تاریخ اخذ مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی برای ثبت نام کنکور 1401 چی بزنم ؟

یعنی شما می گویید برای کسب یک رتبه خوب در کنکور سراسری نیازی به مطالعه زیاد و زدن تستهای فراوان نیست بلکه دانش آموز باید روش مطالعه صحیح هر درس را بداند و هوشمندانه درس بخواند. یکی از موارد بسیار مهمی که هنگام شرکت در کنکور گروه تجربی به آن توجه خاص و ویژه ای داشته باشید در رابطه با منابع مورد نیاز برای مطالعه، یعنی همان منابع عمومی و اختصاصی است. یک مشاور کنکور نباید خودش برای شما برنامه طرح کند بلکه باید به شما آموزش دهد که چگونه خودتان برنامه ای بر اساس نیاز های خود طرح کنید و به شما یاد دهد که چطور به این برنامه پایبند باشید و انگیزه خود را از دست ندهید. حال تصور کنید یک دانش آموز برای مطالعه ۱۶ درس چه زمانی را باید در برنامه های درسی اش کنار بگذارد، ضمن آنکه مرور همین ۱۶ درس خودش زمان زیادی را لازم دارد. بله همینطور است؛ برنامه درسی ای که با تکیه بر روش های مطالعه و تست زنی علمی و مفهومی تدوین می شود، قطعا ساعات مطالعه اش زیاد نیست . آنها یک نسخه از این کتب را در اختیار دارند و با تکیه بر معایب و نواقص آن طرح سوال می کنند.

مشاوره ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

مسئولین سازمان سنجش در مصاحبه های خود بر روی مطالعه کتابهای درسی تاکید بسیاری دارند اما اغلب دبیران، مشاورین و موسسات کنکور دقیقا نظری مخالف دارند. ولی خب مشاورینی هم هستند که خودشان از رتبه های برتر کنکور در سال های گذشته بوده اند و بر روی دروس مختلف تسلط کامل دارند و روشهایشان مبتنی بر تفکر طراحان سوالات کنکور است و لذا براحتی می توانند دانش آموزان را به مسیر صحیح هدایت نمایند. ضمن آنکه دانش آموز من به دلیل تسلط بر روش مطالعه این درس برعکس دانش آموز قبلی بارها و بارها می تواند سه کتاب دین و زندگی را در کمترین زمان ممکن مرور کند کاری که بسیاری از دانش آموزان حداقل هر سه ماه یکبار قادر به انجام آن می گردند و همین باعث می شود بسیاری از مطالب را فراموش کنند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد. واقعا برای بعضی از این مشاورین باید تاسف خورد که قریب به اتفاقشان از برنامه ریزی درسی منسوخ و غلط یک موسسه کنکوری خاص پیروی می کنند که بیش از بیست سال است که به روز نشده است.

مشاور کنکور عالی نی نی سایت

و در واقع نویسندگان این کتابها با تمرکز بیش از حد بر روی پیام آیات دانش آموزان را به بیراهه کشانده اند. در واقع شما معتقدید یک برنامه ریزی درسی هوشمندانه نیازی به ساعات مطالعه زیاد ندارد؟ تو این مقاله قصد داریم درباره برنامه ریزی برای کنکور و یک شروع ویژه از تابستان ۱۴۰۱ با شما صحبت کنیم, مشاور کنکور تبریز قطعا یه برنامه خوب میتونه حسابی به شما کمک بکنه تا مسیر راحت و قابل قبولی رو تا کنکور داشته باشین. جدول برنامه ریزی رتبه های زیر 100 کنکور را مشاهده می کنید بهمراه فایل خام برنامه ریزی هفتگی. مهندسی های دانشگاه شریف و داروسازی دانشگاه تهران و خیلی رشته های خوب دیگه هم توی خانواده داشتیم… آیا در بازار کلاس های کنکور و انتخاب دبیران خوب ، مشاورین متبحر و کتب مناسب مردد هستید، بنابراین با آفتاب همراه باشید تا در گفت و گویی اختصاصی با سیناتهرانی از موفق ترین مشاورین تحصیلی کشور و عضو گروه درس زندگی به بررسی عوامل موفقیت در کنکور بپردازیم.

آیا به نظر شما در همین درس دین و زندگی با مطالعه کتاب درسی می توان درصد بالایی کسب کرد، پس پیام آیات که بیشترین میزان تست را در کنکور سراسری بخود اختصاص داده است چه می شود؟ آیا مطالعه به تنهایی کافی است؟ زیرا اگر دانش آموزی بخواهد با روش های سنتی و مرسوم کتب درسی را مطالعه کند قطعا بدون مطالعه درسنامه های کتب کنکور موفقیت چندانی در آزمون سراسری کسب نخواهد کرد. نظام آموزشی فرسوده و سنتی و یا معلمین مدارس ؟ تواین 2ماه میشه رتبه حداکثر5000اورد یا ن؟ هر جا نکته باشه بیان کردن و مفهوم مطلب رو بخوبی میرسونن و حتی جاهایی که میشه مطالب رو باهم دیگه ترکیب کردن و یه دید ترکیبی نسبت به اون مطلب بهتون میدن، ولی یه عیب کوچیکی که دارن اینه که حجمشون ممکنه یکم زیاد باشه و شما نتونید با توجه به تایمی که دارین بتونید همه درس ها رو از کتاب های کمک آموزشی مطالعه کنید. اگه میشه میخوام الان برم خدمت 1401کنکور بدم و اگه روزانه قبول شم نمیشه ایست خدمت بگیرم؟

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد عشق به مشاور کنکور نی نی سایت لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما