تفاوت منابع کنکور تجربی 1400 با سال های قبل!

امکان ندارد دانش آموزی نام مهندس بازرگان را نشنیده باشد. سلام استاد من کافی نت ثبت نام کردم و گفتم بهش که کنکور زبان هم میخوام بدم و اون قسمت که نوشته بود به شرکت در کنکور زبان علاقه مند هستید برام زده بلی و فقط یک برگه برای تجربی داده به من .ایراد داره به نظرتون و اگه آره چیکار باید کنم ؟ در مسائل شیمی کنکور نیز همانند سایر دروس مباحثی وجود دارد که بیشتر ازسایر مباحث مورد توجه طراحان کنکور قرار گرفته است، از مبحث استوکیومتری پایه یازدهم هرسال سوالات متعدد و متنوعی به صورت مستقل و ترکیبی مطرح خواهد شد،که این مبحث ممکن است با فصل دوم شیمی دوازدهم (اکسایش-کاهش) ترکیب شود،مباحث ترمودینامیک و سنتیک نیز از مباحث پرتکرار مسائل شیمی محسوب میشود،مبحث اسید و باز هم از مباحثی به شمار میرود که مورد توجه طراحان کنکور قرار گرفته است، و هر سال از این مبحث سوال مطرح میشود،اگر جزو داوطلبانی هستید که وقت زیادی ندارید میتوانید مباحث دشوار و وقتگیر را حذف کنید ،مباحثی مثل :الکتروشیمی، محلول نامحلول واسید وباز که نسبتا مباحث دشواری محسوب میشوند. کنکور در حال حاضر جزو پردرآمدترین شغل ها در ایران می باشد. که در کتاب درسی زیست دوم دبیرستان نظام قدیم وجود داشت با شباهت نسبی در کتاب زیست شناسی دهم نظام جدید تکرار شده اما بعضی نکات حذف یا اضافه شدن و بعضی اسم ها فارسی شدن که البته در اکثر موارد معادل لاتین این اصطلاحات هم در کتاب ذکر شده.

مشاور کنکور رایگان

Süß, kross, lecker سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری کننده کنکور سراسری هر سال شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون را از طریق دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اعلام می کند. این کتاب که به جرات می توان گفت پرفروش ترین کتاب کنکور در چند سال اخیر است با داشتن تست های استاندارد و توضیح گرامر کنکور به شکلی کاربردی مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته است. با توجه به اهمیتی که کنکور تجربی برای داوطلبینش دارد و هم چنین رقابت سخت و سنگینی که بین متقاضیان رشته های پزشکی وجود دارد در این مقاله قصد داریم بهترین های کتاب کمک درسی با عنوان منابع کنکور تجربی 1400 نظام جدید را معرفی کنیم تا سهم کوچکی در موفقیت داوطلبان این رشته ی مهم و تاثیرگذار داشته باشیم. در این مقاله روش جدیدی برای حل مسائل شیمی را بررسی خواهیم کرد در ادامه با من همراه باشید. در حال بررسی منابع هستم . در این صورت است که برای رسیدن به آن تلاش می کنید و در راستای رسیدن به آن قدم بر می دارید و این یعنی موفقیت! دیده شده است که بسیاری از دانش آموزان کنکوری خود را در برنامه ریزی های سنگین و طولانی غرق می کنند و سر انجام به خاطر اینکه نتوانسته اند طبق آن پیش بروند خود را شکست خورده و ناتوان می بینند، اما این کار از ریشه غلط است؛ یک مشاور کاربلد بر اساس عوامل مختلف برنامه را برای دانش آموزش تعیین می کند و حجم آن را نیز به گونه ای مشخص می کند که فرد از پس انجام آن بر بیاید و تعهد به آن برایش غیرممکن نباشد.

مشاور کنکور یاسوج

به این ترتیب تسلطشان بر موضوع نیز بیشتر میشود. در این مقطع زمانی سهم یادگیری بسیار کم می شود. چه بسیار افرادی که علیرغم اوضاع درسی نه چندان مناسب و معدل نسبتاً پایین اما با داشتن برنامه ریزی دقیق درسی و ملزم کردن خود به اجرای آن، به موفقیت های بزرگی در انتخاب رشته کنکور تجربی دست پیدا کرده اند و پذیرش در رشته های سطح بالایی همچون پزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی و یا دندان پزشکی را آن هم در بهترین دانشگاه ها از آن خود کرده اند. بهترین مشاور کنکور تجربی کسی است که شما را در زمینه مطالعه تک تک درس ها راهنمایی کند و به شما روش درست مطالعه و مهارت های تست زدن را آموزش بدهد. شما باید برای دوری از آشفتگی و سردرگمی یک برنامه اصولی و حساب شده برای مطالعه داشته باشید. در برنامه ریزی که برای خود دارید پس از اینکه نقاط قوت و ضعف را مشخص نمودید حال نوبت به این موضوع می رسد که هدفمند حرکت کنید.

اگر سطح متوسطی دارید و به درسنامه کامل و تست های متوسط نیاز دارید ریاضی و حسابان جامع خیلی سبز بهترین انتخاب برای شما است. دلیل شما برای انتخاب رشته ریاضی چه بوده است؟ نظرسنجی ها نشان می دهد که حاصل تلاش این مشاور تحصیلی، کسب چند رتبه دو رقمی و سه رقمی و چندین قبولی در رشته های خوب دانشگاههای تهران است. توصیه اکید ما به داوطلبان کنکوری این است که برای هر درس فقط و فقط یک یا دو منبع کمک آموزشی با کیفیت و خوب تهیه کنند چرا که داشتن چند منبع کمک آموزشی تنها داوطلب را سردرگم می کند و گاها مشاهده شده داوطلب در اثر استرس زیاد برای بررسی کردن کتاب هاب کمک آموزشی متعد خود از درس خواندن ناامید شده و به طور کلی آن را رها کرده است. این کتاب با توضیح قواعد عربی به صورت ساده و روان و داشتن تست های هدفمند و طبقه بندی شده کمک زیادی به یادگیری ریشه ای این درس می کند و تست های آن به دلیل نزدیکی به تست های کنکور سراسری و تشابه با آن امکان شبیه سازی را برای دانش آموز فراهم می آورد. امیدوارم که یه فایل هم در این مورد ضبط کنیم.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاوره ثبت نام کنکور سراسری (خواندن پست کامل) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما