بهترین مشاور کنکور آنلاین و ارزان

در جلسه مشاوره ضمن پاسخ به سوالات شما، مشکلات و موانع روحی، علمی و مهارتی شما شناسایی شده و برای حل همه مشکلات راهکارهای عملی ارائه می شود. اگر کتابی با سطح متوسط را انتخاب کند از حل کردن سوالات آن به مرور کسل می شود. مثلا دانش آموزی که توانایی ویژه ای در یک درس دارد باید کتابی مطابق با همان سطح انتخاب کند. این مرحله برای داوطلبان کنکوری به دلیل سرنوشت ساز بودن آن بسیار حائز اهمیت بوده و ضروری است که داوطلبان با یک شیوه درست و اصولی، این فرآیند بسیار مهم را در موعد مقرر آغاز نمایند. پس جنبه دوم و مهم استراتژی موفقیت این است که نقاط ضعف شما اصلاح شود و نقاط قوت را در همچنان در سطح بالا نگهداریم. در برهه های حساسی در مسیر کنکور حجم چالش های فکری دانش آموزان به حداکثر می رسد. در واقع مشاور تحصیلی نه تنها هزینه ی اضافی نمیباشد، بلکه دانش آموز را در انتخاب منابع و کلاس های کمک آموزشی و تهیه ی لوح های فشرده آگاه میکند. با استفاده از مشاوره حضوری کنکور دیگر انتخاب هدف و حفظ انگیزه دغدغه شما نخواهد بود. یعنی حتی درمورد حفظ انگیزه هم راهکارهایی دریافت می کنید که به فکرهای ناامید کننده ذهن شما آرامش می دهد.

یعنی در مواقع حساس ماهی گیری را از مشاوران مجرب ما یاد میگیرید! یعنی از قبل یاد می گیرید که راه کنترل هر یک از این افکار چیست. به جرات میتونیم بهتون بگیم هیچ گاه نمیتونید یک کار حرفه ای رو بطور رایگان داشته باشید. شما به یک کارشناس فهیم و دلسوز برای رسیدن به هدفتان نیاز دارید که توصیه های طلایی و کار سازش چراغ راهتان باشد. سلام اگر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم دارید بدون نیاز به دیپلم نظام جدید و بدون نیاز به هیچ مدرک جدیدی میتونید در کنکور ۹۹ ثبت نام کنید و در زمان ثبت نام کنکور، گزینه نظام جدید (نظام آموزشی ۶-۳-۳) رو انتخاب کنید. بسیاری فکر می کنند که به هیچ عنوان شانس قبولی نخواهند داشت ولیکن در نظر داشته باشید که رتبه های خوب در گروه آموزش زبان و مترجمی، شانس کسب رتبه های خوب در زبان و ادبیات را نیز تا حدودی دارند که آنها اصلا زبان و ادبیات انگلیسی را انتخاب نخواهند کرد و در نتیجه جا برای شما باز خواهد شد. با سلام. بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شما می توانید با داشتن مدرک دیپلم رشته تجربی در کنکور سراسری گروه آزمایشی خود را رشته علوم انسانی انتخاب کرده و در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی ، همچنین کسب تراز و رتبه مناسب وارد دانشگاه های فرهنگیان شوید.

و اینکه کدوم دروس از عمومی رو باید این تابستون بخونم؟

علت افت تحصیلی بعد از انتخاب منبع مطالعاتی اشتباه چیست؟ اما اینکه بودجه بندی دروس کنکور چگونه باید انجام شود، تا حد زیادی به شرایط تحصیلی خود دانش آموز بستگی دارد. و اینکه کدوم دروس از عمومی رو باید این تابستون بخونم؟ اگر این اطلاعات را داشته باشید، بر اساس توانمندی های خودتان و زمان باقیمانده و و اهمیت دروس بهتر میتوانید بودجهبندی کنید. اگر سطح کتاب قوی تر باشد، ناامید می شوید. اما اگر سطح کتاب ضعیف تر باشد هم مغرور می شوید. کلاس های کنکوری آنلاین یکی از منابع قابل استفاده برای دانش آموزان کنکوری هستند که به آنها در راه رسیدن به هدفشان کمک زیادی می کنند، اما این کلاس های آموزشی تفاوت هایی با یکدیگر دارند و این موضوع انتخاب را برای دانش آموزان اندکی سخت می کند، تاملند یا کلاسینو سوال رایجی هست که به صورت تضمینی و تخصصی تحلیل و بررسی می شود. همچنین با مشاوره کنکور (https://bestp.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) حضوری می توانید با هدف گذاری های انجام شده، منبعی را انتخاب کنید که مطابق با هدف خودتان باشد. دورخیز با اجرای مشاوره حضوری کنکور در تهران، دغدغه تقویت توان مطالعاتی و قوای روحی شما در سال کنکور را دارد.

مشاور کنکور عالی

در واقع مشاور شما باید در دسترس باشد که در صورتی که شما به مشکلی برخورد کردید بهترین راهکار را به شما بدهد. مشاوره حضوری کنکور دورخیز به شما کمک می کند تا بهترین منابع کنکور را مطابق سطح درسی خود انتخاب کنید. در این بخش کاملا کاملا بهتون توضیح میدم که چجوری چه درسی رو بخونین که توی اون درس ضرر نکنین و وقتتون تلف نشه و بهترین یادگیری رو داشته باشین این قسمت واقعا قسمت مهمی هست و طی ۵ سال تجربه من از درس خوندن برای کنکور ساخته شده ! برخی از دانش آموزان در انتخاب هدف خود دچار مشکل هستند. در کنار آن باید هدف به نوعی انتخاب شود که انگیزه لازم را برای دانش آموز به همراه داشته باشد. شما پس از این آزمون می توانید سطح خود را در این درس بسنجید. وقتی که یاد بگیرید انگیزه خود را حفظ کنید، با آرامش و بازده بیشتری درس خواهید خواند. پس مسئله ایجاد انگیزه و حفظ آن در مسیر کنکور اهمیت خیلی زیادی دارد. در عین حال مترجم چندین عنوان کتاب هستم. با سلام.در حال حاضر برای مثال میشه با دپیلم ریاضی کنکور تجربی داد. برای مثال دانش آموزی که در درس شیمی خیلی مسلط است.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما