بهترین مشاوره کنکور رحیمی – خدمات آموزشی – تهران – بهترین مشاوره کنکور در صادقیه

همچنین کانال تلگرام نکات مشاوره و برنامه ریزی مجموعه زبان انگلیسی، راهنمای ارزشمندی است که می توانید به کمک مطالب آن، مسیر کنکور را به شکل بهتر و آسان تری طی نمایید. در این مقاله از سایت ایران تحصیل مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به شکل های مختلفی همچون مشاوره تحصیلی تلفنی ، مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی ، مشاوره تحصیلی رایگان برای کنکور ، مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور مورد بررسی قرار می گیرد. به چندین دلیل به دانش آموزان و کنکوری های عزیز توصیه می کنیم که حتی المقدور از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) با شرایطی که در این صفحه توضیح خواهیم داد به جای مشاوره تحصیلی حضوری استفاده کنند. این سامانه اولین مرکز مشاوره تلفنی کنکور در ایران است و در حال ارائه خدمات ثبت نام و مشاوره کنکور سراسری می باشد. داوطلبان گرامی کنکور 1401 میتوانند به سادگی مراحل ثبت نام کنکور سراسری 1401 را با ورود به سایت سنجش مطابق با این راهنمای تصویری انجام می دهند.

مشاور کنکور حضوری

مشاوره تحصیلی تلفنی - طرح جامع مشاوره کنکور - رتبه زیر ۱۰۰ با استاد حسینپور حاشيه هاي زايد عكس اسكن شده را حذف نمایید. تبصره 3: درصورت ارسال عكس نامعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وي سلب خواهد شد. داوطلبان غیر ایرانی می توانند برای دریافت کد 13 رقمی به بخش اتباع غیر ایرانی سایت سنجش مراجعه کنند و کد 13 رقمی دریافت کرده و در فرم ثبت نام کنکور سراسری وارد نمایند. رزمندگانی که از تاریخ 59/06/31 الی 67/06/31 دارای حداقل 6 ماه متناوب یا متوالی ، حضور داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه های حق علیه باطل ، داشته اند، می توانند جهت استفاده از سهمیه رزمندگان، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس گرفته و به ارگان مربوطه مراجعه نمایند و کد پیگیری 12 رقمی خود را دریافت نمایند، درج کد 12 رقمی در فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ الزامی می باشد. سريال اعتباري ثبت نام كه داراي يك شماره سريال 12 رقمي ميباشد. سريال اعتباري علاقه مندي به شركت در گزينش رشته هاي دانشگاه پيام نور و مؤسسات غيرانتفاعي كه داراي يك شماره سريال 10 رقمي ميباشد.جهت کسب اطلاع برای خرید این شماره سریال، می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید. براساس ضوابط دانشجويان دوره روزانه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي، درصورتي مي توانند در آزمون سراسري سال ۱۴۰۰ ثبت نام و شركت نمايند كه: اولاً واجد شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون و همچنین دارای مدارک ثبت نام کنکور سراسری باشند ثانياً حداكثر تا تاریخی که از طرف سازمان سنجش اعلام خواهد شد، نسبت به انصراف قطعي از تحصيل اقدام نمايند.

برای ثبت نام نیاز به شماره شناسنامه ، سری و سریال شناسنامه ، شماره کارت ملی خواهید داشت. نکته بسیار مهمی که لازم است در این قسمت اشاره ای نیز به آن داشته باشیم این است که اگر شما علاوه بر گروه آزمایشی زبان های خارجی، در آزمون گروه آزمایشی دیگری نیز شرکت کرده اید؛ برای هر دو گروه آزمایشی مجموعا 150 انتخاب خواهید داشت و کد رشته محل های هر دو گروه آزمایشی را می بایست در یک فرم انتخاب رشته وارد کنید و با توجه به علاقه ای که برای ادامه تحصیل در هر کدام از کد رشته محل ها دارید، اقدام به چینش 150 کد رشته محل نمایید. فرم شماره 2: دانش آموزان سال آخر متوسطه و ديپلمه هاي سنوات قبل نظام قديم آموزش متوسطه، فارغ التحصيلان و دانش آموزان دوره پيش دانشگاهي نظام جديد آموزش متوسطه شركت كننده در آزمون سراسری پیشین، حتما فرم شماره 2 مندرج در صفحه 43 اين دفترچه را پس از تكميل و تأييد كليه مندرجات فرم مذكور توسط دبيرستان يا هنرستان و يا مركز پيش دانشگاهی محل تحصيل و يا نواحی و مناطق وزارت آموزش و پرورش آن را براي اقدامات بعدي نزد خود نگهداری کنید. داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 91 دریافت کرده اند.

با داشتن یک مشاور کنکور خوب و دلسوز و استفاده از تجربیات ایشان، حتی اگر بتوانید به چند تست بیشتر در کنکور درست پاسخ دهید، در همان سال اول رتبه بهتری در کنکور کسب خواهید کرد و ممکن است در رشته روزانه و دانشگاه دولتی مورد علاقه پذیرفته شوید که در این صورت مجبور نخواهید بود هزینه های سنگین تحصیل در دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان را بپردازید و یا مجبور نخواهید بود به دلیل برنامه ریزی نادرست، روش مطالعه غلط یا سایر اشتباهات چند سال پشت کنکور بمانید. متاسفانه در بسیاری از موسسات دیده شده که جلسه مشاوره حضوری یک دانش آموز یا فارغ التحصیل کنکوری به علت مشغله مشاور یا تعطیلی یا سایر علل با چند دانش آموز و فارغ التحصیل دیگر به صورت مشترک برگزار شده که در عمل جلسه ای چندان مفید برای آن دانش آموز نخواهد بود. توجه داشته باشید که وضعیت معلولیت داوطلب از سازمان بهزیستی ، استعلام می شود، بنابراین لازم است که حتما برای وضعیت معلولیت ، پرونده تشکیل دهید. پس سعی کنید از ابتدای سال با مشاور در تماس باشید تا مشاور تحصیلی شما بتواند بهترین راهکار ها را برای از بین بردن عادات اشتباه شما داشته باشد. در صفحه ی باز شده، لازم است نوع نظام تحصیلی رخود را مشخص کنید.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما