بهترین مشاور کنکور در تهران – ذهن آرا

با این روش مشاوره کنکور استاد حسین پور در اصفهان، هیچ کدام از شاگردانش نگران فراموشی نخواهند بود و مطالب درسی را عمیقا درک می کنند. تا سال چهارم دبستان کنترل وضعیت درسی و آموزشیام بر عهدهی مادرم بود و از لحاظ علمی، در درسهایی که مشکل داشتم، به من کمک میکرد. تنها چالش دستیابی به درصد بالا در این درس تعداد زیاد صفحات منابع آن و صرف زمان بسیار زیاد برای تسلط بر این منابع است. گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با بک مشاور کنکور معمولی اصفهان سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور اصفهان نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد. دروس عمومی و تخصصی باید باهم و در کنار هم خوانده شوند؛ در واقع شما در یک روز باید ترکیبی از دروس عمومی و تخصصی را بخوانید و نباید فقط به یکی از آنها اکتفا کنید. از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شهرکرد و یا بهترین دکتر روانشناس چهار محال و بختیاری مرکز و یا شخصی است که صرفا توسط روانشناس با تجربه اداره شود، تخصصی فعالیت کند، در زمینه های مختلف مشاوره و روانشناسی خدمات ارائه دهد و مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

کنکور ۱۴۰۱ مجازی خواهد بود؟

اغلب مشاوران برنامه ریزی کنکور در اصفهان روش های سنتی و یا صرفا تجربه شخصی را به شاگردانشان می آموزند. این مشاور کنکور اصفهان تاکید زیادی بر شخصی بودن برنامه دارد و حتی روش های مطالعه هر شاگرد هم در جلسات مشاوره او در اصفهان فرق دارد. در این روش به شکل کاملا شفاف و قطعی برنامه شخصی شما طرح می شود و برنامه شما بر اساس حدس و گمان و بدون دانش نخواهد بود. کنکور ۱۴۰۱ مجازی خواهد بود؟ در صورتیکه در مورد نحوه طراحی سوالات کنکور 1400 ، نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان تحصیلی ما در “مشاور گروپ” تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر را از آنها بخواهید. حتما شما هم خاطراتی از گذشته خود در ذهن دارید که آنقدر جذاب و خاص بوده اند که با جزییات بسیار دقیق زمان و رنگ و بو و دمای آن فضا در ذهنتان ثبت شده اند.

بودجه بندی کنکور تجربی 1401 در درس زیست شناسی 50 سوال رو به خودش اختصاص میده که 36 دقیقه هم براش وقت دارید ! هر هفته نیم تا ۱ ساعت سطح مطالعه تون رو ببرید بالا، تا زمانی که به سطح بالا و دلخواهتون برسید. ازاین رو استاد حسین پور نیز شاگردان خود را درمشاوره های تلفنی خود به شاگردانش علاوه بر ارائه ی برنامه ی منظم، روی نظم فردی آنها نیز کار میکند تا جایی که مغز داوطلبان عادت کند به این نظم دائمی. مدل مشاوره برنامه ریزی تحصیلی SWOT که با ابتکار این مشاور کنکور اصفهان وارد برنامهریزی کنکور شده بر پایه مدل برنامهریزی دیوید است و روشی تضمینی است. اینکه به برنامه موسسات کنکوری اصفهان و برنامه های مشترک آزمون های آزمایشی قلمچی اصفهان دل ببندیم خطای بسیار بزرگی است و نتیجه ای جز اجرا نشدن برنامه و نهایتا سرخوردگی ندارد. اتفاقا اشتباه خیلی از مشاوران تحصیلی با نیت سو استفاده مالی از داوطلبان کنکور نیز همین است که خود را عامل موفقیت معرفی کرده و به ازای هزینه های بالا به داوطلب مورد نظر تضمین رتبه برتر کنکور می دهند و چند صباحی بعد از اینکه داوطلب راحت طلب و خوش خیال که بار زحمت موفق شدن را به دوش کسی انداخته که بیشتر از 20 درصد تاثیر گذار نیست، متوجه عدم نتیجه گیری خود می شود ، اینجاست که اسم و رسم آقای مشاور به شدت زیر سوال می رود و انتقادها از او شروع می شود .

آنچه این مشاور کنکور اصفهانی را برجسته کرده توجه ویژه ایشان به توانایی های منحصر بفرد داوطلب است، تا جایی که این مشاور تحصیلی گاها از داوطلب میخواهد فکرهای خود را حین و خارج از مطالعه یادداشت کند و بصورت حرفهای و با تکنیکهای ویژهی خود، حتی فکر های داوطلب را کنترل میکند. استاد حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی یا زیرمجموعه ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و همراه با شاگردانش رفع اشکال میکند. استاد حسین پور در مشاوره های تلفنی خود در اصفهان نظارت به سزایی در کنترل وقت شاگردانش دارد، مدیریت زمان یک هنر است وقتی شما زمان خود را مدیریت میکنید حتی از اوقات فراغت خود نیز استفاده ی بهتری میبرید. مشاوره کنکور – best-class.ir – رایگان انسانی یک تماس تلفنی شروع می شود و بعد از آن در قدم اول فنون موفقیت در کنکور به شما آموزش داده می شود. اگر شما سایت داشته باشید می توانید در کنار سایت از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و پیام رسان ها فعالیت خود را گسترش داده و از آنها نیز بهره کافی را ببرید.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما