تاریخ ماموریت SpaceX و Crew-3 ناسا مشخص شد

[ad_1]

به گفته ناسا ، چهار فضانورد ماموریت Crew-3 SpaceX روز شنبه 29 نوامبر از محل پرتاب 39 پایگاه فضایی کندی در فلوریدا به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) منتقل می شوند.

اگر شرایط مناسب باشد ، فضانوردان ناسا مانند راجا چاری ، تام مارشبرن و کایلا بارون به همراه ماتیاس مورر از آژانس فضایی اروپا روز شنبه 29 ام به فضا پرتاب می شوند. تاریخ اعلام شده یک روز جلوتر از برنامه های ناسا است.

ناسا

اگر ماموریت ناسا موفقیت آمیز بود ، این چهارمین مأموریت خدمه بود که فضاپیمای Dragon 2 اسپیس ایکس را مستقر می کرد. انتظار می رود سفینه فضایی با فضانوردان این ماموریت در مدت 22 ساعت به مقصد خود ، ایستگاه فضایی بین المللی برسد.

پس از ورود به ایستگاه ، فضانوردان با همکاران مأموریت Crew 2 زندگی می کنند و کار می کنند ، که قرار است در ماه نوامبر پس از شش ماه در مدار به زمین بازگردد. اعضای مأموریت خدمه 3 نیز به مدت شش ماه در فضا هستند و در آوریل 2022 به زمین باز می گردند.

مارشبرن تنها عضو خدمه این ماموریت است که قبلاً به فضا سفر کرده است. او قبلاً در دو ماموریت ISS خدمت کرده است. چاری همچنین تجربه پرواز گسترده ای با نیروی هوایی آمریکا دارد و در ماموریت های رزمی عراق خدمت کرده است. بارون همچنین افسر جنگ زیردریایی است و هر دو در سال 2017 توسط ناسا انتخاب شدند.

مورر چندین جایزه ملی برای تحقیقات برجسته در علم مواد برنده شده است و توانست در سال 2016 یک روز را زیر آب بگذراند تا استراتژی ها و ابزارهای اکتشافی را برای مأموریت های آینده به مریخ آزمایش کند.

برنامه های ناسا پس از پرتاب موفقیت آمیز خدمه Crew-3 به پایان نمی رسد ، زیرا آنها می خواهند خود را برای ماموریت Crew-4 SpaceX به ایستگاه فضایی در 26 آوریل 1401 آماده کنند. با توجه به شرایط کنونی ، خدمه این مأموریت آینده شامل “کیجل آن. لیندگرن و باب هاینز از ناسا و فضانورد سامانتا کریستوفورتی از آژانس فضایی اروپا هستند. هنوز هیچ خدمه دیگری اعلام نشده است.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما