بهترین مشاور کنکور آنلاین و ارزان

مشاور کنکور تجربی آقای دکتر فراز رادمند - مشاوره کنکور ... نیکخو از اوایل دهه هفتاد شمسی با برگزاری کارگاههای آموزشی تندخوانی، تقویت حافظه و کلاسهای مهارتهای یادگیری کار خود را آغاز کرد. در واقع دانشآموزانی که درک درستی از فرایند یادگیری خود نداشته باشند نمی توانند به راحتی با درسی تحلیلی نظیر فیزیک کنار بیایند. مهمترین مزیت مشاوره تحصیلی را می توان “صرفه جویی در زمان و هزینه های رفت و آمد” دانست.مزیت دیگر مشاوره تلفنی این است که برای افرادی که صحبت کردن در مورد مشکلاتشان سخت است، راحت تر می توانند صحبت کنند، و در آخر در مشاوره تلفنی اگر نیاز به صحبت با اطرافیان دانش آموز یا دانشجو باشد امکان آن راحت تر فراهم می شود. خانواده و والدین نقش بسزایی در پیدایش افت تحصیلی یا موفقیت تحصیلی و شغلی آنها دارند. دانش آموزان در طول سال تحصیلی با مشاور خود در ارتباط هستند و از او تاثیر می پذیرند، پس باید وی دارای اخلاق مناسب و رفتار شایسته ای باشد تا گفته ها و برنامه ریزی های او برای دانش آموز ارزش پیدا کنند؛ نکته دیگر احترامی است که مشاور برای دانش آموز خود در نظر می گیرد، دیده شده است که برخی از مشاوران برای تحریک دانش آموزان خود دست به تخریب آنها می زنند که این کاری کامل اشتباه است و نه تنها هیچ سودی ندارد بلکه عزت نفس و اعتماد به نفس دانش آموز را نیز کاهش می دهد.

مشاور کنکور در تبریز

کاملترین راهنمای مشاوره و برنامه ریزی کنکور انسانی 1401 - محصل ایرانی اهمیت دروس: اهمیت دروس با ضریب آنها در کنکور مشخص می شود. در جدول زیر بودجه بندی کنکور انسانی 1401 درس زبان و ادبیات فارسی ( علوم و فنون ادبی ) به صورت دقیق مشخص شده است . رشته علوم مهندسی شامل بسیاری از اصول مختلف میباشد و از این نظر دارای گستردگی بسیاری است. هر داوطلب برای رسیدن به رتبه خوب در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، باید بعد از مطالعه و مرور مناسب حتما زمانی را برای جمع بندی صحیح دروس و منابع مختلف در نظر بگیرد تا بتواند با ذهنی آماده و تسلط کافی در جلسه کنکور کارشناسی ارشد حاضر شود. در مطالب قبلی هم توضیح داده شد که برنامه ریزی برای کنکور ارشد مهندسی شیمی، زمانی خوب است که به همراه مرور مناسب باشد که ضمن رسیدن به تسلط، بتوانید در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی موفق شوید. هردو استاد پکیج محاسباتی را ارئه داده اند. استاد بعضی از سهمیه ها استعلام مستقیم داره از سازمان سنجش که نخواسته کد وارد کنیم؟ ۲ – چرا بعضی ها هر چی درس میخونن موفق نمیشن مشاور کنکور علی پورصفیان ؟ به عنوان مثال برای دو درس با اهمیت یکسان، باید تصمیم گیری کنید که برای درسی که حجم بیشتری دارد چگونه زمان اضافی اختصاص دهید و آیا این کار به صرفه هست یا خیر.

وابستگی به مشاور کنکور

این کار هم می تواند موجب افزایش بهره وری شما شود و هم در صورت عدم تحلیل مناسب کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، می تواند آسیب جدی به روند پیشرفت و نتیجه گیری شما وارد کند. در واقع مهم نیست چقدر استعداد و یا چه مقدار پیش زمینه در دروس مختلف دارید و یا چند ساعت مطالعه بیشتر نسبت به دیگر داوطلبان کنکور ارشد مهندسی شیمی داشته اید، در نهایت موضوعی که باعث تمایز شما از دیگر داوطلبان می شود، مرورهایی است که انجام داده اید. برای مثال در بخش اهمیت فصول با توجه به وضعیت و زمان داوطلب ممکن است نیاز باشد فقط فصول خیلی مهم مطالعه شود یا در بخش مدیریت سر فصل ها شاید نیاز باشد سرفصلی حذف شود یا اینکه با توجه به اهمیت سرفصل های مختلف در بودجه بندی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، بعضی سرفصل ها بدون لطمه خوردن به توالی بحث، زودتر مطالعه شود که در پنل هوشمند مشاوره و برنامه ریزی مهندسی شیمی 3گام این امکانات قرار داده شده است.

مشاوره کنکور جاوید

البته به این نکته هم توجه داشته باشید که هر مروری هم نمی تواند قبولی شما را در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی تضمین کند. از طرفی هم ممکن است برنامه ای داشته باشد که به داوطلب فشار بیاورد که زودتر از زمان استاندارد، دروس و مرور جامع را تمام کند. گاهی ممکن است برنامه ای در نگاه اول بسیار خوب باشد و داوطلب حس کند بدون احساس فشار می تواند کاملا آن را اجرا کند؛ اما با یک بررسی اجمالی ممکن است متوجه شود برنامه او تا زمان کنکور تمام نخواهد شد و حتی یک بار هم نمی تواند دروس را مرور نماید. درس خواندن بدون برنامه ریزی نمی تواند نتیجه مورد انتظار را عایدتان کند. همواره در نظر داشته باشید، مطالعه هر چقدر هم که با کیفیت و خوب باشد بدون مرور مناسب به موفقیت منجر نمی شود. سلام آقای شکری این دومین باره که براتون پیام ميذارم لطفا جواب بدید خیلی به راهنماییتون نیاز دارم… هر ساله رتبه های یک یا دو رقمی زیادی با آقای کثیری فر مشاوره داشته اند. نکته دیگری که از تحلیل مناسب کنکور حاصل می شود و در برنامه ریزی برای کنکور ارشد مهندسی شیمی باید در نظر بگیرید، حذف سرفصل ها یا حتی یک تا چند کتاب به طور کامل از روند مطالعه با توجه به نقاط قوت و ضعف خود و زمان مطالعه است که در دو قسمت بالا توضیح داده شد.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما
تمامی محتوای این سایت با استفاده از محتوای اینترنتی و ترکیبی از آن با کمک هوش مصنوعی تولید شده است و ما هدف ما ارائه تبلیغات یا اظهار نظر درباره خوب یا بد بودن محتوا نیستیم و مسئولیتی در قبال صحت محتوا نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.