بهترین مشاور کنکور آنلاین و ارزان

در رشته تجربی اولویت اول داوطلبان با رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری، فیزیوتراپی، کاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، پرتوشناسی، گفتاردرمانی، اعضای مصنوعی، تغذیه، اتاق عمل، هوشبری و علوم آزمایشگاهی می باشد. من ترم اول ۹۹ در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و انتخاب واحد انجام شده و اینکه کلاسهای این ترم هم تازه شروع شده و یه جلسه سپری شده ، حالا اگه بخوام انصراف بدم با توجه به اینکه ترم اولم و تازه کلاسها شروع شده باید هزینه ی انصراف پرداخت کنم؟ مشکل اینجاست که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد شروع شده ولی نتیجه نهایی کنکور سراسری هنوز اعلام نشده. سلام وقت بخیر،اگر در انتخاب رشته ارشد توی یه دانشگاه پردیس خودگردان قبول بشیم ولی کلا ثبت نام نکنیم آیا باز هم باید جریمه ای بپردازیم ؟ من بهمن 98 دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کردم و به دلایلی انصراف دادم ، برای ترم جدید امسال مجدد علمی کاربردی ثبت نام کردم ، حالا دانشگاه آزاد قبول شدم و میخام برم آیا امکان انصراف مجدد از دانشگاه علمی کاربردی دارم؟ من دانشجوی شیمی محض روزانه دانشگاه شیراز ورودی 92 بودم، قبل از اتمام ترم 7 دانشگاه یعنی آبان 95 انصراف دادم و امسال میخوام واسه کنکور1400 آماده بشم.سوالم اینه که درصورت قبولی پزشکی دانشگاه دولتی آیا باید هزینه انصراف پرداخت کنم؟

مشاور کنکور تجربی شیراز

اگر دانشجوی دوره روزانه باشید باید دو سال بعد از قبولی برای دانشگاه روزانه اقدام کنید. جناب آقای مجتبی سعادت پیشه کسی که بعد از سیزده سال دوری از درس با کمک موسسه حرف آخر موفق به کسب رتبه ۳۹۰کنکور تجربی گردید. ببینین توی این پکیج مشاوره کنکور ۱۴۰۱ هیچکس برای شما برنامه نمیریزه چون نظر من اینه کسی حق نداره به کسی بگه که چه درسی رو تو چه تایمی بخون بهترین کسی که میتونه برای آدم برنامه بریزه خودشه ! درحالی که افراد موفق زیادی را چه در ایران و چه در خارج از ایران می شناسیم که حتی مدرک دیپلم یا فوق دیپلم را نگرفته اند اما توانسته اند به موفقیت های بزرگی برسند. صحبت با افراد موفق (نه فقط یه نفر) خیلی کمک کنندس. آنها تلاش کردن را فقط مختص به روزهایی که شرایط ایده آل دارند نمی دانند بلکه با هر بار شکست در آزمونهای آزمایشی تلاش خود را مضاعف کرده تا بتوانند ضعف های علمی خود را پوشش دهند. در این مقاله از وب سایت گاماس ۲۰ برای دانشآموزانی که برای آزمون کنکور خود را آماده میکنند، از مشاوره رایگان کنکور گفته و به وظایف مشاوره رایگان کنکور اشاره کردیم.

لازم به ذکر است پارسال رتبم ۲۳۰۰ منطقه ۲ شده و امسال میخوام رتبه برتر شم و کلیه کتب خیلی سبز جامع ۱۴۰۰ هستند و زیست هم جامع پینوکیو به نظر شما بدون خریدن هیچ کتابی از نظر تغییر متن لطمه به من وارد نمیشود! در صورتی که معافیت تحصیلی بابت سربازی داشته باشید باید بدون گرفتن مدرک معادل از دانشگاه انصراف دهید. در صورت ثبت نام حتما باید از دانشگاه انصراف دهید. اگر در دانشگاه علمی کاربردی که مجدد ثبت نام کرید معافیت تحصیلی صادر شده باشد امکان انصراف مجدد ندارید. من سال 98 دانشگاه پیام نور ثبت نام کردم برای این که از معافیت تحصیلی استفاده کنم و دوباره کنکور بدم. سلام من اگر از رشته مهندسی شیمی پیام نور انصراف بدم میتونم سال بعد که کنکور دادم اگر بخوام همون رشته در همان دانشگاه تحصیل کنم؟ سلام. بنده دانشجوی شبانه هستم و کنکور دادم که برم فرهنگیان. من دانش آموز سال ۱۱ تجربی هستم. سلام وقتتون بخیر،من دانشجوی ارشدپیام نور ورودی بهمن ۹۷ هستم،و تا برج ۱۱ ۱۴۰۰ هم معافیت تحصیلی دارم،میخواستم بدونم که میتونم انصراف بدم تا در کنکور ارشد ۱۴۰۰ شرکت کنم؟

در رشته های متمرکز فقط رتبه کسب شده داوطلب ملاک قبولی در نظر گرفته می شود و در رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی بدون توجه به رتبه، معدل دیپلم و پیش دانشگاهی معیار پذیرش است، اما رشته های متمرکز دارای شرایط خاص (نیمه متمرکز) رشته هایی هستند که داوطلب باید علاوه بر کسب رتبه مناسب، در مراحل مصاحبه رشته های نیمه متمرکز، آزمون عملی، معاینات پزشکی و… رتبه لازم برای قبولی رشته روانشناسی کنکور 1401 : روانشناس با توجه به تخصص خود می تواند در بیمارستان ها، مدارس، زندان ها، مراکز توانبخشی، مهدکودک ها، مراکز مشاوره، واحد تحقیقات دانشگاهی، برخی از شرکت ها و سازمان ها و یا باشگاه های ورزشی فعالیت کند. نظرات ، سوالات و پیشنهادات خود را در زیر برای ما ارسال کنید. میرصادقی مدتی است دامنه فعالیت های خود را گسترش داده و اقدام به برگزاری همایش هایی در زمینه موفقیت فردی نموده است. بنده دانشجوی پیام نور هستم و اکنون در دانشگاه فرهنگیان قبول شدم ایا با انصراف از پیام نور و لغو معافیت تحصیلی وارد غیبت میشم و برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به مشکل برمیخورم؟

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما