تایید کنم برم برای بقیه مراحل؟

برای اینکه بتوان در کنکور به موفقیت و اهداف بلند دست یافت بهتر است اطلاعاتی در مورد منابع کنکور داشت و اینکه از چه نوع کتاب های کمک آموزشی باید استفاده کرد و از همه مهمتر مشاوره درباره نحوه تست زنی صحیح و روش درست مطالعه و در نهایت مدیریت و کنترل زمان در کنکور باید اطلاعات کامل و جامعی داشت. البته آفریدگار حکیمه و هر کاری خواست انجام میده اما بحث من اینه که وجدان خویش آدم قبول نمیکنه که به خاطر یه هدف غلط از معبود ادب بخواد. قبول دارم که در سال کنکور (و مخصوصا اگر هدف شما رتبه برتر شدن باشد) زمان کافی برای ورزش کردن نخواهید داشت. واقعا تو این چند سال با دیدن این هزینه ها برای برنامه ریزی کنکور با بهترین مشاور کنکور و سعی و تلاش بچه ها برای رتبه برتر شدن چجوری بگم بهتون دلم سوخت ! چجوری میشه با ایشون مشاوره داشت؟ برای افرادی که هر دسته نگرانی در مورد دقیقا چه جایی و همینطور هدایت در مورد چگونگی استعمال از مشاوره کنکور – از طریق صفحه وب آیندگان کلیک کنید – گاماس ، شما ممکن است می توانید حساس ما در صفحه وب تماس بگیرید. با توجه به نتایج کنکورهای سال های قبل می توان به صورت تقریبی فهمید که برای قبولی در رشته ها و دانشگاه های مختلف چه درصدهایی از دروس مختلف نیاز است.

اینکه چه میزان اصلی ما مسافت فیزیکی دارید، مهم نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، گلدشتاین و مایرز (1986) از سه مولفه اصلی که یک رابطه آموزشی مثبت باید بر اساس آنها باشد دفاع می کنند: احساس ترجیح، احترام و اعتماد متقابل بین هر دو طرف. ما در اینجا کلیه برنامه ها را در یک زمینه جلو می بریم و عملکرد می نماییم تا اصلی دانش آموز، قدم به گام بر مبنا یه برنامه ظریف و نیز سو حساس برنامه های مدرسه و آزمون های آزمایشی جلو ببریم تا به بهترین پروسه مطالعه دست پیدا کنید. ۲- کتاب مکانیسم های مقاومت گیاهان به تنش های محیطی، تالیف آمارجیت بسرا و رانجیت بسرا، ترجمه عبدالمجید مهدوی دامغانی و محمد کافی، انتشارات دانشگاه فردوسی (مشهد). به عبارتی منبعی که رتبه یک کنکور از آن استفاده کرده است، لزوماً کتاب مناسبی برای همه داوطلبان نیست. 10- اگر جزء داوطلبانی هستید که در سال های گذشته زیاد به فکر کنکور تجربی نبوده اید و از تابستان سال دوزادهم شروع به مطالعه کرده اید، سعی کنید در آخرین روزهای تابستان، نیم نگاهی به دروس دوازدهم داشته باشید و اگر از ابتدا و از سال دهم به فکر افتاده اید بهتر است پیش خوانی دروس دوازدهم را به اتمام برسانید.

مشاوران ثبت نام کنکور

شروع برای سال ۹۳ با اشتباه همراه بود واینکه من باتوجه به فشار جسمی وروحی که در بهار ۹۲ وارد شده بود و تجربه بد کنکور ۹۲ باید تابستان را استراحت میکردم،اما تابستان و میخوندم برای سال۹۳؛با شروع مهر از شدت خسته بودن توان درس خواندن نداشتم؛وبا شکست کنکور اون سال آن هم به اون شکل! آزمون تافل (TOEFL) یک آزمون جامع زبان انگلیسی است که برای ورود به بیش از ۴۴۰۰ کالج و دانشگاه در ایالات متحده و کانادا، و دیگر بخش های جهان، مورد نیاز می باشد. تاریخ دهم و یازدهم تغییراتی نداشته است اما در تاریخ دوازدهم تغییر داشته است پس نیازی به تغییر منابع پایه ندارید اما میتوانید منبع سال دوازدهم را تغییر دهید. همه ما می دانیم که ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰، به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود. بدون شک برای نتیجه گرفتن در کنکور استفاده از تجربیات افرادی که قبلاً در این مسیر نتیجه گرفتند میتواند باعث کوتاه شدن مسیر و صرفهجویی در زمان و بهترین مشاور کنکور ریاضی نی نی سایت هزینه افراد شود.

لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور سراسری خرم آباد که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت نموده اند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور خرم آباد با توجه به کارنامه کنکور سراسری با در نظر گرفتن شرایط مجاز شدن جهت انتخاب رشته در دوره های روزانه یا شبانه سراسری یا آزاد خرم آباد نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور خرم آباد اقدام نمایند ضمنا شایان ذکر است هر یک از داوطلبان محترم که در دو یا چند زیر گروه مجاز به انتخاب رشته شده باشند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور سراسری خرم آباد برای هر زیر گروه یک فرم جداگانه تکمیل نمایند و برای هر فرم 150 کدرشته از بین کد رشته های خرم آباد و دیگر استان ها را به ترتیب اولویت پر کنند. با توجه به نقاط قوت و ضعف خود و با نظر مشاور کنکور برنامه ریزی کنند و با شروع کردن از دروس دهم، کم کم خود را بالا بکشند. به این ترتیب با توجه به ویژگی های هر دانش آموز و از طرفی با توجه به نیاز ها و دغدغه هایی که خود دانش آموز در نظر دارد، بهترین مشاور کنکور را به او معرفی می شود.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما