و فصل مدار و خازن از فیزیک 3 و فصول مغناطیس و الکترو مغناطیس از فیزیک 3 می تواند به هدف خود برسد.

رزمنده ها باید مدت جضور خود در جبهه را به ماه وارد نمایند. استفاده از دفتر برنامه ریزی به نظر خوب می رسد، شما باید ساعات مطالعه و تعداد تست خودتان را مرتب ثبت بکنید و مرتب ذهن خود را تغذیه کنید، ضمنا در راس همه کتاب های موجود در این صفحه می خواهم یک کتاب عالی که خودم واقعا به آن اعتقاد دارم به شما معرفی کنم. نمیشه اینجا برای همه شما عزیزان یه نسخه ثابت گفت ولی می توان گفت که بسیاری از دانش آموزان که با درس و تحصیل مشکل دارند در قدم اول اصلا مفهوم تحصیل را خوب متوجه نشده اند و دوم چون روش خواندن صحیح را نمی دانند و منابع متناسب با خود را هم تهیه نکرده اند نتیجه خوبی نمی گیرند و در نتیجه بی انگیزه و سست می شوند. کتابخانه ها و سالن های مطالعه از آنجا که محیط آرامی هستند و همچنین افرادی مثل خود شما که کنکور دارید در این مکان حضور دارند اشتیاق شما رو به مطالعه بیشتر می کند و می توانید ساعات مطالعاتی زیاد و با کیفیتی در آنجا داشته باشید. مغز شما در روز کنکور از انرژی استفاده می کند که شما آن را در روزهای قبل ذخیره کرده اید.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما