به روز رسانی زنده کووید: آژانس WHO واکسن هایی را برای آمریکای لاتین و کارائیب خریداری می کند

[ad_1]

تصویرکارکنان یک مرکز پزشکی در سائوپائولو ، برزیل ، جایی که واکسن چینی به عنوان یکی از چندین واکسن در حال تولید است.
اعتبار…الکساندر اشنایدر / گتی ایماژ

سازمان بهداشت پان آمریكایی با سازنده چینی Sinovac برای خرید میلیون ها واكسن Covid-19 برای كشورهای آمریکای لاتین و كارائیب به توافق رسیده است تا واكسیناسیون های بیشتری در منطقه ای با دسترسی بسیار نابرابر در دسترس قرار گیرد.

دکتر آژانس ، که بخشی از سازمان بهداشت جهانی است ، با دو تولید کننده دیگر در حال مذاکره است و انتظار می رود به زودی معاملات جدیدی را اعلام کند. جرباس باربوسا ، معاون مدیر ، در یک کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه.

او گفت که Sinovac پیشنهاد فروش 8.5 میلیون قوطی در سال جاری و 80 میلیون قوطی دیگر در سال آینده را داده است. کشورهای منطقه که خواهان واکسن هستند باید آن را از سازمان بهداشت بخرند.

دکتر می گوید: “این خرید است – این یک اهدا نیست.” باربوسا دریافت که بانک توسعه بین آمریکایی به کشورهایی که به آنها نیاز دارند وام ارائه می دهد.

خرید مستقیم از زمانی آغاز می شود که به طور متوسط ​​تنها 35 درصد از مردم آمریکای لاتین و کارائیب به طور کامل در برابر کووید -19 واکسینه شده اند. Carissa F. Etienne ، مدیر آژانس.

و این پوشش نابرابر بود. او گفت که در حالی که برخی از کشورها ، از جمله شیلی و اروگوئه ، بیش از 70 درصد از جمعیت خود را به طور کامل واکسینه کرده اند ، برخی دیگر هنوز به مرز 20 درصد نرسیده اند. کشورهای با نرخ پایین واکسیناسیون شامل باهاما ، گرانادا ، گواتمالا ، هائیتی ، هندوراس ، جامائیکا ، نیکاراگوئه ، سنت لوسیا ، سنت وینسنت و گرنادین ها و ونزوئلا هستند. او گفت که هائیتی یک مورد بد است ، زیرا کمتر از 1 درصد از مردم به طور کامل واکسینه شده اند.

سازمان بهداشت ، که همچنین در حال توسعه تولید واکسن در این منطقه است ، هفته گذشته اعلام کرد که یک مکان وجود دارد در برزیل و دیگری در آرژانتین برای شروع تولید واکسن های RNA پیام رسان مورد استفاده در سرنگ های Pfizer-BioNTech و Moderna از کمک فنی برخوردار خواهند شد.

اما در حال حاضر ، دکتر گفت: اتین ، “اهدای واکسن سریعترین راه برای حمایت از کشورهای منطقه ما است.”

اعتبار…تینگشو وانگ / رویترز

یک مجموعه آزمایشی از گزارشات بهداشتی برای بازیهای زمستانی پکن در فوریه آینده ، که چهارشنبه توسط کمیته بین المللی المپیک منتشر شد ، نشان می دهد که المپیک بعدی ممکن است یک رویداد ورزشی فوق العاده محدود از زمان شروع همه گیری باشد.

بازیهای المپیک و پارالمپیک پکن در حال برگزاری است که سازمان دهندگان آن را “سیستم مدیریت بسته” نامیده اند – محیطی شبیه حباب که در آن ورزشکاران ، مقامات ، پخش کنندگان ، روزنامه نگاران و تعداد زیادی از کارکنان در بازیها غذا می خورند ، می خوابند ، کار می کنند و بدون مسابقه رقابت می کنند. خروج ، از روزی که می رسند تا آنجا که می روند.

همه ، از جمله ورزشکاران ، که مایل به ورود به این حباب هستند ، دو راه دارند: ورود کامل به چین با واکسن یا آمادگی برای گذراندن 21 روز اول در قرنطینه فردی در پکن.

و در حالی که تماشاگران اجازه دارند پس از ممنوعیت زیادی از بازیهای تابستانی اخیر توکیو به محل بازی برگردند ، ورود برای کسانی که در سرزمین اصلی چین زندگی می کنند محدود است.

در المپیک تابستانی توکیو یک پروتکل بهداشتی بسیار نفوذ پذیر وجود داشت. شرکت کنندگان نیازی به واکسیناسیون نداشتند و در غیر این صورت مجبور به جداسازی نشدند. و با وجود اینکه از آنها خواسته شد در مکانهای مربوط به بازیها بمانند ، اما آنها هنوز فرصتهای زیادی برای تعامل با دنیای خارج ، از جمله در فروشگاههای رفاهی و رستورانهای پذیرایی ، داشتند.

به اعضای رسانه های خبری محلی و مکان های توکیو اجازه داده شد از خانه به محل بازی های المپیک بروند. و پس از یک دوره 14 روزه با محدودیت های شدیدتر ، به همه بازدیدکنندگان بازی ها اجازه داده شد تا به دلخواه خود در شهر حرکت کنند.

ویدیو

رونوشت

رونوشت

CDC خواستار واکسیناسیون برای زنان آمریکایی باردار یا شیرده است

دکتر. روشل پی والنسکی ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، می گوید این داده ها نشان می دهد که واکسن ها برای همه آمریکایی هایی که باردار هستند ، قصد باردار شدن دارند یا در حال حاضر در حال شیردهی هستند بی خطر و م effectiveثر است.

ما در حال حاضر اطلاعاتی داریم که نشان می دهد صرف نظر از زمان بارداری یا شیردهی ، واکسن ها در واقع بی خطر ، م effectiveثر بوده و هیچ عوارضی برای مادر یا نوزاد ندارند. و ما در واقع دیدیم که برخی از آنتی بادی های واکسن در واقع می توانند به نوزاد برسند و به طور بالقوه از نوزاد محافظت کنند. من فکر می کنم بسیار مهم است که در اینجا مشخص شود که ما می دانیم که حدود 30 درصد از زنانی که در حال حاضر باردار هستند واکسینه شده اند ، این تعداد بسیار کم است و حدود 15 درصد از زنان آفریقایی تبار باردار واکسینه می شوند خطر ابتلا به بیماری جدی ناشی از کووید 19 در آگوست سال جاری ، 21 زن باردار را به بیماری کووید -19 از دست دادیم ، بنابراین اطلاعات کاملی در اختیار داریم که نشان می دهد مزایای قاطع واکسن و نگرانی های ایمنی بسیار پایین است.

پخش کننده ویدیو در حال بارگیری class=
دکتر. روشل پی والنسکی ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، می گوید این داده ها نشان می دهد که واکسن ها برای همه آمریکایی هایی که باردار هستند ، قصد باردار شدن دارند یا در حال شیردهی هستند بی خطر و م effectiveثر است.اعتباراعتبار…هانا بیر / رویترز

در یک درخواست فوری ، مقامات بهداشت فدرال از همه آمریکاییانی که باردار هستند ، قصد بارداری دارند یا در حال حاضر در حال شیردهی هستند ، می خواهند تا واکسن کرونا را در اسرع وقت دریافت کنند.

به گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، کووید -19 در دوران بارداری هنگامی که سیستم ایمنی بدن فرد ضعیف شده و خطر مرگ و میر ناشی از زایمان مرده یا سایر پیامدهای ضعیف را افزایش می دهد ، یک خطر جدی محسوب می شود. در ماه اوت ، 22 زن باردار در ایالات متحده بر اثر کووید جان خود را از دست دادند ، که بیشترین تعداد در یک ماه گذشته از زمان شروع همه گیری است.

حدود 125000 زن باردار مبتلا به ویروس مثبت شدند. 22000 نفر در بیمارستان بستری شدند و 161 نفر فوت کردند. داده های بیمارستان نشان می دهد که 97 درصد از افرادی که در بیمارستان به دلیل بیماری یا زایمان و زایمان به این ویروس مبتلا شده اند واکسینه نشده اند.

میزان واکسیناسیون در زنان باردار کمتر از جمعیت عمومی است. آژانس می گوید کمتر از یک سوم قبل یا در دوران بارداری واکسینه شده اند.

نرخ ها از نظر نژاد و قومیت بسیار متفاوت است ، با بیشترین – تقریبا 50 درصد – در آسیایی های باردار آمریکایی و کمترین در سیاهپوستان باردار با 15 درصد.

بارداری در لیست بیماریهای CDC است که خطر ابتلا به بیماری جدی کووید را افزایش می دهد. اگرچه خطر مطلق بیماری جدی اندک است ، اما بیماران باردار که علامت دار هستند بیش از دو برابر بیشتر مجبور به بستری شدن در مراقبت های ویژه یا مداخلات مانند تهویه مکانیکی می شوند و احتمال مرگ آنها بیشتر از سایر بیماران علامتی است.

برخی از داده ها همچنین نشان می دهد که افراد باردار مبتلا به کووید -19 در مقایسه با افراد باردار که کووید ندارند ، شرایطی را دارند که بارداری را دشوار می کند – مانند نوعی فشار خون بالا به نام پره اکلامپسی. زنان باردار مبتلا به این بیماری نیز در معرض افزایش پیامدهای بد زایمان مانند زایمان زودرس هستند.

آزمایشات بالینی سابقه طولانی در حذف زنان باردار از مشارکت دارند و زنان باردار در آزمایش واکسن کرونا قرار نگرفته اند. بنابراین ، اطلاعات ایمنی و اثربخشی واکسن ها در این گروه محدود است.

با این حال ، مطالعات انجام شده از زمان تأیید واکسن ها نشان داده است که واکسن ها خطر سقط جنین را افزایش نمی دهند. محققان دریافتند که هر دو واکسن Pfizer BioNTech و Moderna پاسخ های ایمنی قوی در زنان باردار ایجاد کرده و به جفت آسیب نمی رسانند.

دکتر می گوید: “بارداری می تواند هم زمان خاصی باشد و هم زمان استرس زا ، و بارداری در دوران همه گیری یک مشکل اضافی برای خانواده است.” روشل والنسکی ، مدیر CDC.

وی افراد باردار و کسانی که ممکن است باردار شوند را تشویق کرد “با پزشک خود در مورد مزایای محافظتی واکسن کووید -19 برای محافظت از نوزادان خود و خودشان صحبت کنند”.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما