«تلگرام» از سال 2021 پرداخت خواهد شد

[ad_1]

گجت نیوز: پاول دوروف موسس پیام رسان تلگرام می گوید این اپلیکیشن از سال 2021 وارد فاز درآمد خواهد شد. این کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات انجام می شود.

تلگرام از سال 2021 شروع به کسب درآمد خواهد کرد

پیام رسان تلگرام از ابتدای تاسیس تاکنون به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. تلگرام اعلام کرد که به 500 میلیون کاربر فعال رسیده است. به همین دلیل است که پاول دوروف، بنیانگذار پیام رسان، می خواهد در مقیاس بزرگ درآمد کسب کند. بنابراین باید منتظر نمایش تبلیغات در این پیام رسان ها باشیم.

پیام رسان های تلگرام چگونه درآمدزایی خواهند کرد؟

خوشبختانه، در صفحات چت خود هیچ تبلیغی نخواهید دید. در عوض، این تبلیغات از سال 2021 فقط در کانال های تلگرام نمایش داده می شود. کانال ها فیدهای خبری اصلی اپلیکیشن تلگرام هستند. بنابراین اگر از تلگرام به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده می کنید، این تبلیغات مزاحم تجربه کاربری شما نخواهد شد.

پاول دوروف در پست جدید خود گفت:

همه توابع رایگان در حال حاضر رایگان باقی می مانند. با این حال، ما برخی از ویژگی های جدید را برای گروه های شرکتی و کاربران حرفه ای ارائه خواهیم کرد. برخی از این ویژگی ها به بودجه بیشتری نیاز دارند که توسط کاربران ممتاز پرداخت می شود. کاربران عادی نیز می توانند برای همیشه از تلگرام به صورت رایگان لذت ببرند.

تلگرام از سال 2021 شروع به کسب درآمد خواهد کرد

دوروف معتقد است اجرای برنامه های تبلیغاتی تاثیری بر تجربه کاربری ندارد و بسیاری از کاربران حتی متوجه آن ها نمی شوند. وی افزود که تلگرام همچنین قصد دارد برخی از ویژگی‌های جدید مانند استیکرهای ممتاز را که هنرمندان طراحی کرده و به کاربران تلگرام بفروشند تا از آن‌ها نیز کسب درآمد کنند، عرضه کند.

تلگرام اخیراً به‌روزرسانی بزرگی را برای پلتفرم‌های موبایل منتشر کرده است که از چت صوتی گروهی پشتیبانی می‌کند. برخلاف تماس‌های صوتی، چت‌های صوتی مانند یک کانال صوتی باز هستند که کاربران می‌توانند در صورت درخواست صحبت کنند یا به سادگی به سایر کاربران گوش دهند. زمانی که در پس زمینه چت صوتی گروهی دارید، می توانید از پیام رسان تلگرام به طور معمول استفاده کنید. در نسخه اندروید، هنگامی که چت صوتی فعال است، یک ویجت شناور روی صفحه ظاهر می شود که می توانید آن را بکشید و رها کنید تا جابجا شود. این ویژگی به زودی برای نسخه های دسکتاپ ویندوز و مک او اس نیز در دسترس خواهد بود.

تلگرام از سال 2021 شروع به کسب درآمد خواهد کرد

از دیگر قابلیت‌های آپدیت جدید تلگرام می‌توان به آپلود سریع‌تر استیکرهایی که قبلاً آپلود شده‌اند، امکان انتقال فایل‌های تلگرام از حافظه داخلی به کارت SD، انیمیشن‌های جدید اپلیکیشن‌ها در نسخه اندروید و امکان ارسال پیام به Siri iOS برای ارسال اشاره کرد. ، قابلیت ویرایش تصاویر پس از ارسال را در اندروید و امواج متحرک بیشتر ذکر کرد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما